Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@05:27:07 GMT

سوالاتی که قبل از خرید فرش کودک باید بپرسید

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۹۴۵۴

سوالاتی که قبل از خرید فرش کودک باید بپرسید

داشتن یک فضای شاد و کودکانه از الزامات اصلی محیط رشد و زندگی کودک است که در شکل‌گیری شخصیت و نوع رفتار اجتماعی آن‌ها تأثیرگذار است. این موضوع یکی از نکات پراهمیت است که در کنار حفظ سلامتی و ایمنی اتاق کودک باید در نظر گرفته شود.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام مرداس، در این میان، کف‌پوش‌ها قسمت اصلی اتاق به شمار می‌روند که هم می‌توانند نقش ایمنی بالایی داشته باشند و هم از نظر زیبایی به تکمیل دکوراسیون کمک کنند که از بین انواع کفپوش برای اتاق کودک، فرش ماشینی یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌ها محسوب می‌شود چون در حالی که خطر برخورد با زمین را کاهش می‌دهد حس گرمای بیشتری نیز ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چه نوع فرشی برای اتاق کودک مناسب است؟

در زمینه خرید فرش کودک تولیدکنندگان فرش ماشینی، فرش‌هایی با طرح‌های اختصاصی برای کودکان در نظر گرفته‌اند از جمله این فرش‌ها می‌توان به فرش کودک فانتزی اشاره کرد.

این فرش با نخ‌های پلی‌استر بافته می‌شود و نخ‌های آن برای این‌که پرزدهی نداشته باشند حتماً طی فرآیندی به نام هیت ست مقاوم می‌شوند.

اما این فرش تنها نمونه فرش اتاق کودک نیست و نمونه دیگری به نام فرش کلاریس کودک در بازار تولید می‌شود. در بافت فرش کلاریس کودک از نخ‌های اکرولیک استفاده می‌شود که تمام آن‌ها نیز هیت ست شده هستند و از کیفیت عالی برخوردارند اما مزیت اصلی این فرش‌ها انتخاب طرح دلخواه برای بافت فرش است که حتی می‌توان از عکس‌های خانوادگی نیز برای طرح روی فرش استفاده کرد.

فرش‌های دیگری که برای اتاق کودک استفاده می‌شود فرش مدرن شگی است. این فرش شکل و شمایل متفاوت‌تری دارد چون ارتفاع نخ خاب آن بسیار بلندتر بوده و نخ‌های این فرش از بافتی پیچیده و ضخیم‌تر تشکیل شده‌اند به همین دلیل حس نرمی زیادی دارد، تنها باید به این نکته دقت کنید که فرش به دلیل نخ‌های بلند ممکن است گرد و خاک بیشتری را در خود نگه دارد و به نظافت بیشتری احتیاج داشته باشد.

نقش فرش در دکوراسیون اتاق کودک

انتخاب فرش مناسب برای اتاق کودک خیلی کار سخت و پیچیده‌ای نیست؛ چون اکثر فرش‌ها ویژگی‌های استاندارد لازم برای قرار گرفتن در اتاق کودک را دارند تنها باید با توجه به دکوراسیون و تِم رنگی اتاق، سبک مناسبی از فرش را انتخاب کنید. طرح فرش کودک را می‌توان از بین طرح‌های فانتزی، شخصیت‌های کارتونی، انیمیشن‌ها و حتی عکس‌های مورد علاقه شأن برگزینید.

بهتر است ابعاد فرش را نه بیش از اندازه بزرگ انتخاب کنید که تمام سطح اتاق را بپوشاند و نه به قدری کوچک باشد که فضای خالی زیادی داشته باشد. از طرفی طرح‌هایی آموزشی با مفاهیم ابتدایی مانند شمارش اعداد، رنگ‌ها، اشکال هندسی و … در نمونه‌هایی از فرش کودک وجود دارد که می‌تواند قدرت فکر و تخیل کودکان را برانگیزد.

بهترین شیوه برای خرید فرش کودک کدام است؟

برای خرید فرش کودک تنوع طرح و نقش زیادی وجود دارد. قطعاً اگر بخواهید برای خرید فرش روانه بازار شوید، زمان زیادی را صرف خواهید کرد و از طرفی مطمئناً موفق نمی‌شوید تمام طرح‌های فرش کودک را ببینید علاوه بر آن، نمونه‌های فرش کلاریس کاملاً سفارشی و سلیقه‌ای است. پس بهترین راه، خرید اینترنتی فرش کودک است. همان‌طور در خانه نشسته‌اید در کنار فرزندتان می‌توانید تمام مدل‌ها و طرح‌ها را از صفحه موبایلتان نگاه کنید و بدون صرف زمان و هزینه اضافی، خریدی به صرفه داشته باشید.

در نظر بگیرید فروشگاه اینترنتی فرش، محصولات خود را مستقیم از درب کارخانه برای شما ارسال می‌کند به همین دلیل قیمت نهایی برایتان ارزان‌تر تمام می‌شود.

اعتبار یک فروشگاه اینترنتی فرش را چطور بررسی کنیم؟

در خرید فرش کودک به صورت اینترنتی، اولین نکته قابل توجه، پیدا کردن فروشگاه اینترنتی معتبر است که در خرید با مشکل مواجه نشوید اما اعتبار فروشگاه اینترنتی فرش را چگونه می‌توان تشخیص داد؟

برای پاسخ به این سوال نکاتی وجود دارد که تنها با در نظر گرفتن آن‌ها می‌توانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید. قبل از هر چیزی مواردی مانند آدرس دفتر مرکزی، شماره‌های تماس، نماد اعتماد الکترونیکی، نشان ملی ثبت را بررسی کنید و از طرفی سعی کنید وجه را بعد از دریافت فرش، درب منزل پرداخت کنید. این فروشگاه‌ها با ارائه خدماتی مانند فروش اقساطی، ارائه شناسنامه فرش، ضمانت نامه و … خرید شما را آسان‌تر و مطمئن‌تر می‌کنند.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خرید اینترنتی فرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۹۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی اتاق بازرگانی از استاندار همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ استاندار همدان در نشست با هیت مدیره اتاق بازرگانی استان همدان گفت: در عملیات وعده صادق بخش کوچکی از قدرت کشورمان به استکبار جهانی و اسرائیل نشان داده شد.

علیرضا قاسمی فرزاد تاکید کرد: با توجه به شرایط بین المللی پیش بینی این است که امسال مراودات اقتصادی بهتری با دیگر کشور‌ها داشته باشیم و از اتاق بازرگانی خواسته شد، ارتباطات اقتصادی با کشور‌های منطقه و جهان را افزایش دهد.

او همچنین گفت: در نشست امروز مشکلات فعالان اقتصادی استان در سال گذشته در حوزه تسهیلات، تسهیل در بخش صادرات و برنامه ریزی در تولید و تامین اجتماعی مورد بحث در این نشست بود که مقرر شد در نشست‌های شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی بررسی شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان غزه
  • بالگرد اورژانس قم به کمک کودک پنج ساله رفت
  • موکت مناسب برای اتاق خواب شما چیست؟
  • ارتباط موثر با نوه‌ها/ سوالاتی که تخیل نوه شما را تحریک می‌کند!
  • مسجدی زیبا و فوق العاده در ازبکستان + فیلم
  • این کودک بادیگارد سه میلیون دلاری مسی را پیچاند!
  • قدردانی اتاق بازرگانی از استاندار همدان
  • ببییند | شکست بادیگارد از کودک
  • ببینید | یک کودک بادیگارد ۳ میلیون دلاری مسی را دور زد!
  • این کودک بادیگارد مسی را دور زد + واکنش مسی را ببینید