Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@17:50:00 GMT

مدافع محبوب در آب نمک پرسپولیس!

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۹۰۷۳

 سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد انصاری، شایان مصلح، حسین ماهینی و سیداحسان حسینی ترکیب مدافعان پرسپولیس برای فصل آینده را می‌سازند که محمد نادری نیز قرار است به این جمع با قرارداد قطعی و دریافت رضایتنامه از باشگاه کورتریک اضافه شود. با این حال باشگاه به دنبال یک گزینه دیگر است تا فصل آینده با خیال راحت‌تری به سمت چهارمین قهرمانی خود حرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزینه، یک چهره سرشناس است که همه مردم ایران، نامش را می‌دانند و با مدل فوتبالش آشنایی کامل دارند. 

بازیکنی که البته برای بازگشت به فوتبال ایران، با یک مشکل بسیار بزرگ مواجه است؛ او با باشگاه خودش برای دو فصل دیگر قرارداد دارد و طبق شنیده‌های ما، باشگاه پرسپولیس برای این بازیکن شرط گذاشته که اگر بتواند رضایتنامه اش را بگیرد، فصل آینده با یک رقم خوب، پیراهن پرسپولیس را تصاحب می‌کند در غیر این صورت، باشگاه پرسپولیس توانایی پرداخت پول برای دریافت رضایتنامه این بازیکن را ندارد و این پروژه به سال‌های بعد موکول می‌شود. 

فعلاً باید بنشینیم و منتظر اتفاقات بعدی باشیم، اما این بازیکن در روز‌های پایانی فصل گذشته لیگ ستارگان، برای مدتی مصدوم شد و در تمرینات شرکت نکرد تا شایعه جدایی اش به گوش برسد ولی تا وقتی این موضوع قطعی نشود، باشگاه پرسپولیس علاقه‌ای به اعلام نام بازیکن مورد نظر ندارد!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس بازیکنان پرسپولیس مدافع پرسپولیس محمد نادری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۹۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگ تمام مردم آبادان برای گلزن پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی دیدار حساس خود در هفته بیست و چهارم برابر صنعت نفت آبادان را با سه گل به سود خود به پایان برد که تماشاگران آبادانی اقدام جالبی در قبال مدافع این تیم داشتند.

محمد حسین کنعانی زدگان که در غم از دست دادن پدربزرگ خود عزادار است، هنگام گرم کردن پیش از شروع مسابقه از سوی تماشاگران آبادانی مورد تشویق و تفقد قرار گرفت.

کنعانی که دروازه تیم نفت را از روی نقطه پنالتی به عنوان سومین گل پرسپولیس باز کرد، در پایان مسابقه هم با روی خوش هواداران آبادانی مواجه شد.

تماشاگران صنعت با وجود ناراحتی از شکست تیم محبوبشان مدافع پرسپولیس را تشویق کرده و با شعار «کنعانی تسلیت، تسلیت» او را بدرقه کردند.

دیگر خبرها

  • کارشناسی داوری دو تصمیم جنجالی وحید کاظمی!
  • مدافع شمس آذر باید اخراج می شد/ پنالتی استقلال درست بود
  • کنایه عضو هیات مدیره پرسپولیس به مدیرعامل استقلال؛ n میلیارد برای رضایتنامه گلر دوم! + عکس
  • عبدلکریم حسن، مرد سال آسیا حالا در حد انتظار !
  • حرکت غیراخلاقی اسماعیلی‌فر پس از گل‌زنی | مدافع پرسپولیس خارجی فحش داد!
  • سنگ تمام مردم آبادان برای گلزن پرسپولیس (عکس)
  • هر ۳ گل پرسپولیس درست بود/ تیم داوری قضاوت مطلوبی داشت
  • کارشناسی صحنه‌های جنجالی تقابل نفت و پرسپولیس
  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • عربستانی‌ها آینده دخیا را نجات می‌دهند