Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، استارتاپ‌های فعال و موفق در حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی برای جذب سرمایه و برقراری با شرکت کنندگان در بیست و ششمین نمایشگاه صنایع غذایی،مواد غذایی، ماشین آلات می توانند با کمک ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این نمایشگاه حضور یابند و در عرصه های مختلف به معرفی محصولات خود بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با توجه به گستردگی حوزه های مختلف در این ستاد،استارتاپ‌ها می توانند نسبت به حوزه فعالیت خود دراین نمایشگاه حضور داشته باشند و از تخفیف و مساعدت‌های لازم از طریق ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برخوردار شوند.
بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی،موادغذایی،ماشین آلات و صنایع وابسته از تاریخ 28 الی 31 خرداد ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.
به منظور تسهیل و تسریع در امر جانمایی و رفاه حال مشارکت کنندگان، جانمایی غرفه ها و رزرو اولیه شرکت کنندگان بخش ریالی در این نمایشگاه نیز به صورت اینترنتی انجام می شود.
علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت iranagrofoodfair.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/

291 / 156 استارتاپ اقتصاد دیجیتال هوشمند سازی صنایع غذایی معاونت علمی و فناوری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استارتاپ اقتصاد دیجیتال هوشمند سازی صنایع غذایی معاونت علمی و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۸۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع فعالان حوزه آی سی تی کردستان گفت: برای توسعه اقتصاد دیجیتال و خدمات نرم‌افزاری مرزی بودن استان کردستان می‌تواند به عنوان یک مزیت مورد توجه قرار گیرد.

عابدی با اشاره به اینکه سال گذشته در 10استان کشور فعالیت دیجیتالی ویژه دانش‌آموزان انجام شد افزود: با همکاری وزارت آموزش و پرورش امسال 10 هزار دانش‌آموز کردستانی مهارت‌های دیجیتال را آموزش می‌بینند.

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: سال گذشته برای تأمین مالی شرکت‌ها در کشور 2هزارو 600میلیارد تومان اعتبار هزینه شد.

وی؛ در ادامه از احصا‌ء‌ مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالان حوزه صنعت در استان کردستان و چاره‌اندیشی برای پیگیری و رفع آن‌ها از طریق وزارتخانه خبر داد.

سوری رییس پارک علم و فناوری استان هم عنوان کرد: 60 شرکت در استان کردستان در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات فعالیت دارند.

کمبود تسهیلات و حمایتهای مالی از مطالبی بود که توسط صاحبان شرکتهای فناوری اطلاعات در این جلسه بیان شد.

دیگر خبرها

  • شهر هوشمند را تبدیل به تجربه عملیاتی کردیم
  • توجه جدی معاونت اقتصادی استاندار یزد بر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد
  • طرح اجرای فیبرنوری کشور امسال به اتمام می‌رسد
  • اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • توسعه حوزه ICT راه نجات عقب‌ماندگی‌های اقتصادی کردستان
  • طرح «ایران دیجیتال» در کردستان اجرا می‌شود
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • مشارکت فعال کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود