Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - گچساران - ايرنا - فرمانده انتظامي کهگيلويه و بويراحمد گفت: محموله کالاي قاچاق به ارزش پنج ميليارد و 609 ميليون ريال در شهرستان گچساران کشف شد.

به گزارش ايرنا به نقل از پايگاه خبري پليس سردار مهدي انصاري روز يکشنبه اظهار داشت: اين محموله کالاي قاچاق در محور ارتباطي گچساران به دژسليمان حين کنترل و بازرسي از سوي ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي گچساران کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: قاچاقچيان که باچندين دستگاه خودرو کالاهاي قاچاق را حمل مي کردند به محض مشاهده ماموران پس از طي مسافتي کالاها را رها و خود متواري شدند.
انصاري ابراز داشت: در اين محموله قاچاق 73 طاقه پارچه، 75 کيلوگرم گردو،90 قوطي نوشابه نيروزا و 6 هزار باطري نيم قلم کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامي استان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعاليت غير مجاز و قاچاق توسط افراد سود جو ، موضوع را در اسرع وقت از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند تا نسبت به شناسايي و دستگيري متخلفان اقدام شود.
سال گذشته حدود 60 ميليارد ريال کالاي قاچاق از سوي پليس در گچساران کشف شد.
شهرستان 124 هزار نفري و نفتخيز گچساران در جنوب غربي کهگيلويه و بويراحمد قرار دارد.
8143/3239
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۹۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند

سرهنگ کرامت‌اله برومندی فرمانده انتظامی فراشبند اظهار کرد: در جهت برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی این شهرستان هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک کامیون کمرشکن حامل یک دستگاه لودر مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی فراشبند با اشاره به اینکه لودر قاچاق است و کارشناسان ارزش آن را ۹۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند