Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@15:51:30 GMT

سارق تجهیزات مخابراتی در دام پلیس فیروزآباد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۸۵۱۱

سارق تجهیزات مخابراتی در دام پلیس فیروزآباد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ مهدی جوکار فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات مخابراتی در سطح شهرستان فیروزآباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی با انجام کار‌های فنی و تلاش شبانه روزی، موفق به شناسایی و دستگیری یک نفر سارق تجهیزات مخابراتی شدند، تصریح کرد: در بازرسی از منزل متهم، تعدادی ترانس برق و لوازم مخابراتی کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ جوکار با اشاره به اینکه در بازجویی‌های به عمل آمده از متهم، ۸ فقره سرقت تجهیزات مخابراتی کشف شد، به شهروندان توصیه کرد: مغازه‌ها و محل کار خود را با حفاظ و قفل مناسب ایمن و در صورت امکان از نگهبان استفاده کنند.

انتهای پیام/چ

دستگیری سارق در فیروزآباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۸۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غافلگیری دزد خانه های رباط کریم در تاریکی کمد

سرهنگ تیمور کلانتری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در یک عملیات غافلگیرانه، دزد خانه‌های رباط کریم در مخفیگاه عجیب کمد لباس دستگیر شد.

وی با بیان این که کمد لباس پناهگاه آخر این سارق بود، اظهار کرد: این سارق نتوانست از تیزبینی چشمان پلیس مخفی بماند.

سرپرست فرماندهی انتظامی رباط کریم اضافه کرد: با وقوع یک فقره سرقت منزل در شهر پرند، تیمی ویژه از کارآگاهان زبده، ردپای دزد را دنبال کردند.

وی ادامه داد: با تحقیقات دقیق و به کارگیری روش‌های نوین پلیسی، هویت متهم شناسایی شد و در عملیاتی غافلگیرانه، در حالی که با ظرافت تمام در کمد لباس منزل خود پنهان شده بود، دستگیر شد.

کلانتری با ابراز خرسندی از این دستگیری، به جزئیات عملیات اشاره کرد و گفت: در بازرسی دقیق از مخفیگاه این سارق، که به طرز ماهرانه‌ای در کمد لباس خود پنهان شده بود، بیش از ۱۰ میلیارد ریال اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

وی افزود: در بازجویی‌های اولیه، این متهم به سه فقره سرقت دیگر در رباط کریم اعتراف کرد و با تشکیل پرونده، روانه زندان شد.

کد خبر 6084781

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • سارق ۴۰ میلیارد طلا از منازل شهرکرمان دستگیرشد
  • غافلگیری دزد خانه های رباط کریم در تاریکی کمد
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • انهدام باند سارقان منزل در زنجان
  • کشف ۱۴ فقره سرقت در آبادان