Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو در مورد صادر نشدن ویزای ۲ ورزشکار ایرانی در مسابقات جهانی گفت: به ۲ ورزشکار ما ویزا ندادند، میرهاشم حسینی و عرفان ناظمی که دارای رتبه قابل توجهی در رنک المپیکی و جهانی هستند.آنها به خاطر صادر نشدن ویزایشان نتوانستند در این رویداد حضور پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از ماه‌ها تلاش و تمرین برای شرکت پرقدرت در مسابقات نبودن این ۲ نفر واقعا به تیم ما لطمه زد.

او در مورد اینکه اجازه وزن کشی به یکی از تکواندو کاران داده نشده است گفت: علاوه بر این موضوع آرمین هادی پور که یکی از شانس‌های کسب مدال طلا در وزن خود بود به خاطر اینکه ۳ ساعت تاخیر داشت به او اجازه وزن کشی ندادند. در شرایطی این اتفاق افتاد که مقصر این تاخیر خود کشور میزبان یعنی انگلستان بود.

این اتفاقات هدفمند بوده و از قبل توسط کشور میزبان برنامه ریزی شده است

پولادگر در مورد اینکه آیا این اتفاقات از عمد انجام شده است یا خیر گفت: لحظه به لحظه برای ما مشخص می‌شود که این اتفاقات هدفمند بوده و از قبل توسط کشور میزبان برنامه ریزی شده است. میرهاشم در وزن خودش در ۳ سال اخیر فینالیست تمام رقابت‌ها بوده است و با حضور نداشتن او برای اولین بار یک انگلیسی به مدال طلا رسید. این اتفاقات نشانی بر برنامه ریزی است که کشور میزبان داشته است.

او ادامه داد: قطعا این اتفاقات را به فدراسیون جهانی تکواندو منعکس خواهیم کرد. تکواندو یک رشته‌ی ورزشی المپیکی است و باید به دور از تبعیض و هرگونه امتیاز خاص برای کشوری باشد.

ورزشکار چینی را با خطا بازنده اعلام کردند

پولادگر در مورد دیگر اتفاقی که در این مسابقات افتاد گفت: اتفاق دیگری که در این مسابقات افتاد فینال بانوان بود که بین ورزشکارانی از انگلستان و چین برگزار شد. ورزشکار چینی در شرایطی که بیش از ۱۰ امتیاز از بازیکن انگلستانی پیش بود داور به علت خطا او را بازنده اعلام کرد. حتی تماشاگران انگلیسی نیز این موضوع را نپسندیدند. بعد از سال‌ها که ما شاهد یک فضای دموکراسی در تکواندو بودیم متاسفانه این رشته در حال حرکت به سمت روز‌های بدی است.

بیشتر بخوانید:

مدیر عامل اسبق باشگاه ذوب آهن نامزد ریاست تکواندو شد!

از تفاوت بین دو رشته رزمی آیکیدو و هاپکیدو چه می‌دانید؟

حذف هوگوپوشان ایران از رقابت‌های گرندپری تکواندو

انتهای پیام/

صحبت های پولادگر در مورد صادر نشدن ویزای ورزشکاران ایرانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۹۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هاکی روی یخ پسران ایران راهی ازبکستان شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پسران زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا راهی ازبکستان شدند.   نمایندگان کشورمان در این دوره از مسابقات در گروه A با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت به رقابت می‌پردازند.   در گروه B این مسابقات نیز امارات، مغولستان، هند، اندونزی و ماکائو حضور دارند.   پسران زیر هجده سال ایران سه شنبه ۴ اردیبهشت در اولین بازی خود برابر تیم ازبکستان (میزبان این مسابقات) به میدان می‌روند.   هر تیم در گروه خود چهار بازی برگزار می‌کند و در صورت کسب امتیاز‌های لازم و صعود از گروه، یک بازی اضافه خواهد داشت.   تیم‌های اول هر گروه برای رده اول و دوم با هم رقابت می‌کنند و تیم‌های دوم هر گروه نیز برای رده سوم و چهارم به مصاف هم می‌روند.   برنامه مسابقات تیم ملی کشورمان به شرح زیر است:   سه شنبه ۴ اردیبهشت:  ایران_ ازبکستان ساعت ۱۸   پنجشنبه ۶ اردیبهشت: ایران _تایلند ساعت ۱۴:۳۰   جمعه ۷ اردیبهشت: ایران_کویت ساعت ۱۸   یکشنبه ۹ اردیبهشت:  ایران _مالزی ساعت ۱۸ ­

دیگر خبرها

  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • شمسایی: بازی پرهیجانی مقابل قرقیزستان خواهیم داشت
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • تیم هاکی روی یخ پسران ایران راهی ازبکستان شد
  • دستیار: اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی سهمیه پارالمپیک را از بسکتبال با ویلچر گرفت/ سهمیه آسیا یک چهارم قبل شده بود
  • مازندران میزبان مسابقات تنیس رده‌های سنی دختران و پسران کشور و تور جهانی + فیلم