Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@11:40:52 GMT

سلطانی‌فر: موزه ورزش با حضور جهانگیری افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۸۸۹۸

سلطانی‌فر: موزه ورزش با حضور جهانگیری افتتاح می‌شود

مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان موزه ملی ورزش ایران را انتظار 40 ساله جامعه ورزش دانست.

به گزارش ورزش سه مسعود سلطانی‌فر در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان افتتاح موزه ملی ورزش ایران را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: اگر بگوییم انتظار 40 ساله جامعه ورزش ایران امروز تحقق پیدا می‌کند، حرف بیراهه نزدیم و در هر صورت راه اندازی و ایجاد موزه ورزش المپیک و پارالمپیک نزدیک به چهل سال بحثش بود و در دوره‌های مختلف مسئولینی در گذشته اراده و تصمیم داشتند به این مهم دسترسی پیدا کنند تا جامعه ورزش منتفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

وی افزود: امروز با اراده ریاست کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و همکاران‌شان و همکاران ما در وزارت ورزش و جوانان، به امید خدا با گردآوری جام‌ها، مدال‌ها،کاپ‌ها، یادمان‌ها، تصاویر و فیلم‌های تاریخ ورزش ایران افتتاح و به بهره برداری می‌رسد و مورد استفاده عموم مردم به خصوص نسل جوان قرار می‌گیرد که با افتخار به گذشته و دستاوردهایی که ورزش کشور در چند دهه گذشته داشته، از اولین دوره‌هایی که ورزشکاران ایران در المپیک شرکت کردند تا رقابت‌های مختلف جهانی، بخشی از آن افتخارات را به تصویر بکشانیم و در منظر عموم قرار دهیم.

 

وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوارم خدا لطف کند که ما بتوانیم فاز اصلی این موزه را که ساختمان جدیدی در جنب موزه فعلی است، ظرف دو سال آینده راه‌اندازی کنیم و انشاءلله بتوانیم در مجموعه جامع‌تر و کامل‌تر این گنجینه ارزشمند مدال‌ها،کاپ‌ها، فیلم‌ها، یادمان‌ها و تصاویر را جمع آوری کنیم و در معرض دید عموم بگذاریم.

 

سلطانی‌فر ادامه داد: از اراده‌ای که آقای صالحی امیری در کمیته ملی المپیک و آقای خسروی وفا در کمیته ملی پارالمپیک و روسای فدراسیون‌ها که بخشی از مدال‌ها و افتخارات خود را تقدیم موزه کردند و همچنین همکاران در وزارت ورزش و جوانان که همکاری لازم داشتند و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به ویژه دکتر طالبیان معاون فرهنگی این سازمان که از ابتدا تشکیل کارگروه مربوطه به عنوان عضو ثابت دلسوزی‌های لازم را داشتند و همکاران‌شان که پابه پای احداث موزه تلاش کردند و اصحاب رسانه صمیمانه قدردانی می‌کنم.

 

وی در پایان عنوان کرد: این موزه دوشنبه با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور افتتاح و به بهره‌برداری می رسد و از روز سه‌شنبه هفته جاری در اختیار جامعه ورزش قرار می‌گیرد.

  مسعود سلطانی‌فر وزارت ورزش و جوانان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۸۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ساخت این مرکز در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع در ۶۰۰ متر با ۲ طبقه از سال ۱۳۹۶ آغاز و در اسفند ۱۴۰۲ به پایان رسید. 

محمد مهدی مجذوبی افزود: برای ساخت مرکز خدمات جامع سلامت ، ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شد که با توجه به اینکه ۵۰۰ میلیون تومان را خیر نیک اندیش مرحوم «نعمت الله سلطانی» هزینه کرده بود به نام ایشان نامگذاری شد و مابقی از محل منابع استانی و دانشگاه علوم پزشکی فراهم شد.

در این مراسم از خانواده خیر نیک اندیش مرحوم نعمت الله سلطانی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • پاسخ به ابهامات انجمن طراحان گرافیک/توجه به جوانان در هیات مدیره
  • آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان 
  • اتفاقات تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان ایثارگری جوانان ما را به نمایش گذاشت
  • سردار شفائی: تمرکز دشمن مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است
  • تمرکز تروریست‌‌ها در جنوب شرق کشور برای ‌ضربه زدن به ایران
  • ارزش‌های ناب انسانی و اسلامی در جامعه ایرانی
  • ورزش های ناب انسانی و اسلامی در جامعه ایرانی
  • ورزشکاران نقش محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن دارند