Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@21:32:55 GMT

ترکیب تیم ملی بسکتبال سه نفره اعزامی به کاپ آسیا تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۸۶۹۰

ترکیب تیم ملی بسکتبال سه نفره اعزامی به کاپ آسیا تغییر کرد

تهران- ایرنا- 2 بازیکن تیم بسکتبال سه نفره ایران برای حضور در کاپ آسیا تغییر کرد.

در شرایطی که سایت فدراسیون جهانی بسکتبال در گزارش خود از «شایان پورکاوه» به عنوان بازیکنی تاثیرگذار در ترکیب تیم ملی سه نفره ایران یاد کرده این بازیکن از لیست نهایی تیم ملی حذف شد. پیش از این قرار بود پورکاوه در کنار «نوید خواجه زاده»، «محمد اجاقی» و «علی الله وردی» به رقابت های کاپ آسیا اعزام شود اما با تصمیم کادرفنی، «امیر صدیقی» و «امیرحسین آذری» جایگزین پورکاوه و خواجه زاده شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«دلارام وکیلی»، «معصومه اسماعیل زاده»، «سعیده علی» و «مژگان خدادادی» نیز ترکیب تیم ملی زنان ایران را تشکیل می دهند.
کاپ آسیا از 3 تا 5 خرداد در شهر «چانگشا» برگزار می شود که تیم ملی زنان ایران در گروه D این رویداد قرار دارد. در این گروه ایران و ترکمنستان حضور دارند و یک تیم از بین کشورهای مالزی، مالدیو، تایلند و هند که بتوانند در رقابت های انتخابی به مسابقات اصلی صعود کنند نیز به جمع آنها اضافه خواهد شد.
تیم ملی مردان ایران نیز باید برای رسیدن به رقابت های اصلی کاپ آسیا تلاش کند. ایران در رقابت های انتخابی به مصاف قطر، فیلیپین، سامائو و تایلند می رود و اگر در گروهش اول شود به مسابقات اصلی صعود می کند و در گروه B با چین و نیوزلند رقابت خواهد کرد.
در حالی که طبق قانون بسکتبال سه نفره تیم ها حق استفاده از مربی ندارند، اما تیم های ملی ایران قرار است با هدایت «محمد کسایی پور» و «نیکا بیک لیک لی» در این دوره از رقابت های کاپ آسیا شرکت کنند.
ورزشی**9219**2024

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش تيم ملي بسكتبال سه نفره بسكتبال سه نفره فدراسيون بسكتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۸۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

المپیاد ملی آموزش هنر نخستین گام در جهت رقابت بین آموزشگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، جلسه مشترک معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با جمعی از مدیران آموزشگاه‌های آزاد هنری پیرامون برگزاری المپیاد ملی آموزش هنر برگزار شد.    معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد؛ با بیان طرح برگزاری المپیاد ملی آموزش هنر در قالب لیگ قهرمانی مراکز آموزش هنر سراسر کشور به عنوان نخستین گام در جهت رقابت و پویایی بین آموزشگاه‌های استان برای شناسایی، کشف استعداد‌های برتر حوزه‌های تخصصی هنری (نمایش، موسیقی و هنر‌های تجسمی)، و هدایت این هنرجویان در جامعه، از کلیه مدیران مسئول آموزشگاه‌های هنری استان جهت حضور پر شور و نشاط در این طرح ملی دعوت کرد.     سیدعباس دهقان افزود: باتوجه به ماهیت گروهی و تیمی و رویکرد انسجام بخشی فرهنگی و اجتماعی این رویداد، موضوعات المپیاد تحت شعار محوری یکصدا ایران می‌باشد که شامل؛ هویت و سبک زندگی اسلامی-ایرانی، ایجاد انگیزه و امید آفرینی، ایجاد شور اجتماعی و تقویت مشارکت عمومی، تحکیم بنیان خانواده، همبستگی ملی و انسجام اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.      وی گفت: مدیر هر آموزشگاه هنر‌های تجسمی می‌تواند صرفا یک تیم سه نفره دریکی از گرایش‌های طراحی، نقاشی و یا گرافیک معرفی و در سامانه ثبت نمایند.     دهقان ادامه داد: مدیرآموزشگا‌های هنر‌های نمایشی هم می‌توانند صرفا یک تیم سه الی پنج نفره تئاتر صحنه‌ای را معرفی و ثبت نمایند. در حوزه موسیقی نیز البته صرفا یک تیم سه الی پنج نفره در یکی از گرایش‌های ایرانی یا موسیقی جهانی معرفی و ثبت کند.      وی بیان کرد: مدیر آموزشگاه‌های خوشنویسی می‌توانند صرفا یک تیم سه نفره در یکی از گرایش‌های نستعلیق یا شکسته نستعلیق را معرفی نمایند.     دهقان تاکید کرد: اعضای تیم‌های معرفی شده باید جزء هنرجویان همان آموزشگاه باشند.     به گفته وی بارگذاری و ثبت آثار تیم‌ها در سامانه به نشانی https://olympiart.ir/institute/ توسط مدیرآموزشگاه تا ۲۰ اردیبهشت صورت پذیرد و در نهایت از اول تا ۱۰ خرداد داوری آثار انجام می‌شود.      معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان یزد بارگذاری آثار تا ۲۰ اردیبهشت سال‌جاری اعلام کرد و افزود: برگزیدگان تا نیمه تیرماه به ستاد ملی معرفی می‌شوند.     وی گفت: آموزشگاه‌هایی که تیم هایشان به مرحله ملی معرفی شوند جدا از هدایای نقدی، لوح تقدیر، درج ۳۰ درصد امتیاز این رویداد در فرایند رتبه بندی آموزشگاه‌ها و فرایند ارزیابی جایزه ملی آموزش هنر را اخذ می‌کنند و در صورت دریافت جام قهرمانی درج ۱۰۰ درصد امتیاز این رویداد در فرایند رتبه بندی آموزشگاه خواهدبود.     وی در عین حال متذکر شد تیم‌های راه یافته به سطح ملی به جشنواره فجر معرفی می‌شوند.     لازم به ذکر است ۱۰۶ آموزشگاه آزاد هنری در رشته‌های تخصصی نمایش، تجسمی، موسیقی، خوشنویسی و هنر‌های سنتی با مجوز دائمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در سطح استان فعالیت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • المپیاد ملی آموزش هنر نخستین گام در جهت رقابت بین آموزشگاه‌ها
  • فیفا: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران قرقیزستان را عذاب داد
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است
  • لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد
  • بازگشت امپراتور آسیا به جام‌جهانی/واکنش رسانه‌ها به پنالتی ایران
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران