Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@11:49:12 GMT

مشکلات بسیاری از واحدهای تولیدی گلپایگان برطرف شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۸۴۴۸

مشکلات بسیاری از واحدهای تولیدی گلپایگان برطرف شد

اصفهان - ایرنا - نماینده مردم خوانسار و گلپایگان در مجلس شورای اسلامی گفت: سفر روز گذشته استاندار به گلپایگان ارزشمند بود و طی این سفر مشکلات بسیاری از واحدهای تولیدی این شهرستان حل و فصل شد.

علی بختیار روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: پیش از این سفر برای بهبود کسب و کار و توسعه پایدار شهرستان گلپایگان چندین جلسه را با استاندار برگزار کردیم و روز گذشته ایشان با سفر به این شهرستان، مشکلات واحدهای تولیدی را بصورت میدانی رصد و دستورات لازم را برای حل مشکلات آنها صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: سفر بسیار ارزشمندی بود و طی این سفر مشکلات زیادی از سرمایه گذارانی که اهلیت انجام کار را متناسب با شرایط و اقلیم این شهرستان داشتند حل و فصل شد.
نماینده مردم خوانسار و گلپایگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این سفر در راستای حل معضل تولید در سال رونق تولید انجام شد و برخی از مسائل و مشکلات شهرستان که نیاز بود با حضور استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی در گلپایگان، بررسی و در راستای حل آنها اقدام شد.
وی بیان کرد : بسیاری از مشکلات واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران قبل از برگزاری جلسه شورای سرمایه گذاری شهرستان و در جریان بازدیدها طی تماس استاندار اصفهان با دستگاه های ذیربط حل و فصل شد که به نمایندگی از مردم گلپایگان از ایشان تشکر می کنم.
بختیار اضافه کرد : با اقدام هایی که در حوزه سرمایه گذاری شهرستان گلپایگان انجام شد امیدواریم امسال نرخ بیکاری این منطقه تک رقمی شود.
براساس اعلام مسئولان ، نرخ بیکاری شهرستان گلپایگان حدود 12 درصد است.
عباس رضایی استاندار اصفهان عصر شنبه به منظور بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران همراه با تعدادی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان به گلپایگان سفر کرد.
شهرستان گلپایگان در 180 کیلومتری شمال شرق اصفهان قرار دارد.
/6026/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي مجلس نماينده گلپايگان استاندار اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۸۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۹۶ جواز تاسیس واحدهای صنعتی و تولیدی در تربت حیدریه

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر صنعت، معدن و تجارت تربت حیدریه گفت: سال گذشته ۶۰ جواز تاسیس در تربت حیدریه و ۳۶ جواز در شهرستان‌ های زاوه و مه ولات برای واحدهای صنعتی و تولیدی صادر شد که نشان‌ دهنده علاقه‌ مندی سرمایه‌ گذاران به فعالیت در این شهرستان ها است.   محمدرضا ملکی افزود: مجموع سرمایه‌گذاری این پروانه‌ها به ۱۵۹ هزار میلیارد ریال می‌رسد و پیش‌ بینی می‌ شود برای هزار و ۶۰۸ نفر اشتغال ایجاد کند.   وی ادامه داد: اگر این واحدها به مرحله بهره‌ برداری برسند رونق اقتصادی قابل توجهی را در منطقه به همراه خواهند داشت و طی سال گذشته ۹ پروانه بهره‌ برداری نیز صادر شد که با سرمایه‌ گذاری ۲ هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال برای ۱۶۰ نفر زمینه اشتغال ایجاد کرده است.   ملکی به طرح‌ های توسعه‌ ای اشاره کرد و افزود: هشت واحد طی سال گذشته دارای طرح توسعه بوده‌ اند که برای آن‌ ها مجوز بهره‌ برداری صادر شده است.   وی ادامه داد: این طرح‌ ها با سرمایه‌ گذاری ۸۰ میلیارد ریالی برای افزون‌ بر ۵۳۷ نفر زمینه اشتغال ایجاد کرده‌ است که این نشان‌ دهنده افزایش ۴۰۰ درصدی نسبت به سال‌ های قبل است.   مدیر صنعت، معدن و تجارت تربت حیدریه گفت: هم اکنون ۱۱۵ واحد صنعتی دارای پروانه بهره‌برداری در منطقه وجود دارد که از این تعداد، ۹۱ واحد فعال، هشت واحد نیمه فعال، چهار واحد نیمه تعطیل بوده و پروانه فعالیت چهار واحد نیز باطل شده است.   ملکی افزود: واحدهای صنعتی در شهرک‌ های صنعتی و خارج از شهرک‌ ها مستقر هستند که ۲۳ واحد صنعتی فعال در شهرک‌ های صنعتی شماره یک و ۲ و ناحیه صنعتی رضوی قرار داشته است و ۶۹ واحد در خارج از شهرک‌ ها مشغول به فعالیت هستند.   مرکز شهرستان ۲۲۴ هزار نفری تربت‌ حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • موانع پرداخت نشدن تسهیلات به واحدهای تولیدی شناسایی شود
  •  قاچاق کالا خنجری بر پشت تولید است/ رشد تولید بسیاری از مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • روند تصمیم‌گیری نسبت به حل مشکلات تولیدکنندگان قم تسریع شود
  • سیستم قضایی آماده شنیدن مشکلات واحدهای تولیدی است
  • وضع برخی قوانین موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان‌های دلیجان و محلات
  • استاندارمرکزی:مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی گره‌گشایی می‌شود
  • بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان
  • صدور ۹۶ جواز تاسیس واحدهای صنعتی و تولیدی در تربت حیدریه
  • مدیریت مشکلات اقتصادی با مشارکت مردم