Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@09:20:23 GMT

دعوت جودوکار کرمانی به اردوی تیم ملی

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۹۰۴۵

دعوت جودوکار کرمانی به اردوی تیم ملی

محمد اکبری، رئیس هیئت جودو استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: دور جدید اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان از روز سه شنبه ۳۱ اردیبهشت جاری به میزبانی استان آذربایجان غربی در شهر ارومیه آغاز می شود و تا ۹ خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این مرحله از اردوی تیم ملی جوانان، ۲۴ جودوکار به تمرینات فراخوانده شده اند که در این بین نام عباس محمودآبادی جودوکار کرمانی نیز دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبری تصریح کرد: اردونشینان تمرینات خود را زیرنظر محمدرضا حاج یوسف زاده سرمربی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا چین تایپه پیگیری می‌کنند.

اسامی نفرات دعوت شده به اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان به شرح ذیل است:

کنعان حسن پور، سیدحسین سیددامادی و علی خسروی از آذربایجان غربی، محمد کریمی زاده از ایلام، حسن پولادی و محمد افشانی از تهران، امیرحسین یزدانی، مجید وحید بریمانلو، علی محمدی بریمانلو، رضا پارساپور و قاسم باغچقی از خراسان شمالی، علی جوان، وحید جدی، امین کامیابی، علی پرهیزگار و فرزین شاهباز از خراسان رضوی، عباس محمودآبادی از کرمان، جواد سخندان و علی فتاحی از گیلان، حسین خجسته و امیرمحمد نیک آبادی از لرستان، محمد حسن الیکائی و محمدحسین بابائیان از مازندران، امیرمحمد بهمنی از همدان

انتهای پیام/ب

حضور جودوکار کرمانی در اردوی تیم ملی جوانان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۹۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز کردستان ،به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، هشتمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد روزهای پنجم لغایت ۱۷ اردیبهشت ماه در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود.
با دعوت سرمربی تیم ملی «محمدمبین عظیمی» کشتی‌گیر صاحب عنوان کردستانی به این مرحله از اردوی ملی‌پوشان فراخوانده شد.

دیگر خبرها

  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت شش مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال
  • دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
  • ورزشکارخراسان رضوی در اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان
  • دعوت کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان
  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان
  • ۶هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند