Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@20:13:15 GMT

دستگیری ۳۰ خرده فروش مواد مخدر در اقلید

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۸۷۹۰

دستگیری ۳۰ خرده فروش مواد مخدر در اقلید

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ خسرو رزمجویی فرمانده انتظامی اقلید اظهار کرد: در راستای افزایش احساس امنیت عمومی و رفاه حال شهروندان، طرح ارتقا امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با جدیت و همکاری پلیس‌های تخصصی و کوپ تابعه درسطح شهرستان اجرا شد.

وی ادامه داد: در این راستا ماموران ضمن دستگیری ۳۰ خرده فروش مواد مخدر، در بازرسی از محل پاتوق آن ها، موفق شدند ۵ کیلو و ۸۴۳ گرم انواع مواد مخدر و یک هزار و ۵۸۶ عدد انواع قرص‌های اعتیاد آور را کشف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رزمجویی با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های مختلف ارتقا امنیت اجتماعی از اولویت‌های انتظامی شهرستان است، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/چ

دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در اقلید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اعتیاد نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۸۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری فروشنده کلاهبردار در یزد

سرهنگ حسن ابوالحسین رئیس پلیس فتا استان یزد گفت: پس از مراجعه یکی از شهروندان به این پلیس به دلیل خرید مبل در یکی از سایت‌های واسط خرید و پرداخت بیعانه به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان یزد قرار گرفت. 

وی افزود: با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی، مشخص شد که شخص کلاهبردار با استفاده از حساب کاربری جعلی اقدام به درج آگهی و بعد از دریافت وجه، گوشی خود را خاموش کرده است. 

رئیس پلیس فتا استان یزد گفت: ماموران پلیس فتا با اقدامات فنی و شگرد‌های خاص پلیسی، متهم به هویت معلوم را در یکی از استان‌ها مورد شناسایی قرار دادند و پرونده برای سیر مراحل قانونی و دستگیری متهم به استان مربوطه ارسال شد.

 سرهنگ ابوالحسینی به شهروندان توصیه کرد قبل از اطمینان به صحت اطلاعات ارائه شده فروشنده، اقدام به واریز وجه نکنند و درصورتی که با چنین مواردی برخورد کردند موضوع را سریعاً از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.gov.ir اطلاع دهند و یا با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ تماس و با کارشناسان مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • دستگیری فروشنده کلاهبردار در یزد
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری زنی که با موتور موادفروشی می‌کرد
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت برقی تریاک توزیع می‌کرد
  • دستگیری زنی که با موتور تریاک‌فروشی می‌کرد
  • دستگیری سارا تریاکی روی موتور | این زن بالای شهر تهران موتورسواری می‌کرد