Web Analytics Made Easy - Statcounter

رزم حسینی با بیان اینکه مردمی بودن حرکت دفاع مقدس ویژگی دیگر این دوران بود که باعث پیروزی کشور شد. گفت: شهدای ما کسانی هستند که از عزت کشور دفاع کردند و نباید مورد غفلت قرار بگیرند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «علیرضا رزم حسینی» امروز(۲۹ اردیبهشت) در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به اینکه شهدای ما کسانی هستند که از عزت کشور دفاع کردند و نباید مورد غفلت قرار بگیرند و این در حالی است که این شهیدان نیازی به تقدیر ندارند بلکه ما نیاز داریم، گفتکیکی از درس هایی که ازخرمشهر یاد گرفتیم صداقت و شفافیت با مردم بود که امروز کم رنگ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار خراسان رضوی با بیان این که امروز به شفافیت زمان دفاع مقدس نیاز داریم، اضافه کرد: مردمی بودن حرکت دفاع مقدس، وحدت رویه و مجاهدت های مجاهدانه و باتدبیر ویژگی هایاین دوران بود که باعث پیروزی کشور شد.

 

رزم حسینی با تاکید بر اینکه همه رزمندگان با وحدت رویه عمل می کردندکسی نبود که با وحدت در راهبرد مشکلی داشته باشد، اظهارداشت:دلایلی بسیاری بود که عملیات ها را به پایان نرسانیم اما اراده قوی نیروها باعث می شد تا انتهای کارجلو برویم و در کارزار پیروز شویم.

 

وی ضمن اشاره به این که در زمان دفاع مقدس رزمندگان اعتقاد داشتند مقاومت تا پیروزی باید ادامه داشته باشد بیان کرد: در این دوران باید کسانی که اهل فن هستند بحث محتوای دفاع مقدس را به درستی مطرح کنند، نه کم و نه زیاد، چون در شرایط فعلی به آن نیازمند هستیم.

 

رزم حسینی خاطرنشان کرد: در خراسان رضوی فرماندهان عالی رتبه وجود داشته است که باید در بحث دانشنامه از همه آن ها استفاده شود.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان مسجد خوزستان کانون های مساجد سبک زندگی اسلامی سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت ماه مبارک رمضان خراسان جنوبي مسجد طراز اسلامی آیت الله مصباح یزدی مردمی بودن دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس شهدا دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۷۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در دقایق پایانی غفلت کردیم/ گلم تقدیم به هواداران استقلال

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مرادمند پس از پیروزی سه بر دو تیمش برابر شمس آذر قزوین گفت: بازی بسیار سختی داشتیم و توانستیم به برد دست یابیم. حساسیت بازی بسیار بالا بود و فشار زیادی را باید تحمل می کردیم تا بتوانیم دوباره به صدر جدول بازگردیم.

وی ادامه داد: نمی دانم در ۱۰ دقیقه پایانی چه اتفاقی افتاد، غفلت کردیم و دو بار دروازه مان باز شد اما خوشحالم که توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم و باید از این تجربه درس بسیار خوبی گرفته باشیم ضمن اینکه باید این برد را فراموش کنیم و تمام تمرکزمان را روی دیدار تراکتور بگذریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: گلم را تقدیم هوادارانی می کنم که امشب با حمایت فوق العاده شان باعث پیروزی ما شدند. آنها شب فراموش نشدنی را در ورزشگاه آزادی به وجود آوردند باید تلاش کنیم با قهرمانی در پایان فصل دل هواداران مان را شاد کنیم.

کد خبر 6082827

دیگر خبرها

  • در دقایق پایانی غفلت کردیم/ گلم تقدیم به هواداران استقلال
  • گرامیداشت فرزندان گلکون کفن ۲ شهرستان گیلان
  • تاکید شهدا بر «ولایت مداری» است
  • فرمانده سپاه تهران: پیروزی بزرگ نزدیک است / دوکوهه درگاه ورود به عرش الهی است
  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی
  • دنیا مات و مبهوت حمله ایران اسلامی به اسرائیل مانده‌است
  • به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم
  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • حرکت در مدار انقلاب مهم‌ترین دلیل پیشرفت صنایع نظامی ایران است