Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@10:22:07 GMT

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۸۵۸۱

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه

سازمان دیده بان حقوق بشر واقع در لندن از حملات رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «خبرگزاری فرانسه»،سازمان دیده بان حقوق بشر واقع در لندن از حملات رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه خبر داد.

«رامی عبدالرحمن» رئیس این سازمان اعلام کرد که هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی حداقل سه موشک را بلندی های جولان به سمت جنوب سوریه پرتاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به خبرگزاری فرانسه گفت که هدف دو حمله از حملات رژیم صهیونیستی،یکی از گردان های ارتش سوریه بوده است که استان «قنیطره» را تحت نظارت و کنترل دارد.

دیده بان حقوق بشر همچنین اعلام کرد که سومین موشک رژیم صهیونیستی در نتیجه واکنش سیستم های دفاعی سوریه،منهدم شد.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) در گزارشی اعلام کرد که موشک های خارجی از سمت سرزمین های اشغالی می آیند و سیستم دفاع هوایی سوریه با آنها مقابله می کند.

ارتش رژیم صهیونیستی تا کنون در مورد این حملات اظهار نظری ارائه نکرده است.

اسرائیل تا کنون صدها حمله هوایی با سوریه انجام داده که اکثر آنها علیه مواضع مقاومت در این کشور بوده اند.

رژیم صهیونیستی تاکید دارد که ادامه هدف قرار دادن مواضع مقاومت در سوریه حق این رژیم است.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان خبرگزاری شبستان خراسان جنوبي اردبیل مسجد قرآن کریم ماه مبارک رمضان قرآن مجلس خوزستان حمله هوایی رژیم صهیونیستی سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۸۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون المیادین، خبرنگار این شبکه در سوریه اعلام کرد که صدای چند انفجار در داخل پایگاه نظامی آمریکا در روستای «الخضراء» در نزدیکی میدان نفتی «العمر» در حومه شرقی «دیرالزور» در شرق سوریه شنیده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

کانال تلگرام «رووداو» با انتشار تصویری نوشت: اینها موشک هایی است که امشب از منطقه «زمار» در «نینوا» به سمت یک پایگاه نظامی آمریکایی در سوریه شلیک شد.

منابع خبری از حمله موشکی به پایگاه غیرقانونی ارتش تروریستی و اشغالگر آمریکا موسوم به خراب الجیر در شمال شرق خبر دادند بر اساس این گزارش، صدای دستکم ۳ انفجار پیاپی از این پایگاه شنیده شد. 

 این حملات بعد از توقف ۲ ماهه حملات علیه پایگاه های آمریکایی در شرق سوریه، انجام گرفت. رویترز گزارش داده این حملات از مبدأ موصلِ عراق بوده و تلفات داشته است.

خبرنگار المیادین در حلب گزارش داد: پایگاه آمریکایی‌ها در میدان نفتی العمر با ۴ موشک و پایگاه خراب الجیر با ۳ موشک و یک پهپاد هدف قرار گرفتند.

 

دیگر خبرها

  • سابقه گسترده همکاری‌های اردن با رژیم صهیونیستی
  • حمایت از رژیم صهیونیستی برای حکومت اردن امری حیاتی است 
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • واکنش سازمان ملل به کشف گور جمعی در جنوب غزه
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ حزب الله لبنان پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • حملات هوایی شدید بامدادی رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان
  • شهادت ۲۶ فلسطینی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب غزه
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه