Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-19@23:27:17 GMT

◄ احداث بیش از ۴۰۰ کیلومتر بزرگراه دیگر در استان کرمان

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۹۴۵۶

◄ احداث بیش از ۴۰۰ کیلومتر بزرگراه دیگر در استان کرمان

تین‌نیوز | 

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: بیش از ۴۰۰ کیلومتر بزرگراه در شمال استان کرمان در دست احداث است.

به گزارش تین نیوز  به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، علی کارآموزیان با اعلام این خبر گفت: شبکه بزرگراهی تعریف شده برای این استان ۲۹۶۴ کیلومتر است که تاکنون ۱۷۴۱ کیلومتر آن احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان افزود: هم اکنون ۴۰۶ کیلومتر بزرگراه در قالب ۱۷ پروژه در این استان در دست احداث است که در صورت تامین اعتبار ۴۸ کیلومتر آن تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اعتبار هزینه شده برای بزرگراه های در دست احداث را تا کنون ۳۶۴۵ میلیارد ریال و اعتبار لازم برای تکمیل آن ها را ۵۶۸۴ میلیارد ریال اعلام کرد.

استان کرمان با دارا بودن بیش از ۱۷۴۰ کیلومتر بزرگراه، در این زمینه در کشور پیشتاز است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: راهداری کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۹۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح بزرگ آبرسانی از چاه‌های جدید الاحداث یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، جلال علمدار گفت: با اجرای طرح بزرگ آبرسانی از چاه‌های جدید الاحداث جنوب شرق یزد به مناطق حسن آباد، ملاصدرا و اکرم آباد بالغ بر ۵۵ هزار نفر از آب شرب پایدار و بهداشتی برخوردار می‌شوند.

وی درصد پیشرفت فیزیکی این طرح را حدود ۷۰ درصد عنوان کرد و افزود: برای اجرای این طرح ۹ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه از محل اعتبارات عمرانی و داخلی برآورد شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد ادامه داد: حجم مخزن احداث شده در این طرح پنج هزار متر مکعب است و احداث ۱۰ هزار متر مکعب مخزن دیگر نیز با هدف ذخیره آب شرب در آینده نزدیک شروع می‌شود.

وی به ۴۵ کیلومتر خط انتقال این طرح اشاره کرد و اظهار داشت: از این میزان خط انتقال ۲۵ کیلومتر آن تاکنون لوله گذاری شده است.

علمدار ظرفیت ایستگاه پمپاژ در حال ساخت این طرح آبرسانی را ۲۵۰ لیتر بر ثانیه اعلام کرد و گفت: حفر و تجهیز هشت حلقه چاه، ساخت هشت باب اتاقک چاه و همچنین ۱۰ کیلومتر برق رسانی از دیگر اقدامات صورت گرفته در این طرح است.

دیگر خبرها

  • استان اردبیل نیازمند احداث ۸۱۴ کیلومتر بزرگراه است
  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • احداث ۸۶ کیلومتر راه روستایی طی سال ۱۴۰۲ در استان اصفهان
  • ایمن سازی کانال های آبی شهر ری/ایمن سازی کامل در گرو تامین اعتبار
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل بزرگراه یادگار امام
  • ۱۱ طرح صنعت آب و برق استان سمنان بهره‌برداری شد
  • نیاز به ۹۰‌ همت اعتبار برای تکمیل پروژه آزادراه حرم تا حرم
  • بهره‌ برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد مشگین‌ شهر
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی از چاه‌های جدید الاحداث یزد
  • بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر