Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام محرمعلی بیابانی، نماینده نهاد رهبری در دانشگاه کردستان امروز، 29 اردیبهشت ماه در دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان که با محوریت جشنواره رضوی برگزار شد، اظهار کرد: فضای بسیار خوبی در دانشگاه برای حضور دانشجویان در این جشنواره فراهم است و باید از این ظرفیت به بهترین نحو استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: نهاد رهبری در دانشگاه کردستان با استفاده از ارتباطات مؤثری که با سایر بخش‌ها و همچنین دانشجویان دارد علاوه بر تبلیغ و اطلاع‌رسانی در خصوص جشنواره زمینه را برای حضور دانشجویان، مدرسان و اساتید دانشگاه و همچنین خانواده‌های آن‌ها فراهم می‌کند.
نماینده نهاد رهبری در دانشگاه کردستان با تقدیر از برگزاری جشنواره‌ کتابخوانی رضوی، عنوان کرد: برگزاری برنامه‌های متنوع در ارتباط با کتاب و کتابخوانی نیاز جامعه امروز است و باید از شیوه‌های کاربردی برای ارتقای سرانه مطالعه استفاده کرد.
حجت‌الاسلام بیابانی افزود: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به عنوان یکی از متولیان حوزه کتاب با برگزاری جشنواره رضوی گام بسیار مهمی در راستای دعوت از اقشار مختلف برای کتابخوانی برداشته است.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان نیز در این دیدار بیان کرد: نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری بنیاد فرهنگی هنری بین‌المللی امام رضا(ع) و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه کتاب‌های مرتبط با سیره‌ پاک ائمه‌ معصومان علیهم‌السلام همزمان با ایام فرخنده دهه‌ کرامت، برگزار می‌شود.
محمد عبدالملکی اعلام کرد: در فراخوان نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، 12 کتاب در سه رده سنی «کودک»، «نوجوان» و «جوان و بزرگسال» معرفی شده است.
وی افزود: این جشنواره در دو بخش «فردی» و «خانوادگی» برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه منابع مرتبط با این بخش، در دو شیوه مکتوب و الکترونیکی در جشنواره شرکت کنند.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان بیان کرد: برگزیدگان نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در دو سطح «ملی» و «شهرستانی» معرفی و با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی از آنها تجلیل خواهد شد.
وی عنوان کرد: بر این اساس در سطح ملی از 80 نفر به عنوان برگزیدگان فردی و هشت خانواده برتر با اهدای لوح سپاس، تندیس جشنواره و مبالغ نقدی تجلیل می‌شود.
عبدالملکی یادآور شد: این جشنواره در سطح شهرستانی نیز با توجه به تعداد کتابخانه‌های شهرستان و میزان شرکت‌کننده، از 8 برگزیده و دو خانواده برتر در هر شهرستان (فارغ از تعداد نفرات) با اهدای لوح سپاس، تندیس جشنواره و مبالغ نقدی تقدیر می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان فرهنگی جشنواره کتابخوانی رضوی دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۸۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز بیش از هزار کلاس درس به کتابخانه در مناطق محروم کشور

 آقای فلاح در سفر به چهارمحال و بختیاری گفت: این طرح در قالب قفسه کتاب در مناطق محروم متناسب با پایه تحصیلی ایجاد می‌شود.

به گفته وی، در مرحله نخست هزار کلاس درس تجهیز و پیش بینی می‌شود به ۷ هزار کلاس درس برسد.

بیشتر بخوانید

با کار جهادی و میانبر باید محرومیت‌های چهارمحال و بختیاری را رفع کرد

معاون فرهنگی کانون پرورش و فکری کودکان و نوجوان کشور با اشاره به اینکه هر کلاس درس ۱۰۰ کتاب کودک و نوجوان خواهد داشت، افزود: در سال کتاب‌ها دو بار هم تعویض می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تجهیز بیش از هزار کلاس درس به کتابخانه در مناطق محروم کشور
  • اهدای بیش از یک هزار و ۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو در ملایر
  • پایان فروردین ماه ؛ معرفی برترین های جشنواره کتابخوانی رضوی
  • ابتکار و انجام کارهای نو سرلوحه کار مسوولان کردستان باشد
  • توسعه فرهنگ کتابخوانی در احداث پارک‌های سنندج مورد توجه قرار گیرد
  • اهدای بیش از ۱۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو ملایر
  • هیات خادم الرضا (ع) به حوزه کتاب و کتابخوانی توجه ویژه داشته است
  • هیات خادم الرضا(ع) به حوزه کتاب و کتابخوانی توجه ویژه داشته است
  • ضرورت ارتقای امنیت سرمایه گذاری
  • سرانه فرهنگ در کشور ما بسیار پایین است