Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-16@14:24:28 GMT

معارفه مدیر گروه سرمایه گذاری‌خوارزمی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۸۹۱۴

معارفه مدیر گروه سرمایه گذاری‌خوارزمی برگزار شد

پول‌نیوز - آیین تکریم، تودیع و معارفه مدیران گروه سرمایه گذاری خوارزمی با حضور دکتر حجت‌اله صیدی مدیرعامل بانک صادرات ایران عصر شنبه ٢٨ اردیبهشت سال جاری در ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در این مراسم رئیس و اعضای هیئت مدیره بانک صادرات ایران، معاونان و مدیران ستادی و مدیران عامل و اعضای هیئت‌مدیره شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری خوارزمی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این مراسم دکتر سیدرضا موسوی به عنوان مدیرعامل جدید گروه سرمایه‌گذاری خوارزمی معرفی شد و از زحمات عباسعلی ارجمندی که تا پیش از این مدیرعامل این شرکت بود تقدیر به عمل آمد.‌



همچنین دکتر جواد فرشباف ماهریان به عنوان رئیس جدید هیئت مدیره به جای پرویز مقدسی معرفی شد. مقدسی به عنوان عضو هیئت مدیره گروه خوارزمی به همکاری با این گروه سرمایه‌گذاری ادامه خواهد داد.‌‌

دکتر حجت‌اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران در این مراسم طی سخنانی آینده شرکت سرمایه‌گذاری را روشن دانست و تصریح کرد: قطعاً با سیاست‌گذاری‌های جدید و تحلیل خلاق و به‌روز از جهتگیری‌های راهبردی گذشته و تحت مدیریت اجرایی قوی، آینده مطلوبی درانتظار این شرکت خواهد بود. ‌

وی فعالیت‌های انجام شده طی دو دهه در شرکت سرمایه‌گذاری را شبیه به تلاش‌های زیرساختی در بنای یک ساختمان معظم اما نیمه ساخته تعبیر کرد و افزود: هدف شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی، بلندمدت تعریف شده و برای رسیدن به آن اهداف کلان و تکمیل این بنای برافراشته همه باید کمک کنیم.

‌‌‌صیدی تأکید کرد: خوارزمی ثروت زیادی دارد اما نباید سختی‌های پیش روی این شرکت را در شرایط کنونی اقتصادی کشور فراموش کرد. هرچند اطمینان دارم باحضور نیروی انسانی کارآمد و مدیران مجرب می‌توان بر دشواری‌ها غلبه کرد.‌

در ادامه مراسم دکتر جواد فرشباف ماهریان، رئیس هیئت‌مدیره گروه سرمایه‌گذاری خوارزمی طی سخنانی از برنامه تدوین شده هفت ساله شرکت خوارزمی سخن گفت و تصریح کرد: با تعهد مدیریتی و همچنین فراهم بودن زیرساخت‌ها و شفافیت در ارائه اطلاعات و نیز انعطاف متناسب با شرایط روز می توانیم به جایگاه بلندی که برای خوارزمی تعریف شده است دست پیدا کنیم.

وی تأکید کرد: برخی مشکلات پیش روی شرکت‌هایی چون خوارزمی ناشی از مناسبات و تغییرات اقتصادی کلان در جهان و ایران است اما می توان با برنامه‌ریزی مدون به کار ادامه داد و از اهداف اصلی باز نماند.‌‌

‌دکتر سیدرضا موسوی، مدیرعامل جدید گروه سرمایه‌گذاری خوارزمی نیز در ادامه این آیین تکریم طی سخنانی گفت: در سال ٩٢ همزمان با انجام مذاکرات هسته‌ای و انعقاد تفاهم‌نامه برجام، شرکت خوارزمی نیز داوطلبانه و آگاهانه چشم‌انداز بلند مدتی را برای خود تعریف کرد تا هم وظیفه خود را در تحقق اهداف کلان توسعه ملی ایفاء کند و هم از فرصت‌های پیش‌رو به سود منافع سهامداران بهره‌مند شود. اما متأسفانه خروج یک‌سویه ایالات متحده آمریکا از این توافق چندجانبه و همچنین اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه ایران، سبب شد تا فضای دشواری برای کسب و کارها به وجود بیاید.

مدیرعامل جدیدگروه سرمایه‌گذاری خوارزمی، تحریم را در عین حال یک فرصت دانست و تصریح کرد: باید با شناسایی برخی فرصت‌های پیش آمده در اقتصاد ایران  همچنان بکوشیم تا به سهم شایسته‌ای برای  سهامداران خود دست پیدا کنیم.‌

وی تأکید کرد: از دو هفته پیش معاونت طرح و برنامه شرکت در تعامل با دیگر مدیران گروه خوارزمی در حال برنامه‌ریزی مبتنی‌بر واقعیات اقتصاد کشور است تا بتوانیم در مسیر تحقق شعار ثروت‌آفرینی برای نسل‌ها که شعار محوری گروه سرمایه‌گذاری خوارزمی است با همراهی مدیران ارزشمند و همکاران صاحبنظر و مجرب کماکان با قوت و قدرت به پیش گام برداریم.

‌در پایان این مراسم با تقدیم هدایایی از زحمات مدیرعامل و اعضای سابق هیئت‌مدیره گروه خوارزمی تقدیر شد. ‌‌‌

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک صادرات ایران سرمایه گذاری خوارزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۸۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مظفری‌زاده: خمس تا پایان فصل در تراکتور می‌ماند

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر تیم تراکتور گفت: از شایعات برکناری خمس تعجب زده شدم.

سعید مظفری‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با جلسه سه جانبه امروز (شنبه) مدیرعامل، سرپرست و سرمربی تراکتور اظهار کرد: این جلسه جزو جلسات همیشگی ماست و بعد از هر بازی معمولا جلسه برگزار می‌کنیم که گاهی اعضای هیات مدیره و گاهی مدیرعامل حضور دارد. این بازی با شکست همراه بود و علت شکست و راهکار های بهتر شدن شرایط تیم را مرور کردیم.

مدیر تراکتور در پاسخ به این سوال که آیا به خمس اولتیماتوم داده شده است؟ گفت: فوتبال است دیگر. اگر بخواهیم برای هر بازی اولتیماتوم دهیم باید هر دو سه هفته یک بار مربی عوض کنیم. اولتیماتومی در کار نبود.

مظفری‌زاده در پاسخ به این سوال آیا خمس تا پایان فصل در تراکتور می‌ماند؟ گفت: آنقدر این شایعات را می‌شنویم که گاهی خودمان هم تعجب زده می‌شویم. نمی‌دانیم چه کسی این اخبار را منتشر می‌کند. من به شما اطمینان می‌دهم این بحث‌ها درست نیست و بحث اولتیماتوم وجود ندارد.

او ادامه داد: باشگاه به کار خودش ادامه می‌دهد و به دنبال ارتقا جایگاه‌مان هستیم و به دنبال این نیستیم که شرایط تیممان را خراب کنیم. تلاش می‌کنیم این ۶ هفته را طوری سپری کنیم که جایگاه مان بهتر شود. تعییر و تحولی نداریم و خمس تا پایان فصل در تراکتور حضور دارد.

مدیر تراکتور درباره استعفای محمد نصرتی نیز گفت: استعفایش را مطرح کرده، اما امروز راجع بهش صحبتی نشد و مدیرعامل و هیات مدیره باید درباره این موضوع تصمیم‌گیری کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب شد
  • آخرین جزئیات از روند برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت اعلام شد
  • نقش موثر شرکت سایپاگام به عنوان کانون تولید قطعات الکترونیکی گروه سایپا/ افزایش ظرفیت تولید سایپاگام از اواسط اردیبهشت ماه
  • مراسم معارفه رئیس کل دادگستری مازندران برگزار شد
  • «مسابقه قرآنی‌ها»؛ محفلی برای حافظان قرآن کریم
  • مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز منصوب شد
  • منوچهر رحمانی مدیرعامل انجمن حمایت زندان مرکز شد
  • مراسم معارفه مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار شد
  • اعتصاب غذای دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم فلسطین
  • مظفری‌زاده: خمس تا پایان فصل در تراکتور می‌ماند