Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سید علی نوربخش معاون قضایی و معاون منابع انسانی دادگستری استان ایلام در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: امسال نیز طبق روال سال‌های گذشته ثبت نام اینترنتی جذب اختصاصی قضات نخبه حوزوی و دانشگاهی، از روز چهار شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ بر روی سایت معاونت منابع انسانی قوه قضائیه به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

qazahrm.ir قرار خواهد گرفت و داوطلبان می‌بایست با مراجعه به سامانه مذکور بصورت اینترنتی، نسبت به تکمیل فرم مخصوص و انجام مراحل ثبت‌نامی اقدام نمایند.

وی با اشاره به اشتغال ۱۲۰ نفر قاضی در مجموعه دستگاه قضایی استان افزود: قریب به ۴۶ درصد سمت‌های قضایی استان بر اساس چارت مصوب فاقد متصدی است و اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک از این طریق و از طریق جذب اختصاصی واجدین شرایط ثبت نام کننده در سال ۹۷، بخشی از نیرو‌های مورد نیاز دادگستری استان جذب و تأمین شود.

نوربخش با بیان اینکه در صورت تامین حداقل ۱۰۰ قاضی دیگر، نیاز استان تا حدی مرتفع می‌شود به بیان برخی اوصاف و ویژگی‌های قاضی از منظر قران کریم از جمله علم و آگاهی  رعایت قسط و عدالت و محور قرار دادن حق و پرهیز از پیروی از هوا‌های نفسانی پرداخت و از مردم ایلام بعنوان مردمانی غیور، مرزدار، ولایت مدار با سوابق درخشان و علاقه‌مند به خاندان نبوت و امامت خصوصاٌ سرور و سالار شهیدان یاد کرد و از جوانان حوزوی و دانشگاهی مومن، بازکاوت، مسئولیت پذیر، صادق، معتقد به اصل مترقی ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی که واجد شرایط و علاقمند به شرکت در آزمون مذکور هستند خواست تا با توجه به رویکرد نخبه گزینی و جوان گرائی ریاست معزز قوه قضائیه حضرت آیت الله رئیسی، ضمن مطالعه دقیق شرایط و ضوابط ثبت نام در مهلت مقرر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

انتهای پیام/ د

جذب داوطلبان تصدی منصب قضاء در ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۷۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین اختصاصی ستاره‌های پرسپولیس | ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، ویدئویی از علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی، سه بازیکن مصدوم پرسپولیس در حال تمرین اختصاصی منتشر شده است.

ا

کد خبر 846753 منبع: ایسنا برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال عليرضا بيرانوند باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • دولتمردان باید میزان تصدی‌گری خود در عرصه اقتصاد را کاهش دهند
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور از فردا
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • تمرین اختصاصی ستاره‌های پرسپولیس | ببینید
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد
  • پیامک هشدار قضایی به داوطلبان کنکور ارسال شد
  • دومینوی استعفاها در رژیم صهیونیستی؛ فرمانده منطقه مرکزی ارتش این رژیم هم استعفا می‌کند
  • دومینوی استعفا‌ها در رژیم صهیونیستی؛ فرمانده منطقه مرکزی ارتش این رژیم هم استعفا می‌کند
  • کاهش تصدی‌ دولت در اقتصاد، زمینه‌ای برای رشد مشارکت مردم در تولید
  • کاهش تصدی‌گری دولت در اقتصاد، زمینه‌ای برای رشد مشارکت مردم در تولید