Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@16:20:01 GMT

تقویم آموزشی علمی کاربردی ها اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۸۶۹۱

تقویم آموزشی علمی کاربردی ها اعلام شد

تهران- ایرنا- تقویم آموزشی، نقل و انتقال و میهمان دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی در نیمسال اول، دوم و تابستان سال تحصیلی 99-98 اعلام شد.

بر این اساس جدول زمان بندی تقویم آموزشی این دانشگاه برای نیم سال اول تحصیلی 99 – 98، دانشجویان از تاریخ 29 تیرماه تا 31 مرداد ماه برای درخواست تغییر رشته و انتقال توام با تغییر رشته مهلت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین زمان انتخاب واحد برای علمی کاربردی ها نیز به مدت یک هفته از تاریخ 20 تا 27 شهریورماه تعیین شده است.
بر اساس این تقویم، دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی از 29 تیرماه تا 11 مرداد ماه برای ثبت درخواست نقل و انتقال همراه با تغییر رشته مهلت دارند.
زمان بررسی برای درخواست ها نیز از 29 تیرماه تا 18 مرداد ماه تعیین شده است.

** اختصاص 5 درصد از شهریه علمی کاربردی ها به فعالیت های فرهنگی
محمد حسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی طی بخشنامه ای به مراکز آموزش علمی کاربردی سراسر کشور آنها را به اختصاص 5 درصد از شهریه دانشجویان برای انجام فعالیت های فرهنگی و فوق برنامه موظف کرد.
در بخش دیگر این بخشنامه که منضم به مصوبه هیات امنای دانشگاه جامع علمی کاربردی است بر رعایت و نظارت دقیق این بخشنامه به روسای واحدهای استانی ابلاغ شده است.
هزینه کردهای صورت گرفته پس از تایید آن توسط واحد استانی و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی، به عنوان شاخص تاثیرگذار ارزیابی و سطح بندی مراکز آموزشی ملاک عمل است.

دانام**9283**1601**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي دانشگاه علمي كابردي آموزش تقويم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۸۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه / اعتصاب اعضای هیئت علمی دانشگاه تگزاس

اعتراضات دانشجویان در آمریکا علیه جنگ غزه و حمایت‌های تمام‌ قد واشنگتن از تل‌آویو همچنان ادامه دارد؛ دانشگاه پلی‌تکنیک کالیفرنیا مجبور به تعطیلی کلاس‌های درس شده و هم‌چنین اعضای هیئت علمی دانشگاه تگزاس در آستین امروز – پنجشنبه – دست به اعتصاب زده و تمامی فعالیت‌های آموزشی را به حالت تعلیق درآورده‌اند.

به گزارش ایسنا، طی روزهای اخیر اعتراضات دانشجویان در دانشگاه‌های مختلف آمریکا آغاز شد. آنها نسبت به جنگ غزه و حمایت‌های آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی در این باریکه معترض هستند و خواستار خاتمه جنگ و آتش‌بس هستند.

روزنامه گاردین به نقل از بیانیه مشترک اعضای هیئت علمی دانشگاه تگزاس در آستین می‌نویسد: «ما شاهد ضرب‌وشتم دانشجویان زن توسط پلیس بوده‌ایم و هم‌چنین دیده‌ایم که پلیس با خشونت آنها را دستگیر می‌کند. ما این واکنش نظامی پلیس به معترضان حامی فلسطین را محکوم می‌کنیم. پلیس و نیروهای ایالتی اعتراض مسالمت‌آمیز دانشجویان را با خشونت پاسخ داده‌اند؛ اقدامی که تمام جامعه ما را ناامن می‌کند.»

آنها هم‌چنین در اعتراض به این رفتار خشونت‌آمیز، تمامی فعالیت‌های اداری و آموزشی دانشگاه را به حالت تعلیق درآوردند و طی فراخوانی قرار است امروز ساعت ۱۲:۱۵ ظهر به وقت محلی در دانشکده تجمع کنند.

پلیس تگزاس هم‌چنین روزنامه‌نگاری را که در حال پوشش خبری اعتراضات در دانشگاه تگزاس در آستین بود، دستگیر کرد. گزارش شده که عکاس تلویزیون «فاکس۷» نیز دستگیر شده است.

نیروهای امنیتی با دانشجویان معترض نسبت به جنگ غزه درگیر شده‌اند و برای سرکوب اعتراضات آنها تاکنون چندین نفر را بازداشت کرده‌اند. «گِرگ ابوت» فرماندار تگزاس می‌گوید «تا زمانی که معترضان متفرق نشوند»، این دستگیری‌ها و موج سرکوب دانشجویان ادامه خواهد داشت.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • بررسی علل مهاجرت در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در سیستان و بلوچستان
  • راهکارهایی برای به روزرسانی نقشه جامع علمی کشور
  • اجرایی کردن طرح جامع جهاد علمی
  • تاسیس رشته‌های جدید ‌ متناسب با ظرفیت‌های هرمزگان در دستور کار است
  • گسترش اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه / اعتصاب اعضای هیئت علمی دانشگاه تگزاس
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور؟!
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه