Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@11:49:43 GMT

طرح های تولیدی درگناوه حمایت می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۷۷۰۳

طرح های تولیدی درگناوه حمایت می شود

گناوه- ایرنا- فرماندارگناوه گفت:سرمایه گذاری بخش خصوصی درطرح های تولیدی و اشتغالزایی دراین شهرستان باهدف تحقق شعار سال بامحوریت رونق تولید حمایت و پشتیبانی می شود.

به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز یکشنبه در بازدید از کارگاه تولیدی طرح های مبلمان شهری افزود: باتوجه به اینکه امسال توسط رهبرمعظم انقلاب رونق تولید نام گذاری شده برهمین اساس درکمیته اشتغال و سرمایه گذاری دعوت از متقاضیان طرح های تولیدی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت:باتوجه به اینکه واحد تولید تجهیزات مبلمان شهری دراین شهرستان اجرا شده، شهرداران و دهیاران استان بوشهر با سرمایه گذار آن همکاری و نیازهای مناطق شهری و روستایی را از این واحد تامین کنند.
فرماندار گناوه گفت: به منظور حمایت بیشتر از این طرح از معاون عمرانی استانداری بوشهر برای بازدید از این کارگاه دعوت شده تا زمینه تولید و فروش آن به سطح استان و کشور فراهم شود.
وی افزود: باتوجه به اینکه سرمایه گذار این طرح برای تهیه زمین مشکل داشت شورای اسلامی شهر و شهرداری بطور موقت زمینی در اختیار آن گذاشته که در آینده در شهرک صنعتی ریگ مستقر می شود.
پاک نژاد گفت: سرمایه گذاران زیادی برای سرمایه گذاری وارد این شهرستان می شوند که مورد استقبال مسئولان قرار گرفتند و باید نهایت تلاش خود را برای حل مشکلات آنان بکار ببرند.
فرماندار گناوه بیان کرد: با تاکید استاندار بوشهر زمان استعلام های سرمایه گذاران در ادارات کل استان کمتر شده و در این شهرستان نیز همین روال ادامه دارد.
سرمایه گذار طرح تولید تجهیزات مبلمان شهری در گناوه گفت: باتوجه به اینکه طراحی فعلی مبلمان شهری درجنوب کشور بدلیل وضعیت شرجی و هوای منطقه نامطلوب و دچار زنگ زدگی می شود، تصمیم به طراحی، تولید و عرضه تجهیزاتی که در دنیا متداول و مقاومت بالایی دارد، گرفته ام.
فرزاد دشتی زاده افزود: در این کارگاه 18 نفر بطور مستقیم و 12 نفر بصورت غیرمستقیم مشغول بکار شدند و قصد داریم برای افزایش تولید و فروش در سطح کشور و اشتغالزایی تعداد 12 نفر دیگر نیز اضافه شود.
وی اضافه کرد: باتوجه به نوپابودن کارگاه در این شهرستان، باید در زمینه فروش تولیدات تلاش وافری شود که در این ارتباط از دستگاه های مرتبط از جمله استانداری و شهرداری و دهیارهای استان انتظار همکاری و حمایت دارم.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6043/6164

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كارگاه توليد گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۷۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سلامت در مدارس شهرستان گناوه به صدا درآمد

به گزارش خبرنگار مهر؛ فرماندار شهرستان گناوه صبح یکشنبه در آئین نمادین نواختن زنگ سلامت در دبستان حضرت رسول اکرم (ص) این شهر، ضمن گرامیداشت هفته سلامت در جمع دانش آموزان این مدرسه افزود: سلامت مقوله بسیار مهمی برای تک تک آحاد جامعه به خصوص دانش آموزان و آینده سازان کشور است و با رعایت برخی نکات از جمله تغذیه سالم و تحرک بدنی می‌شود به این مهم دست یافت.

محمدتقی صفری افزود: دانش آموزان برای پیشرفت در تحصیل خود باید جسمی سالم داشته باشند تا بتوانند بدون دغدغه و با آرامش در درس و تحصیل موفق عمل کنند.

مدیر آموزش و پرورش گناوه نیز در این آئین از تلاش‌ها و همکاری‌های بخش بهداشت و درمان شهرستان گناوه به منظور ترویج و گسترش سلامت تقدیر کرد.

ضرغام مردانی گفت: امروز به مناسبت هفته سلامت، زنگ سلامت در همه مدارس شهرستان نواخته می‌شود که این آئین به صورت نمادین با حضور مسئولان در مدرسه حضرت رسول اکرم همراه با صبحانه سالم و برنامه‌های متنوع برگزار شد.

در پایان این مراسم برنامه سفره صبحانه سالم برگزار شد.

هفته ملی سلامت سال ۱۴۰۳ از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه با شعار «سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت» برگزار می‌شود.

کد خبر 6084245

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان
  • بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از واحد تولیدی کنسانتره در ارومیه
  • آیا دستمزد پائین کارگران می‌تواند، جوابگوی مسکن، پوشاک و خوراک آنها باشد؟
  • برداشت گندم و جو در گناوه/ وضعیت محصول در دیم‌زارها مطلوب نیست
  • ضرورت حمایت نهادهای حاکمیتی و قضایی از اجرای صحیح قانون
  • چرا معطلی تصویب لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم در مجلس به ضرر کشور است؟
  • صد و دهمین یکشنبه های حمایت از تولید در ارومیه
  • زنگ سلامت در مدارس شهرستان گناوه به صدا درآمد
  • بومی‌سازی تجهیزات آب و هواشناسی + فیلم
  • بررسی مشکلات ۱۱۹ واحد تولیدی در کمیته سرمایه گذاری