Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@19:39:05 GMT

محموله پنج میلیارد ریالی کالای قاچاق در گچساران توقیف شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۹۱۸۴

محموله پنج میلیارد ریالی کالای قاچاق در گچساران توقیف شد

گچساران - ایرنا - فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: محموله کالای قاچاق به ارزش پنج میلیارد و 609 میلیون ریال در شهرستان گچساران کشف شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار مهدی انصاری روز یکشنبه اظهار داشت: این محموله کالای قاچاق در محور ارتباطی گچساران به دژسلیمان حین کنترل و بازرسی از سوی ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی گچساران کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: قاچاقچیان که باچندین دستگاه خودرو کالاهای قاچاق را حمل می کردند به محض مشاهده ماموران پس از طی مسافتی کالاها را رها و خود متواری شدند.
انصاری ابراز داشت: در این محموله قاچاق 73 طاقه پارچه، 75 کیلوگرم گردو،90 قوطی نوشابه نیروزا و 6 هزار باطری نیم قلم کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی استان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز و قاچاق توسط افراد سود جو ، موضوع را در اسرع وقت از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.
سال گذشته حدود 60 میلیارد ریال کالای قاچاق از سوی پلیس در گچساران کشف شد.
شهرستان 124 هزار نفری و نفتخیز گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
8143/3239

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد گچساران كالاي قاچاق نيروي انتظامي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۹۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند

سرهنگ کرامت‌اله برومندی فرمانده انتظامی فراشبند اظهار کرد: در جهت برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی این شهرستان هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک کامیون کمرشکن حامل یک دستگاه لودر مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی فراشبند با اشاره به اینکه لودر قاچاق است و کارشناسان ارزش آن را ۹۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند