Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@23:57:32 GMT

تصاویر: قربانیان اسیدپاشی میهمانان ویژه امروز مجلس

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۸۸۰۱

تصاویر: قربانیان اسیدپاشی میهمانان ویژه امروز مجلس

تصاویر: قربانیان اسیدپاشی میهمانان ویژه امروز مجلس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: قربانیان اسیدپاشی مجلس تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۸۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است

فرماندار اصفهان گفت: باتوجه به کثرت متعدد مسائل، شهرستان اصفهان برخوردار نیست و در این راستا شاهد اختصاص نامناسب بودجه به این شهرستان هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد علی احمدی بعد از ظهر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست مشترک شورای اداری شهرستان و استان اصفهان اظهار کرد: امروز استاندار اصفهان به همراه معاونین خود در منطقه شرق اصفهان محدوده برآن شمالی و جنوبی و شهرهای زیار و قهجاورستان بود و از حلقه ترافیکی چهارم نیز بازدیدی را انجام دادند.

وی افزود: با توجه به کثرت مسائل شهرستان اصفهان سفرهای منطقه‌ای در دستور کار استاندار اصفهان قرار گرفت که امروز سومین سفر از سفر استاندار اصفهان به مناطق شرق اصفهان انجام‌شد و قطعاً سفر امروز استاندار اصفهان موجب امیدآفرینی بین مردم منطقه شرق اصفهان خواهد شد.

فرماندار اصفهان تاکید کرد: شهرستان اصفهان دارای ظرفیت‌های فراوانی است که این ظرفیت‌ها را در عرصه‌های مختلف شاهدیم، مضاعف بر نمونه‌ای از تمامی مشکلات استان اصفهان تعدادی مشکلات ویژه از جمله آلودگی هوا، ترافیک و تراکم جمعیت نیز در شهرستان اصفهان وجود دارد که نیازمند توجه ویژه‌ای است، یکی از مهمترین مشکلات این است که متأسفانه نسبت به شهرستان اصفهان نگاه یک شهرستان برخوردار وجود دارد.

وی افزود بعضاً به دلیل کثرت کار در ادارات کل برخی غفلت‌ها را در شهرستان اصفهان شاهدیم زیرا برخی از دستگاه‌ها نماینده‌ای در شهرستان ندارد، بر همین اساس این موضوعات نیازمند تدابیر ویژه‌ای است.

احمدی تاکید کرد: شهرستان اصفهان از ۸۲ روستا با یک بخشدار تشکیل شده است، در حالی که برخی از روستاهای این شهرستان به اندازه یک شهر جمعیت دارد، در این راستا توجه به ساختارهای اداری نیازمند توجه ویژه‌ای است. امروز سعی داریم اعلام کنیم که با توجه به کثرت متعدد مسائل، شهرستان اصفهان برخوردار نیست و در این راستا شاهد اختصاص نامناسب بودجه به این شهرستان هستیم.

کد خبر 747932

دیگر خبرها

  • یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • هشدار پلیس درباره فروش سوالات کنکور
  • جزئیات دریافت و توزیع قرآن و ادعیه در طرح ملی نورباران
  • تعداد قربانیان جنگ غزه از ۳۴ هزار نفر گذشت
  • فروش سوالات کنکور ترفند شیادان سایبری برای کلاهبرداری
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال
  • دام شیادان سایبری تحت عنوان فروش سوالات کنکور
  • نماینده مجلس: فرونشستِ اصفهان جدی است؛ وزیر میراث فرهنگی در حال انجام چه کاری است؟
  • بیشتر قربانیان حملات اخیر اسرائیل زنان و کودکان بودند