Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@20:40:09 GMT

رفع مشکل مردم حسین‌آباد دغدغه اصلی مسئولان استان سمنان است

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۹۰۳۶

رفع مشکل مردم حسین‌آباد دغدغه اصلی مسئولان استان سمنان است

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج رئیسیان بعدازظهر یک‌شنبه در نخستین جلسه هماهنگی توزیع تسهیلات بانکی بخش مسکن شهری و روستایی آسیب‌دیده از حوادث ماه‌های اخیر به میزبانی سالن مدیریت بحران استانداری سمنان بابیان اینکه دغدغه اصلی مسئولان استان سمنان کالپوش و روستای حسین‌آباد است، ابراز داشت: تمام تلاش‌ها در راستای رفع مشکلات روستاهای آسیب‌دیده به‌ویژه در بخش کالپوش میامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه با توجه به وقوع سیلاب در ماه‌های اخیر و لزوم تسریع درروند بازسازی خرابی‌ها، قرارگاه کشوری بازسازی و نوسازی به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور تشکیل‌شده است، افزود: مدیران استان می‌بایست در ارائه آمار و اطلاعات مرتبط با بحران به این ستاد نهایت دقت نظر را داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان بابیان اینکه در مصوبه هیئت دولت در فروردین‌ماه امسال میزان ۹۴۰ میلیارد تومان تسهیلات به‌منظور بازسازی و تعمیرات مناطق سیل‌زده کشور اختصاص‌یافته بود، ابراز داشت: این عدد در ۲۳ اردیبهشت‌ماه به دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

رئیسیان بابیان اینکه امیدواریم اعتبار پیش‌بینی‌شده برای بازسازی مناطق تخریب‌شده به‌واسطه بحران‌های اخیر در استان کفاف هزینه‌های بازسازی و تعمیرات را کند، ابراز داشت: با عنایت به تشکیل قرارگاه نوسازی و بازسازی مناطق بحران‌زده در کشور، اطلاعات و آمار استان نیز به‌صورت روزانه به سامانه این قرارگاه ارسال می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه مسئولان بنیاد مسکن استان در معرفی افراد واجد شرایط دریافت‌کننده تسهیلات دقت لازم را باید داشته باشد، تصریح کرد: بانک‌های عامل نیز در مقابل می‌بایست با پرداخت به‌موقع تسهیلات، در تسریع روند بازسازی کمک و همکاری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان ضمن بیان اینکه با تلاش مسئولان و متصدیان، مشخصات سجلی افراد واجد شرایط دریافت‌کننده تسهیلات بحران، در سامانه ویژه ارسال‌شده است، ابراز داشت: تسهیلات موردنظر به‌صورت یکپارچه پرداخت می‌شود.

رئیسیان اضافه کرد: با عنایت به عدم وجود عاملیت تمام بانک‌ها در شهرستان‌های استان و به‌ویژه در میامی لزوم تفکیک شعب و افزایش سهمیه بانک‌های موجود در این شهرستان امری لازم و بدیهی است.

کد خبر 4620843

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۹۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام در دستور کار است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن نامی معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور صبح امروز پنجشنبه در بدو ورود به این استان اظهار کرد:

وزه پیشگیری از حوادث غیرمترقبه یکی از موضوعاتی است که در سفر در استان ایلام موردتوجه قرار دارد.

وی بیان کرد: اقداماتی که موجب خواهد شد از خسارات جدی در زمینه‌های سیلاب، زلزله و فرونشست زمین و آتش‌سوزی باتوجه‌به جغرافیای کوهستانی و سبز استان ایلام جلوگیری شود در این سفر در دستور کار قرار دارد.

نامی تصریح کرد: در این سفر از چند مسیر رودخانه‌ای و گذرگاه آبی در سطح استان از جمله گذرگاه مرکزی شهر ایلام بازدید خواهد شد.

وی عنوان کرد: باتوجه‌به اینکه برخی از قسمت‌های این مسیل‌ها و گذرگاه‌های آبی در سطح شهر ایلام فروریخته است که با کمک‌های جدید تلاش خواهد شد که بازسازی این گذرگاه‌های آبی در سطح شهر ایلام انجام شود.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور اضافه کرد: بازدید از شهر سرابله و سایر مناطق استان که نیاز به بررسی در راستای مدیریت بحران و کاهش مخاطرات در سوانح و حوادث غیرمترقبه دارند از دیگر برنامه‌های سفر به استان ایلام است.

کد خبر 6088378

دیگر خبرها

  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام در دستور کار است
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است
  • چگونه خسارات سیل را کاهش دهیم؟
  • بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند