Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ این نمایشگاه با حضور فرماندار، شهردار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، فرمانده انتظامی شهرستان، رییس اتاق اصناف و معاون فرماندار لاهیجان افتتاح شد.

شهردار لاهیجان در آیین گشایش این جشنواره و نمایشگاه گفت: با توجه به اینکه با عنایت دکتر سالاری استاندار محترم گیلان، شهر لاهیجان به عنوان یکی از شهرهای طرح شب های روشن انتخاب شده، ما با برپایی این نمایشگاه و جشنواره تمام سعی خود را بکار بستیم تا مثل خیلی از اتفاق های دیگر نخستین ها را رقم بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود کاظمی افزود: پس از برگزاری موفق جشنواره نوروزی با مشارکت بخش خصوصی، این بار در راستای شب های روشن و ماه مبارک رمضان جشنواره ضیافت خوبان از افطار تا سحر برگزار می شود.

وی اضافه کرد: مردم لاهیجان که همیشه میزبان مهربانی ها و نخستین ها هستند از این طرح استقبال زیادی انجام دادند.

شهردار لاهیجان گفت: تعداد 60 غرفه در این نمایشگاه باعث کارآفرینی و رونق تولید و کسب و کار شده که این عامل یکی از سیاست های نماینده عالی دولت در استان گیلان و شهرستان لاهیجان است.

کاظمی با قدردانی از حمایت های فرماندار،فرماندهی انتظامی و اتاق اصناف اضافه کرد: این برنامه ها با همدلی و همراهی اعضای محترم شورای اسلامی شهر برگزار می شود که جای دارد از یکایک این عزیزان قدردانی کنم.

اسماعیل میرغضنفری فرماندار شهرستان لاهیجان هم با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مومنان و قدردانی از برپایی این نمایشگاه و جشنواره گفت: امیدوارم برنامه های این جشن فضای شور و نشاط را برای مردم فراهم کند.

وی افزود: با توجه به پیشینه فرهنگی که لاهیجان دارد این اقدامات می تواند فضای مفرحی را در چهارچوب  قانون برای ما ایجاد کند.

وی اضافه کرد: از مدیریت شهری و اعضای شورای شهر و دست اندرکارانی که برای برپایی این نمایشگاه و جشنواره تلاش کردند، سپاس گزاری می کنم.

فرماندار، شهردار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان شهرستان در ادامه از غرفه های نمایشگاه بازدید نموده و به تماشای برنامه های فرهنگی و هنری جشنواره ضیافت خوبان با حضور هنرمندان استان گیلان نشستند.

این جشنواره تا عید سعید فطر به جز در ایام شهادت حضرت علی(ع) و شب های قدر توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر با مشارکت شرکت قاصدک ترنج برگزار می شود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اعضای شورای اسلامی شهر بخش خصوصی برنامه های فرهنگی فرماندار کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۸۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند

لشکری  مدیرعامل نمایشگاه بین المللی بیرجند گفت: پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.

او افزود: در این نمایشگاه شرکت کنندگانی از استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، مازندران و محلات گل و گیاهان، گیاهان دارویی، محصولات گلخانه‌ای و ارگانیک را به نمایش گذاشتند.

لشکری بیان کرد: این نمایشگاه از ۳ تا ۷ اردیبهشت از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در نمایشگاه بین المللی بیرجند برای علاقه‌مندان دایر است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • جشنواره بهار نارنج کومله برگزار می‌شود
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • مراسم معارفه فرماندار ویژه کاشان برگزار شد
  • عبور از اروند اوج شکوه رزمنده‌های گیلان در عملیات والفجر ۸
  • گشایش نمایشگاه مشاغل در الوند + فیلم
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در فیروزه
  • رفع تصرف زمین‌های دولتی در شهرستان لاهیجان
  • رفع تصرف اراضی استملاکی شهرستان لاهیجان