Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@11:23:10 GMT

پشت پرده عدم توافق دی لیخت و باشگاه بارسلونا

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۹۳۲۱

پشت پرده عدم توافق دی لیخت و باشگاه بارسلونا

ماتایس دی لیخت، یکی از گزینه های اصلی بارسا برای تقویت خط دفاعی است ولی ستاره هلندی تردیدهایی جدی برای مقصد آینده خود دارد.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، تا هفته گذشته همه از قطعی بودن انتقال ماتایس دی لیخت، کاپیتان جوان باشگاه آژاکس به بارسلونا خبر می دادند؛ ولی مدافع ارزشمند هلندی ضمن رد تمام شایعات گفت که هنوز تصمیمی در مورد آینده اش نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدایی دی لیخت از آژاکس البته قطعی به نظر می رسد؛ ولی هنوز مشخص نیست که او به بارسا خواهد رفت یا تیمی دیگر.

 

 

 

 

دی لیخت آوریل گذشته در حضور مینو رایولا، مدیر برنامه هایش، نشستی با نماینده های بارسلونا داشت و دو طرف به نتیجه ای نرسیدند؛ چرا که رایولا کمیسیونی 10 میلیون یورویی برای انتقال موکلش می خواست اما مشکل فقط از مدیر برنامه های جنجالی دی لیخت نیست. 

کاپیتان 19 ساله آژاکس در نشستی دیگر که چند هفته پیش برگزار شد، بر خلاف آنچه توافق کرده بود، درخواست کرد که دستمزد پیشنهادی قبلی افزایش یابد ولی باشگاه بارسلونا با این خواسته به صورت جدی مخالفت کرد.

سران بارسا از دی لیخت خواسته اند که روی قولش بماند و فداکاری بیشتری برای رقم خوردن این انتقال به خرج دهد. هنوز مشخص نیست که پاسخ ستاره آینده دار چه خواهد بود.

 

 

آژاکس بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آژاکس بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۹۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار یورگن کلوپ سرمربی جدید آژاکس می‌شود؟

خلاف یورگن کلوپ که یک سال استراحت خواهد کرد، پپ لیندرز می‌تواند فصل آینده شغل مهمی را به دست آورد.

طرفداری | پپ لیندرز ماه گذشته تایید کرده بود همراه با یورگن کلوپ، به دوران حضور در لیورپول خاتمه می‌دهد. 

به گزارش تلگراف؛ دستیار یورگن کلوپ یکی از گزینه‌های هدایت آژاکس به شمار می‌رود. آژاکس که توسط یان فنت شیپ به صورت موقت هدایت می‌شود، به دنبال سرمربی دائمی جدید است. تیم هلندی پس از یک فصل دشوار، خود را برای دوران گذار آماده می‌کند. در صورت انتصاب لیندرز، او بار دیگر با جوردن هندرسون، کاپیتان سابق لیورپول، در یک تیم حضور خواهد داشت. مربی ۴۱ ساله هرگز تمایل خود برای برداشتن گام بعدی در عرصه مربیگری را پنهان نکرده است. او در سال ۲۰۱۸ به طور موقت لیورپول را ترک کرد تا هدایت نایمخن در دسته دوم هلند را برعهده بگیرد، اما پس از اینکه این باشگاه نتوانست از طریق پلی‌آف به دسته بالاتر صعود کند، شغل خود را از دست داد. لیندرز کمی پس از جدایی از باشگاه هلندی به آنفیلد بازگشت و همکاری فوق‌العاده‌ای با یورگن کلوپ رقم زد.

برخی بر این باورند که لیندرز باید در لیست جانشینان کلوپ قرار گیرد. سنتی مشابه اواسط دهه ۷۰ که باب پیزلی، دستیار بیل شنکلی، اصول اسطوره قرمزها را ادامه داد. با این حال، لیندرز از همان ابتدا اعلام کرد که چنین اتفاقی نخواهد افتاد، هرچند اگر او در جای دیگری به عنوان سرمربی اول عملکرد خوبی داشته باشد، به احتمال زیاد در آینده بازگشت به آنفیلد را بررسی خواهد کرد. 

در این مورد بخوانید:

پپ لیندرز: جانشینی کلوپ؟ یه یورگن وفادارم و به همراه او لیورپول را ترک خواهم کرد

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • ضربه مهلک برادرخوانده آدیداس به نایکی
  • استانیسلاو لوبوتکا: ژاوی الگوی من بوده‌است؛ در حال حاضر فقط به ناپولی فکر می‌کنم
  • خط و نشان بارسا برای پی‌اس‌جی: با این ستاره می‌آییم!‏
  • حجم تبادل تجاری ایران و ترکمنستان در حال افزایش است/رئیس جمهور به عشق آباد سفر می‌کند
  • اولی هونس: انتقال ژابی آلونسو به بایرن مونیخ، کار خیلی سختی است
  • رسمی: سرمربی آژاکس در پایان فصل تغییر می‌کند
  • دستیار یورگن کلوپ سرمربی جدید آژاکس می‌شود؟
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت دو جلسه‌ای ژاوی
  • اقدام جدید بارسلونا برای حفظ ژاوی در باشگاه
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت 2 جلسه‌ای ژاوی