Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رضا نوروزی مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: این تفاهم نامه به منظور رونق کسب و کار‌های نوین در حوزه صنایع خلاق دانش بنیان و نوآور با مشارکت کسب و کار‌های خلاق با بهره گیری از تخصص‌های علمی، تحقیقاتی، آموزشی و کاربردی متقابل در امر توسعه علمی و فناوری به ویژه اقشار آسیب پذیر امضا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی افزود: موضوع این تفاهم نامه همکاری و تعامل و بهره گیری از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل در شناسایی، جذب، هدایت و حمایت از طرح‌های دانش بنیان و فناوری‌های نوین در راستای اولویت‌های پیشرفت در زمینه کشاورزی و منابع طبیعی، زیست فناوری، محیط زیست، صنایع غذایی و دارویی، فنی و مهندسی و کسب وکار برای اقشار آسیب پذیر است.   مدیرکل کمیته امداد مازندران هم افزایی برای توسعه اشتغال پایدار اقشار آسیب پذیر به ویژه فارغ التحصیلان، مشارکت در ساماندهی و ارائه خدمات به استارت آپ‌های فعال در حوزه صنایع خلاق و دانش بنیان مرتبط با کمیته امداد، معرفی رشته‌های آموزشی جدید و دانش بنیان برای آموزش مددجویان و معرفی مشاغل وتو لیداتی که در قالب کارگاه‌های کوچک و خانگی قابل اجرا برای اشتغال را از جمله اهداف این تفاهم نامه برشمرد.   وی گفت: هدایت مددجویان و فرزندان مددجو بخصوص فارغ التحصیلان دانشگاهی معرفی شده دارای اختراع برای ثبت اختراع و حمایت‌های لازم، معرفی کارآفرینان موفق برای استفاده از تجربیات آنان درجلسات آموزشی برای مددجویان، همکاری در برگزاری دوره‌های آموزشی نوین دانش بنیان و اولویت دهی به مددجویان در بکار گیری نیروی کار در شرکت‌های دانش بنیان و وابسته به پارک با ارائه بسته‌های تشویقی کمیته امداد از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.

نوروزی افزود:سال گذشته شش طرح دانش بنیان در مازندران از بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال اجرا شده است.

انتهای پیام/آ  

تفاهم نامه همکاری کمیته امداد و پارک علم فناوری مازندران امضا شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۸۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه جدی به توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد

ششمین نشست اجرایی‌سازی توافق‌نامه همکاری مشترک توسعه اقتصاد دانش‌بنیان استان یزد با حضور دستیار معاون علمی رئیس جمهور و معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد برگزار شد.

 این نشست در راستای اجرای توافق‌نامه همکاری مشترک بین معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و استانداری یزد با حضور محمدجواد صدری مهر دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری در ساماندهی و توسعه زیرساخت‌های فناوری و نوآوری، معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد و جمعی از مسئولان استان برگزار شد.

در این نشست، گزارشی از امضا و اجرای توافق نامه در طول هفت ماه گذشته ارائه شد و به انتظارات ملی و استانی از دستاورد‌ها و نتایج اجرای برنامه‌های مورد توافق پرداخته شد.

شایان به ذکر است، اجرای طرح برش استانی اقتصاد دانش بنیان در راستای توسعه اقتصاد دانش بنیان استان یزد در چارچوب ماده ۱۲ قانون جهش تولید دانش بنیان و به منظور تولید محصولاتی با ارزش‌افزوده بالاتر و ایجاد و توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز زیست‌بوم نوآوری و فناوری استان، توسعه بازار کالا و خدمات دانش‌بنیان، تکمیل زنجیره ارزش صنایع اولویت‌دار استان و ...، با امضای توافق‌نامه همکاری مشترک معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با استانداری یزد به صورت رسمی در ۳۰ مردادماه امسال کلید خورد.

همچنین حاضران نکات و پیشنهاد‌های خود پیرامون مسائل و چالش‌های اجرایی از جمله در تامین و اختصاص منابع مالی و راهکار‌های شتابدهی به اجرای مفاد توافق نامه را بیان کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور کرمانشاه توسعه می‌یابند
  • توجه جدی به توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • ایجاد شهرک فناوری در خراسان شمالی با همکاری پارک علم و فناوری
  • حضور پارک فناوری و نوآوری نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • حضور پارک فناوری و نوآوی نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • شرکت‌های دانش‌بنیان بوشهر برای حل مسائل زیست محیطی پای کار هستند