Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@22:56:20 GMT

تذکر یوسف‌نژاد درباره مطالبات فرهنگیان و بازنشستگان

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۸۱۶۲

تذکر یوسف‌نژاد درباره مطالبات فرهنگیان و بازنشستگان

یک عضو هیات رییسه مجلس درخواست‌هایش از رییس جمهور و مقامات اجرایی کشور را در قالب تذکر مطرح کرد.

به گزارش ایسنا، علی‌اصغر یوسف‌نژاد در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس در تذکری به رییس جمهور، متذکر شد: انتظار است در ارتباط با مطالبات به حق فرهنگیان، بازنشستگان و معلمان خارج از کشور از طریق وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خواستار تعیین تکلیف ۷۰۰۰ نفر از داوطلبان آزمون استخدامی قوه قضاییه شد و افزود: این عزیزان چند سال است در آزمون استخدامی قوه قضاییه شرکت کرده‌اند اما همچنان بلاتکلیفند، برای تعیین تکلیف آنها منتظر اقدام دولت هستیم.

نماینده مردم ساری در مجلس در تذکر دیگری به دکتر روحانی با اشاره به وضعیت کارگزاران مخابرات روستایی، گفت: این افراد همچنان بلاتکلیف هستند. باید هر چه سریعتر وضعیت جذب و استخدام آنها مشخص شود.

این عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از عملکرد وزارت نفت در  گازرسانی به منطقه دودانگه و چهاردانگه شهرستان ساری انتقاد کرد و افزود: دولت و وزارت نفت هرچه سریعتر اقدامات لازم برای گازرسانی به این مناطق استان را اجرایی کنند.

یوسف‌نژاد حفظ اشتغال در کارخانجات چوب و کاغذ و نکاء چوب را دلیل تذکرش به رییس‌جمهور و وزیر اقتصاد اعلام کرد.

وی در تذکری خواستار رفع وضعیت نابسامان جاده گهرباران شهرستان میاندرود شد و افزود: هر هفته  شاهد جان باختن عزیزانمان در این جاده هستیم علاوه بر این جاده، جاده ساری به لاری نیز به کشتارگاه مردم مبدل شده است. انتظار اقدام سریع در جهت رفع مشکلات این جاده ها را داریم.

نماینده مردم ساری در مجلس جلوگیری از فعالیت دلالان برنج، کاغذ و دیگر محصولات باغی و زراعی را از رییس‌جمهور طلب کرد و خواستار اتخاذ تصمیم درست برای هدایت درآمد ناشی از فروش محصولات باغی و زراعی به جیب کشاورزان شد.

این عضو هیات رییسه مجلس خواستار جبران و پرداخت خسارتهای ناشی از سیل نوروزی به مردم استان مازندران شد و تذکر داد: از دولت انتظار دارم با مردم گفت وگو کرده و  مسائل مهم را با آنها در میان بگذارد و مردم را محرم بداند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رييس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۸۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه رییس سازمان محیط زیست به وزیر راه درباره بودجه فنس کشی جاده مرگ یوز

رییس سازمان حفاظت محیط زیست طی نامه‌ای از وزیر راه و شهرسازی خواست تا بودجه ۲۰۰ میلیارد ریالی فنس کشی در جاده میامی- سبزوار را تعیین تکلیف کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، علی سلاجقه - طی نامه ای به مهرداد بذرپاش - وزیر راه و شهرسازی- نوشت: طابق مصوبه جلسه مشترک مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۳ مقرر شده بود که مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار از طرف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای فنس کشی در این جاده اختصاص یابد.

همچنین در این نامه اشاره شده است که با توجه به نظر سازمان راهدای مبنی بر انتقال این اعتبار به سازمان محیط زیست یا استانداری سمنان جهت انجام این پروژه همچنان نتیجه‌ای حاصل نشده است.

در پایان این نامه آمده است: به دلیل رسانه ای شدن این موضوع و مطالبات مردمی و سمن‌ها به عنوان یکی از وعده‌های تحقق نشده آن وزارتخانه و این سازمان، لازم است این مساله در مدت زمان کوتاه تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تامین آب آشامیدنی مهمترین خواسته مردم میامی است
  • تخصیص کامل اعتبارات سفر رییس جمهور به خراسان شمالی محقق شود
  • لزوم ارزیابی مصوبات سفر رئیس جمهور به مازندران
  • فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی | دانلود سریع فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی + لینک ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir
  • کوچکی‌نژاد: کل تیم اقتصادی از معاون اول تا سایر اعضا باید تغییر کنند
  • دولت باید امسال 40 درصد از متناسب سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کند
  • گزارش تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی در مجلس رسیدگی شود
  • توجه مجلس و دولت به ضروریات دانشگاه فرهنگیان
  • نامه رییس سازمان محیط زیست به وزیر راه درباره بودجه فنس کشی جاده مرگ یوز
  • زمان انتخاب رییس فدراسیون ورزش های رزمی مشخص شد