Web Analytics Made Easy - Statcounter

پپ گواردیولا مورد تمجیدهای فراوانی قرار گرفته است و این فقط به دلیل کسب افتخارات ورزشی نیست.

طرفداری- منچسترسیتی با پیروزی 6-0 برابر واتفورد توانست فاتح جام حذفی انگلیس شود و با فتح این جام، سیتیزن‌ها توانستند قهرمان تمام جام‌های داخلی فصل 19-2018 انگلیس شوند. 

در کنفرانس خبری پیش از دیدار با واتفورد، خبرنگاری از پپ گواردیولا پرسید که منچسترسیتی با پیروزی برابر واتفورد این شانس را دارد که به نخستین تیم تاریخ فاتح سه گانه داخلی در انگلیس تبدیل شود که گواردیولا در پاسخ گفت:

مردان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منچسترسیتی نخستین تیم مردان فاتح سه گانه داخلی انگلیس خواهد بود. در فصل 2008-2007 تیم زنان آرسنال توانسته بود فات سه گانه داخلی انگلیس شود.

رسانه‌هایی چون بی بی سی و ایندیپندنت گزارش داده اند که این صحبت گواردیولا بازتاب‌های مثبت بسیاری داشته و فمینیست‌های سراسر انگلیس و اروپا از گواردیولا حمایتی گسترده انجام دادند. یکی از کاربران حامی فمینیسم در توییتر در واکنش به این صحبت گواردیولا نوشت:

فمینیسم فقط به معنای آزادی جنسی نیست. فمینیسم یعنی همین صحبت‌های گواردیولا. باید به او آفرین گفت. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۹۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعبیر وارونه رؤیای آمریکایی/ راهپیمایی‌های گسترده حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده نشانه چیست؟

به گزارش قدس آنلاین، در طول ۷۵سال گذشته از تشکیل رژیم جعلی، هیچ دوره‌ای به اندازه ۶ماه اخیر، علیه جنایات اسرائیل در شهرهای مختلف آمریکا فریاد و شعار سر داده نشده بود، اعتراضاتی که ظاهراً حالا دانشگاه‌های آمریکا به کانون آن تبدیل شده‌اند. پس از یورش نیروهای پلیس نیویورک به محوطه دانشگاه کلمبیا در نیویورک و بازداشت ده‌ها معترض حامی فلسطین، دامنه اعتراضات به سایر دانشگاه‌ها از جمله ییل کشیده شد، اعتراضاتی که نسل جوان در مرکز آن قرار دارد.

موج بیداری در نسل جوان آمریکا
در همین راستا، امیرعلی ابوالفتح، کارشناس مسائل آمریکا در گفت‌وگو با قدس با اشاره به سرکوب معترضان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا، گفت: خواسته تمامی دانشجویان در اعتراضات سه ماه اخیر در ایالات متحده آمریکا درباره موضوع نژادی، صنفی، قومیتی و یا مسلمانان نبود، بلکه مسئله‌ای فراگیر به نام عدالت در جهان بود. ما شاهد یک موج بیداری در نسل جوان آمریکا هستیم و این می‌تواند در سرنوشت این کشور در آینده تأثیرگذار باشد.

وی تصریح کرد: در کشورهایی همانند آمریکا که به عنوان یک نظام سرمایه‌داری شناخته می‌شوند، این اعتراضات به مثابه نقطه عطفی در جنبش‌های حقوق مدنی تلقی می‌شود. این در حالی است که تمامی سازماندهی‌های تجمعات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا بر عهده قشر یهودی و مسیحیان این کشور است. امروز در جامعه آمریکا فلسطین به‌عنوان مصداق بارز نابرابری عدالتی در جهان تلقی می‌شود و همه جنبش‌هایی که در این کشور (آمریکا) مدافع عدالت هستند حول مسئله فلسطین جمع شده‌اند.

این استاد دانشگاه تأکید کرد: از زمانی‌که رژیم صهیونیستی با حملات وحشیانه خود به بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، مساجد، مدارس و... دست به کشتار و نسل‌کشی زد، مردم به‌خصوص نسل جوان در کشورهای اروپایی و ایالات متحده آمریکا دربرابر این اقدامات واکنش نشان دادند. در ابتدا اعتراضات گسترده‌ای در خیابان‌های لندن، نیویورک، پاریس، برلین و... توسط آفریقایی‌تبارها، عرب‌زبانان، فلسطینیان و یهودیان برگزار شد و خواستار توقف فوری جنگ و آتش‌بس در غزه شدند.

تعبیر وارونه یک رؤیا
او اظهار کرد: به‌تدریج مسئله نسل‌کشی اسرائیل و نقض حقوق بشر توسط این رژیم در غزه در دانشگاه‌های غرب مطرح و اعتراضاتی در برخی از دانشگاه‌های آمریکا ازجمله کلمبیا (نیویورک) برگزار شد که واکنش تند طرفداران اسرائیل را در پی داشت.

ابوالفتح با اشاره به جلسه بازجویی و اخراج رؤسای سه دانشگاه آمریکا به جرم حمایت از غزه در کنکره آمریکا، گفت: کلودین گی رئیس دانشگاه هاروارد، لیز ماگیل رئیس دانشگاه پنسیلوانیا و سالی کورنبلوت رئیس دانشگاه آم‌آی‌تی، در جلسه استماع کنگره شرکت کردند که سرانجام لیز ماگیل رئیس دانشگاه پنسیلوانیا تحت فشارهای سیاسی لابی اسرائیل مجبور به کناره‌گیری از سمت خود شد. این در حالی است که در این سه دانشگاه هیچ فراخوانی برای نسل‌کشی یهودیان داده نشده بود اما مجلس نمایندگان آمریکا دعوت به تظاهرات در اعتراض به نسل‌کشی علیه فلسطینی‌ها را «فراخوان نسل‌کشی علیه یهودیان» قلمداد کرد.

وی با اشاره به موج دوم اعتراضات دانشجویان در بیشتر دانشگاه‌های آمریکا، گفت: دور جدید اعتراضات ازهفته اخیر در دو دانشگاه کلمبیا و ییل آغاز شده و به گفته مقامات پلیس، بیش از ۱۰۰نفر از دانشجویان بازداشت و عده‌ای ازجمله دختر ایلهان عمر، نماینده مسلمان حزب دموکرات آمریکا از دانشگاه اخراج شدند.

این کارشناس مسائل آمریکا در ادامه اظهار کرد: امروز دامنه اعتراضات به جنایات اسرائیل در غزه تنها متعلق به جامعه مسلمانان آمریکا نیست بلکه یهودیان در ایالات متحده با تشکیل سازمانی به نام «صلح» به دنبال برقراری آتش‌بس در غزه هستند. او تصریح کرد: امروز در آمریکا نسلی با عنوان زد یا نسل نت (از زمان متولد شدن خود با نمودهای عینی و ابزارهای جهان دیجیتال در ارتباط بوده‌اند) وجود دارد که چالش‌های جدی را برای نظام حکمرانی آمریکایی و چشم‌اندازهای مطرح و ادعایی از سوی آن ایجاد کرده است. چشم‌اندازهایی که بعضاً در قالب «رؤیای آمریکایی» و ارائه طرحی از مدینه‌فاضله آمریکایی به افکار عمومی آمریکا ارائه می‌شوند. 

سید حسین حسینی

دیگر خبرها

  • سابقه گسترده همکاری‌های اردن با رژیم صهیونیستی
  • فشردگی لیگ برتر تقصیر کیست؟ |‌ خودت هم مقصری!
  • تعبیر وارونه رؤیای آمریکایی/ راهپیمایی‌های گسترده حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده نشانه چیست؟
  • آیا تیم‌های انگلیسی مشکل فشردگی برنامه بازی دارند؟
  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»
  • گواردیولا: بازیکنانم باید دو روز در یخچال بمانند!
  • تظاهرات گسترده در حمایت از فلسطین در اسپانیا
  • همه علیه ستاره بارسا: حق با گواردیولا بود!
  • استانداردهای خودرویی کشور ۱۲۰ گانه شد
  • کیلیان امباپه، سه‌گانه و آدیوس پاریس!