Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@00:26:37 GMT

حوادث جاده ای در استان مرکزی ۳ تن را به کام مرگ کشاند

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۸۸۵۵

حوادث جاده ای در استان مرکزی ۳ تن را به کام مرگ کشاند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ایرج کهریزی در تشریح جزئیات این حوادث اظهار داشت: در پی اعلام گزارشی به پلیس استان در روز گذشته مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور بروجرد - توره گشت پلیس راه توره در محل حادثه حاضر شدند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی‌های اولیه مشخص شد راننده یکی از خودروها در دم جان خود را از دست داده افزود: علت این تصادف تجاوز به چپ خودروی مقابل نسبت به خودروی راننده متوفی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول از واژگونی یک دستگاه خودروی زانتیا در محور خمین - دلیجان نیز خبر داد و افزود: در این حادثه نیز راننده خودرو در دم فوت کرد و سرنشین آن نیز به شدت مجروح شد.

کهریزی خاطر نشان کرد: علت این حادثه عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه و تخطی از سرعت مطمئنه در سر پیچ اعلام شده است.

رئیس پلیس راه استان اظهار داشت: شب گذشته نیز در محور ساوه - همدان یک دستگاه تراکتور با یک دستگاه موتور سیکلت برخورد کرد و در این حادثه راکب موتور جام خود را از دست داد.

وی تصریح کرد: علت این سانحه ترکیب و تقارن دو خطای یکسان، عدم توجه به جلوی موتورسیکلت ۵۰ درصد و به حرکت در آوردن وسیله نقلیه با عیب و نقص فنی مستمر (نقص سیستم روشنایی) به میزان ۵۰ درصد بود.

کد خبر 4620850

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی استان مرکزی تصادفات رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۸۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد

ابوالفضل محبان ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار جام جم، از حادثه واژگونی خودروی پراید در کیلومتر 45 محور  شیروان به بجنورد - بعد از شهر حصار گرمخان در ساعت 22:35  شب گذشته خبر داد و افزود : بلافاصله 2 تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات سیساب هلال احمر شهرستان شیروان به محل حادثه اعزام شدند . محبان در ادامه گفت : متاسفانه بر اثر این حادثه 1 نفر راننده پراید در دم جان باخته که پیکر وی توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان بوسیله ست نجات هیدرولیک رهاسازی و تحویل عوامل قضایی گردید./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان
  • واژگونی همزمان ۳ خودروی پژو در محور یاسوج به اصفهان/ مرگ ۳ راننده
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد
  • معاینه فنی ۸۰ هزار دستگاه خودروی سنگین استان همدان ​
  • عدم توجه به جلوی راننده ۲۰۶ حادثه ساز شد