Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-20@15:22:14 GMT

آینده مبهم ۳ کاپیتان تیم ملی در تیم تراکتورسازی

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۸۳۱۹

آینده مبهم ۳ کاپیتان تیم ملی در تیم تراکتورسازی

مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج‌صفی؛ سه کاپیتان تیم ملی کشورمان در ابتدای با سروصدای فراوان و به عنوان بمب‌های نقل‌وانتقالاتی به تیم تراکتورسازی پیوستند. این سه بازیکن در طول فصل هم عملکرد نسبتاً خوبی برای سرخپوشان تبریزی داشتند، اما در پایان فصل وضعیت آن‌ها برای حضور در فصل آینده در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بین شایعات زیادی درباره دژاگه، شجاعی و حاج‌صفی به گوش می‌رسد و گفته می‌شود احتمال دارد این سه بازیکن از جمع سرخپوشان تبریزی جدا شوند. البته این صحبت‌ها در حالی مطرح می‌شود که دژاگه و شجاعی دو فصل دیگر و حاج‌صفی یک فصل دیگر با تراکتورسازی قرارداد دارند و برای جدایی باید رضایت باشگاه تبریزی را جلب کنند.

در هر صورت باشگاه تراکتورسازی که در فصل هجدهم علی‌رغم جذب بازیکنان ملی‌پوش نتوانست سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را هم کسب کند، برای حضور قدرتمند در فصل آینده برنامه‌ریزی می‌کند و با این وضعیت باید دید چه سرنوشتی در انتظار بازیکنان ملی‌پوش و باتجربه این تیم خواهد بود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کاپیتان تیم ملی تراکتورسازی بمب نقل و انتقالات مسعود شجاعی اشکان دژاگه احسان حاج صفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۸۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال حضور ۱۰ تیم ایتالیایی در رقابت های اروپایی فصل آینده

 عملکرد خوب نمایندگان سری A در فصل جاری تورنمنت‌های باشگاهی یوفا، ممکن است تعداد آنها در فصل آینده این مسابقات را افزایش دهد.

به گزارش تسنیم، بعد از قطعی شدن سهمیه پنجم سری A در فصل آینده لیگ قهرمانان، اکنون ایتالیایی‌ها درباره حضور نیمی از تیم‌های لیگ دسته اول‌شان در فصل آینده رقابت‌های اروپایی رؤیاپردازی می‌کنند.

راهیابی تیم‌های آتالانتا و رُم به نیمه نهایی لیگ اروپا و همزمان صعود فیورنتینا به نیمه نهایی لیگ کنفرانس، ماندن سری A روی دو پله نخست رنکینگ باشگاهی اتحادیه‌های فوتبال یوفا را تضمین کرده که ثمره آن اضافه شدن یک سهمیه به 4 سهمیه قبلی ایتالیایی‌‌ها در لیگ قهرمانان فصل آینده است. حتی در صورت قهرمانی رم یا آتالانتا در لیگ اروپا به فرض عدم حضور آنها در میان 5 تیم برتر جدول رده بندی در پایان فصل، تعداد سهمیه‌های سری A در لیگ قهرمانان به 6 مورد افزایش پیدا خواهد کرد.

سری A اما برای فصل آینده می‌تواند 10 تا یعنی نیمی از تیم‌هایش را به رقابت‌های اروپایی بفرستد. شرط اول رخ دادن چنین اتفاقی، 6 تایی شدن سهمیه سری A در لیگ قهرمانان است. در آن صورت تیم‌های هفتم و هشتم سهمیه لیگ اروپا را کسب خواهند کرد و تیم نهم سهمیه لیگ کنفرانس را می‌گیرد. شرط بعدی قهرمانی فیورنتینا در لیگ کنفرانس است و عدم حضورش در 8 پله بالای جدول سری A در پایان فصل.

قهرمانی فیورنتینا در لیگ کنفرانس، برای این تیم سهمیه حضور مستقیم در لیگ اروپای فصل آینده را به همراه خواهد داشت و به این ترتیب تعداد نمایندگان کالچو در فصل آینده لیگ اروپا به سه مورد افزایش خواهد یافت و تیم دهم سری A هم سهمیه لیگ کنفرانس اروپا را کسب می‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پلاتینی برای سومین بار پیاپی رئیس یوفا شد یوفا و منع خوشحالی خانوادگی بازیکنان

دیگر خبرها

  • احتمال حضور ۱۰ تیم ایتالیایی در رقابت های اروپایی فصل آینده
  • نمایش و نقد «گیج گاه» به ارسباران رسید
  • مقصد کاپیتان رئال مشخص شد: کنار مسی!
  • احتمال حضور ۱۰ تیم ایتالیایی در رقابت‌های اروپایی فصل آینده
  • بررسی فیلم سینمایی گیجگاه اولین تجربه‌ی کارگردانی عادل تبریزی/ گیجگاه به سبک دهه شصت
  • تکلیف حضور گل محمدی و فرهاد مجیدی در تراکتورسازی مشخص شد
  • آینده مبهم قهرمان رئال در اتحاد
  • هوش مصنوعی و آینده مبهم مترجمان!
  • هوش مصنوعی و آینده مبهم مترجمان !
  • آینده مبهم اوسمار در پرسپولیس