Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-19@23:05:52 GMT

◄ انتصاب مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۸۲۵۳

◄ انتصاب مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد

تین‌نیوز | 

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیران استان یزد، رضا یادگاری به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان منصوب شد .

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان یزد، رضا یادگاری که پیش از این، دارای سوابق اجرایی و مدیریتی ۲۶ ساله در استان می باشد می توان به مدیریت املاک و مسکن در اداره کل مسکن و شهرسازی استان بین سالهای ۸۱ تا ۸۹ اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پیش از ادغام ۲ ادارات کل مسکن و شهرسازی و راه وترابری به عنوان مدیرکل مسکن و شهرسازی استان یزد فعالیت های خوب مدیریتی را در سوابق خود به ثبت رسانده است .

نامبرده بعد از این مسئولیت در حوزه های مختلف مدیریتی در استانداری یزد فعالیت ارزنده ای را داشته که می توان به مدیرکل دفترفنی استانداری،سرپرست معاونت هماهنگی امور استانداری یزد و مدیرکل برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری یزد اشاره کرد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: رضا یادگاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۸۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای رفع مشکلات قطعی آب ۲۰ روستا و برق ۱۶ روستا در هرمزگان ادامه دارد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، گفت: بر اثر بارندگی و خسارات وارده در هر حال حاضر تلاش برای اتصال آب ۲۰ روستا و برق ۱۶ روستا ادامه دارد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مهرداد حسن‌زاده با اشاره به صدور هشدار نارنجی جوی در هرمزگان گفت: بر اثر بارندگی‌های شب گذشته ۴ روستا در جاسک تخلیه و مردم در سه اردوگاه اسکان اضطراری داده شدند.

 

وی تعداد خانوار این روستاها را ۱۸۰ خانوار دانست و افزود: ۱۰۰ دستگاه چادر و به اندازه نیاز اقلام زیستی و خوراکی توسط جمعیت هلال‌احمر استان بین این افراد توزیع شده است.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، تصریح‌کرد: در جزیره قشم با توجه به حجم بالای بارندگی که وجود داشت ۸۰ خانوار از مسافرین نیز در اماکن ورزشی جزیره اسکان اضطراری داده شدند.

 

حسن‌زاده ادامه داد: در حال حاضر تلاش برای اتصال برق ۱۶ روستا در استان هرمزگان ادامه دارد و بخش عمده قطعی‌ها حاصل سقوط تیرهای برق براثر تندباد بوده که بیش از ۸۰درصد تعویض تیرهای برق انجام شده و کار ادامه دارد همچنین موارد پاره شدن کابل‌ها و سیم‌های برق نیز اصلاح شده است.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، بیان کرد با اشاره به تعویض ۱۲ ترانس برق، عنوان‌کرد: از ابتدای بارش‌ها ۱۰ هزار و ۳۰۰ مشترک اتصالشان را به شبکه برق از دست داده‌ بودند که با تلاش تیم برقرسانی این آمار تاکنون به ۱۲۰۰ مشترک رسیده است و برق اکثر مشترکین وصل شده است.

 

حسن زاده در خصوص آسیب‌های وارده به حوزه آبرسانی گفت:به دلیل از بین رفتن محور روستایی و لوله‌های در مسیر یا قطع شدن برق درمنطقه، قطعی آب شرب ۲۰ روستا نیز اتفاق افتاده که رفع مشکلات پیش آمده از ساعات ابتدایی آغاز شده و در حال انجام است.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، همه محورهای مواصلاتی استان را باز و با تردد جاری اعلام کرد و به ادامه بارندگی‌های امروز که سبب ورود آب در برخی مناطق بندرعباس از جمله روستای چهچکور شده اشاره داشت و گفت: امدادرسانی‌ها در حال انجام و وضعیت تحت کنترل است.

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی
  • سهم یک چهارمی ساخت خانه‌های روستایی در طرح نهضت ملی مسکن مازندران
  • آخرین وضعیت برق و آب مناطق سیل زده هرمزگان
  • تلاش برای رفع مشکلات قطعی آب ۲۰ روستا و برق ۱۶ روستا در هرمزگان ادامه دارد
  • ادامه رایزنی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با نیرو‌های مسلح برای ساخت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن
  • سرپرست جدید راه و شهرسازی فارس منصوب شد
  • قطعی آب ۲۰ روستا و قطع برق ۱۶ روستا در هرمزگان
  • سرپرست اداره کل راه و شهرسازی فارس منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • رشد بخش مسکن بعد از ۱۰ سال با استفاده از ظرفیت‌های مردمی غیرتورمی شد