Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از رامسر، تقی حاتمیان مدیر امور توزیع برق شهرستان رامسر در دیدار با علیرضا یکرنگی سندی ضمن تبریک انتصاب وی بر ریاست دانشگاه آزاد واحد رامسر، لوح تقدیری را در راستای اجرای طرح مدیریت مصرف بهینه برق و کاهش قابل قبول انرژی مصرفی در پیک بار تابستان 1397 به این مجموعه دانشگاهی به خاطر همکاری به عنوان مشترک همیار اهدا نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاتمیان ضمن تاکید بر ضرورت صرفه جویی در مصرف برق گفت: در سال 1398 با فعالیت های صورت گرفته، ما شاهد کاهش خاموشی ها نسبت به سال گذشته خواهیم بود.

وی در پایان از تمامی مشترکین برق، رعایت توصیه های مدیریت مصرف و عدم استفاده از وسایل غیر ضروری در ساعات اوج مصرف برق (از ساعت 11 الی 15) را در جهت خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم شهرستان خواستار شد.

انتهای پیام /

312 / 167 مشترک همیار واحد رامسر مصرف برق مدیر امور توزیع برق دکتر علیرضا یکرنگی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: واحد رامسر مصرف برق مدیر امور توزیع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۷۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و معدوم سازی ۱۸۰ کیلوگرم روغن ضایعاتی در روداب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مسوول بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در بازدید تیم بازرسی دانشگاه متشکل از نماینده اداره بازرسی، نماینده معاونت درمان و مدیر گروه بهداشت محیط معاونت بهداشتی از یک واحد امکنه حساس تهیه و توزیع مواد غذایی در شهر روداب مقدار قابل توجهی روغن ضایعاتی و مصرف شده از تهیه زولبیا توقیف و از چرخه مصرف انسانی معدوم شد.

کرابی افزود: واحد فوق الذکر به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی مشمول دریافت کارت نواقص بحرانی (کارت زرد) گردید.

دیگر خبرها

  • جذب هسته‌های فناور جدید در دانشگاه آزاد تربت‌حیدریه
  • بیان بیماری‌های روحی و روانی حاصل تجربه ۱۴ هزار ساعت مشاوره
  • طرح مدرسه عالی گردشگری و مرکز مهارتی حقوق تجاری تدوین می‌شود
  • راهکارهای شش‌گانه مشارکت مردم در تحقق جهش تولید
  • دانشکده‌ هوش مصنوعی در تبریز تاسیس می شود
  • تحقق شعار سال با به‌روزرسانی فناوری‌ و تجهیزات بخش تولید
  • تحقق جهش تولید و رشد اقتصادی با جریان مستمر علم، فناوری و نوآوری
  • کشف و معدوم سازی ۱۸۰ کیلوگرم روغن ضایعاتی در روداب
  • تولید بیش از ۸ میلیارد کیلو وات ساعت انرژی خالص در نیروگاه نکا
  • تأثیر مستقیم سراهای نوآوری دانشگاه آزاد یزد در رونق بازار