Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@21:46:11 GMT

مروج خودکشی در تلگرام، بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۷۶۹۹

مروج خودکشی در تلگرام، بازداشت شد

مروج خودکشی در تلگرام، بازداشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اسلامشهر پلیس آگاهی تهران بزرگ خواب خودکشی فوت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۷۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار: تلگرام پریمیوم رایگان را فعال نکنید

نسخه‌ی پریمیوم پیام‌رسان محبوب تلگرام امکانات ویژه‌ای مانند آپلود فایل‌هایی با حجم چهار گیگابایت، استیکرها و ایموجی‌های متنوع و ترجمه و تبدیل پیام‌ صوتی به پیام متنی را در اختیار کاربران می‌گذارد.

به گزارش زومیت، تلگرام سرویس پولی پریمیوم را به‌صورت رایگان به برخی از کاربرانش ارائه می‌دهد، اما با یک پیش‌شرط مهم. این افراد باید به تلگرام اجازه دهند که از شماره‌تلفن آن‌ها برای ارسال کدهای یک‌بارمصرف ازطریق SMS استفاده کند.

به‌نوشته‌ی کانال تلگرامی Telegram Info English، تلگرام طرح جدیدی به نام Peer-To-Peer Login Program (یا P2PL) را در اندروید راه‌اندازی کرده است. این پیام‌رسان ازطریق P2PL و با بهره‌گیری از شماره‌تلفن شما، کد یک‌بارمصرف برای کاربران دیگر می‌فرستد تا بتوانند وارد حساب خود شوند.

تلگرام می‌گوید ماهانه بیش‌از ۱۵۰ پیامک کد یک‌بار‌مصرف توسط یک شماره‌تلفن ارسال می‌شود و هزینه‌ی آن‌ها برعهده‌ی صاحب شماره‌تلفن است. کاربران می‌توانند از ارسال پیامک به شماره‌های بین‌المللی صرف‌نظر کنند تا هزینه‌ی پیامک غیرمعقول نباشد.

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات امنیتی ارسال پیامک کد یک‌بار‌مصرف ازطریق شماره‌تلفن شما، نمایش آن به کاربران دیگر است. تلگرام می‌گوید مسئولیتی در قبال مزاحمت‌های احتمالی افراد برای یک‌دیگر قبول نمی‌کند.

اشتراک رایگان تلگرام پریمیوم می‌تواند قدم مثبتی برای تجربه‌ی قابلیت‌های ویژه‌ی این پیام‌رسان باشد؛ اما جنبه‌های منفی و نقض قوانین حریم خصوصی کاربران ازطریق P2PL یکی از بزرگ‌ترین دلایل صرف‌نظر از آن به‌شمار می‌رود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مسکو: تلگرام برای مقاصد تروریستی استفاده می‌شود
  • تلگرام برای مقاصد تروریستی استفاده می‌شود
  • فیلم| جلوگیری از خودکشی سگ پلیس!
  • قابلیت تعامل با تلگرام و سیگنال به واتس‌اپ اضافه می‌شود
  • دریافت رایگان سرویس پریمیوم تلگرام؛ یک کابوس امنیتی!
  • عروسک هایی که مروج صنایع دستی ایران شدند+ فیلم
  • (ویدئو) جلوگیری از خودکشی سگ پلیس!
  • استفاده رایگان از تلگرام پولی به کابوس تبدیل شد
  • حکم فیلتر تلگرام در اسپانیا متوقف شد
  • هشدار: تلگرام پریمیوم رایگان را فعال نکنید