Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@17:54:42 GMT

زیر ساخت لازم برای جذب دانشجو معلم فراهم شود

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۸۹۳۹

زیر ساخت لازم برای جذب دانشجو معلم فراهم شود

به گزارش برنا از اراک ، سید علی آقازاده  در نشست هیات امنای دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی افزود: می طلبد که با بهره گیری از ظرفیت تمامی مراکز آموزش عالی و دانشگاه ها و تامین زیر ساخت های لازم، زمینه جذب 200 دانشجوی دختر و 150 دانشجوی پسر در سال تحصیلی جدید در دانشگاه فرهنگیان استان فراهم شود.

وی در خصوص ایجاد دانشگاه جامع فرهنگیان در استان مرکزی نیز اظهار داشت: ایجاد این دانشگاه 800 تا یک هزار میلیارد ریال هزینه برای استان داشته و بهره برداری از این مرکز آموزش عالی با بودجه های دولتی امکان پذیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مرکزی ادامه داد: کارگروهی متشکل از آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان و استانداری این استان تشکیل شده و ظرفیت های استان را بدون در نظر گرفتن اعتبارات دولتی مورد بررسی قرار داده است و نتیجه را به این هیات اعلام کنند.

آقازاده افزود: استانداری مرکزی آمادگی دارد زمین مورد نیاز دانشگاه جامع فرهنگیان را در اختیار این مرکز آموزش عالی قرار دهد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش استان مرکزی دانشجو زمین معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۸۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی دانشجو می پذیرد ؛ جزئیات و مهلت ثبت نام

به گزارش همشهری آنلاین،‌ مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی به منظور تربیت، آموزش و ارتقای توانمندی کارکنان حائز شرایط سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور و نیروهای مسلح جهت احراز مشاغل حکمرانی از طریق آزمون کتبی و مصاحبه (سنجش علمی و ارزیابی سوابق آموزشی، پژوهشی و مدیریتی) در چهار رشته؛ حکمرانی اجتماعی، حکمرانی فرهنگی، حکمرانی اقتصادی و حکمرانی تربیتی (مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)، برای سال تحصیلی ۱۴۰۴ – ۱۴۰۳ به شیوه آموزشی - پژوهشی دانشجو می پذیرد.

مهلت ثبت نام: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
برای کسب اطلاع بیشتر و ثبت نام به پایگاه اطلاع رسانی مدرسه به نشانی زیر مراجعه نمایید.
governanceschool.ir

کد خبر 845251 برچسب‌ها دانشگاه‌های ایران دانشگاه - دانشجو

دیگر خبرها

  • وزیر آموزش و پرورش: دانشگاه فرهنگیان از میان حافظان قرآن دانشجو می‌پذیرد
  • دانشگاه فرهنگیان از میان حافظان قرآن دانشجو می‌پذیرد
  • بودجه آموزش عالی برای همه دانشجویان؛ آری یا خیر؟
  • دانشجوی باکیفیت هرجا که باشد باید حمایت شود
  • فعالان قرآنی بدون آزمون دانشجو معلم می‌شوند
  • مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی دانشجو می پذیرد ؛ جزئیات و مهلت ثبت نام
  • امکان تغییر دانشگاه برای پذیرفته شدگان فرهنگیان وجود دارد؟ 
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳
  • تحصیل ۳۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه علم و صنعت
  • تربیت معلم مهمترین گام در مسیر تقویت تربیت دینی در مدارس است