Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهنام گفت: بر اثر بارش شدید باران و تگرگ يك باب منزل در روستاي حصار تخريب و ده منزل مسکونی نیز در شهرستان كلات دچار آب گرفتگي شده

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد و به نقل از آتسان نیوز، «امین بهنام» با بیان اینکه از ساعت ۱۴ روز جمعه خادمیاران رضوی در منطقه حضور دارند، اظهار کرد: بر اثر وقوع سیل و تگرگ به مزارع و باغات آسيب جدي وارد شده و يك مدرسه و ساختمان اداري هلال احمر نیز دچار آبگرفتگي شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی خراسان رضوی تصریح کرد: بر این اساس و از همان ساعات ابتدایی وقوع سیل خادمياران رضوي با همكاري بسيجيان با ۵ عدد لجن كش كه در سيل گذشته توسط دفتر نمايندگي خريداري شده و در اختيار كانون خادمياري شهرستان كلات قرار گرفته بود اقدام به تخلیه آب از منازل کردند.

 

وی گفت: به همت خادمیاران رضوی تا قبل از افطار روز جمعه آب منازل تخلیه شد و امکان اسکان موقت نیز برای سیل زدگان فراهم شده است.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان خبرگزاری شبستان خوزستان اردبیل قرآن ماه مبارک رمضان قرآن کریم کاغذ رونق تولید خراسان جنوبي کمک به سیل زدگان کلات آستان قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۹۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله‌های بسته غذایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل‌زده کرمان اعزام شد

با توجه به بارش‌های سیل آسا و وقوع سیل در برخی نقاط استان کرمان، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از ابتدای وقوع سیل در کنار استانداری و سایر دستگاه‌ها و نیرو‌های امدادی به کمک مردم آسیب دیده از سیل شتافت.

با مساعدت رئیس بنیاد مستضعفان و سرپرست بنیاد علوی، ۲ هزار بسته مواد غذایی برای امداد رسانی به هموطنان عزیز تدارک دیده و ارسال شده است که ۲ هزار بسته مواد غذایی انواع حبوبات، برنج، ماکارونی، روغن، رب گوجه فرنگی و … می‌باشد که مقرر شده است با هماهنگی‌های صورت گرفته با استانداری کرمان، تحویل فرمانداری جیرفت شود.

بارش‌های باران در مناطق جنوبی و شرق استان کرمان سبب ساز سیلاب و خسارت‌های مادی به اهالی این خطه از کشورمان شده است که زندگی عادی مردم را مختل کرده و عمده ساکنان مناطق درگیر سیل در استان کرمان در بخش‌های کشاورزی و دامداری مشغول هستند و سیل، سرمایه و مال آنان را با خسارت جدی روبه رو کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • وقوع رگبارهای پراکنده باران در لرستان
  • بازدید وزیر کشور از ایستگاه پمپاژ شماره ۳ فاضلاب شهرستان کنارک
  • برگزاری اولین دوره مسابقات فوتشال در کلات
  • نقش دفتر سیاسی طالبان در قطر برای تعامل کابل با کشورهای جهان
  • هشدار مهم هواشناسی به کوهنوردان/ رگبار باران در این ارتفاعات
  • وقوع رگبار باران در ارتفاعات
  • هواشناسی: تندباد و بارش‌های رگباری در راه است
  • تندباد و بارش‌های رگباری در راه است
  • محموله‌های بسته غذایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل‌زده کرمان اعزام شد
  • کاهش جرائم مربوط به سرقت در ۱۵ حوزه قضایی