Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@14:44:23 GMT

ترامپ به دنبال مذاکره قلدرانه است

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۹۵۱۰

ترامپ به دنبال مذاکره قلدرانه است

خبرگزاري آريا - تهران-ايرنا- دبيرکل حزب مؤتلفه اسلامي گفت: ترامپ به دنبال مذاکره قلدرانه است، مفهوم مذاکره مجدد اين است که به کمتر از آنچه در برجام بوده رضايت بدهيم که اين رويکرد ذلت و خفت آور براي ملت به هيچ وجه قابل قبول نيست.

«اسدالله بادامچيان» در پايان نشست دبيران حزب موتلفه اسلامي با تاکيد بر مقاومت مردم ايران در برابر زياده خواهي هاي آمريکا اظهارداشت: ملت ايران از سال41 به رهبري امام خميني(ره) اراده کرد و در برابر شرارت آمريکا و همدستانش ايستاد و سختي‌ها را تحمل کرد و در همه جبهه ها نيز پيروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: ملت ايران امروز هم در برابر نقض برجام توسط آمريکا و بدعهدي‌هاي اروپا باز هم سربلند و پيروز است.
به گزارش روابط عمومي حزب مؤتلفه اسلامي، بادامچيان به توانايي هاي ملت ايران اشاره و خاطرنشان کرد: وقتي در منطقه، امت اسلامي با مقاومت، کمر صهيونيسم را شکسته و جلوي تحقق مطامع آمريکا در منطقه را گرفته است، وقتي جمهوري اسلامي از يک ظرفيت فوق العاده در دانش هسته­اي برخوردار بوده و يکي از قوي‌ترين، مجهزترين و کارآمدترين قدرت‌هاي موشکي غيرهسته اي جهان را دارد، در برابر تجاوزگران و زورگويان از ظرفيت‌هاي بالقوه و بالفعل خود استفاده خواهد کرد و به زودي آمريکايي ها خواهند فهميد ادامه تهديدها و تحريم‌ها جز زيان براي آنها نتيجه‌اي نخواهد داشت.
وي با بيان اين که ترامپ به دنبال مذاکره قلدرانه است، گفت: مفهوم مذاکره مجدد اين است که به کمتر از آنچه در برجام بوده رضايت بدهيم که اين رويکرد ذلت و خفت آور براي ملت به هيچ وجه قابل قبول نيست.
بادامچيان تاکيد کرد: مذاکره مجدد با آمريکا نه موضوعيت و نه طريقت دارد و نه مشکل دو طرف را حل مي کند.
وي اظهارداشت: همان طور که رهبر انقلاب فرمودند، نه جنگ مي شود و نه مذاکره، ملت ما به مقاومت خود ادامه مي دهد تا دشمن را پشيمان کند.
دبيرکل حزب موتلفه اسلامي به مشکلات معيشتي مردم اشاره و تصريح کرد: دولت بايد در توزيع اعتبارات و تسهيلات به ويژه در حوزه اشتغال، پاسخگو باشد و مجلس نيز دولت را در برداشتن گام هاي عملي و جديد، ياري کند.
دبيرکل حزب موتلفه اسلامي با بيان اين که ما وارد «ترسالي» شديم و ان شاءالله دو دهه خشکسالي را پشت سر گذاشته ايم، گفت: اهتمام به روستاها به ويژه در حوزه اشتغال بايد مهم ترين هدف گذاري دولت باشد. سال 98 سال پرمحصولي خواهد بود و اگر دولت از اين فرصت استفاده کند مي تواند کشور را در آستانه يک رشد اقتصادي قرار دهد.
بادامچيان به گراني ها و نگراني هاي مردم از افزايش قيمت کالاها اشاره و تاکيد کرد: قيمت 70 درصد کالاها تغيير پيدا کرده است. گزارش بانک مرکزي از تورم در مرز هشدار است. اقدامات دولت در توزيع، نبايد کشور را وارد چالش‌ها و چاله‌هاي پرخطر کند. با يک مديريت جهادي مي توان مشکل رفاه را واقعاً حل کرد.
وي افزود: دولت بايد اعلام کند چه کساني ارز 4200 توماني دريافت کردند ولي هيچ کالايي وارد کشور نکرده‌اند و خبري از ورود ارز آنها به داخل هم نيست. بايد تکليف کساني که در نظام اقتصادي اخلال مي‌کنند، توسط دولت مشخص شود. در اين زمينه دولت و دستگاه قضايي مي تواند پاسخ روشني براي مردم داشته باشند.
دبيرکل حزب موتلفه اسلامي نگاه راهبردي به شرق در وزارت امور خارجه را مورد تقدير قرار داد و گفت: دستگاه ديپلکاسي بايد پايه هاي يک ارتباط راهبردي با شرق را روز به روز مستحکم کند و با کشورهايي که تعاملي توام با مودت با ايران دارند، روابط خود را گسترش دهد.
بادامچيان افزود: يکي از وظايف ديپلمات هاي ما افشاي توافقات پشت پرده اروپا و آمريکا و قراردادن آن در معرض افکار عمومي است.
وي در بخش ديگري از سخنان خود به تحولات منطقه و هدف قرار گرفتن منافع اقتصادي امارات و عربستان اشاره کرد و گفت: طبيعي است هرچه جنايات امارات و عربستان در يمن و کشتار بي رحمانه کودکان و زنان افزايش يابد، آتش انتقام مردم يمن از آستين پرقدرت انصارالله و ارتش يمن شعله ورتر خواهد شد و سرانجام دودمان قارون هاي منطقه را خواهد سوزاند.
دبيرکل حزب موتلفه اسلامي تاکيد کرد: آيا مردم مسلمان عربستان و امارات نمي‌خواهند اقدامي براي جلوگيري از کشتار روزه‌داران عرب مسلمان بدست حاکمان خود کنند؟
‌سيام**9402**1336
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۹۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا به دنبال ترمیم چهره کتک‌خورده اسرائیل در جریان عملیات «وعده صادق» است

به گزارش «نماینده»، علیرضا سلیمی در واکنش به انهدام ریزپرنده‌های ناشناس در استان اصفهان از سوی پدافند هوایی کشورمان گفت: دشمن صهیونیستی باید بداند هر اقدامی انجام دهد پاسخ بعدی جمهوری اسلامی کوبنده و بسیار سخت خواهد بود.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با یادآوری این مطلب که پیش از این نیز شاهد برخی ریزپرنده های نفوذی در کشور بوده ایم که با واکنش جدی جمهوری اسلامی مواجه شده و توفیقی در عملیات خود پیدا نکرده بودند، گفت: از آسمان کشور با دقت حفاظت می شود و پدافند هوایی کشورمان با رصد دقیق هر نوع پرواز مشکوکی به سرعت نسبت به آن واکنش نشان می دهد.

وی در ادامه درباره برخی اخبار کذب که از سوی رسانه‌های غربی درباره مورد هدف قرار گرفتن پایگاه‌های نظامی در خاک ایران منتشر می شود، اذعان کرد: رسانه های غربی با انتشار این اخبار به دنبال ایجاد جنگ روانی میان مردم هستند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به هوشیاری و هوشمندی مردم در دریافت اخبار، خاطرنشان کرد: امروز آمریکا به دنبال ترمیم چهره کتک خورده اسرائیل از عملیات «وعده صادق» است تا از این رو با تحرکات این چنین و جنگ رسانه ای تلاش دارد چهره در هم شکسته خود و هم پیمانانش را ترمیم کند.

دیگر خبرها

  • آمریکا به دنبال ترمیم چهره کتک‌خورده اسرائیل در جریان عملیات «وعده صادق» است
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • بحران یعنی باقی‌ماندن نتانیاهو در قدرت | تهران باید مستقیم با واشنگتن مذاکره کند
  • زیباکلام: تهران و واشنگتن مستقیم مذاکره کنند
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • زیباکلام : با توجه به اختلاف نظر بایدن و نتانیاهو در باره جنگ ایران و اسرائیل، باید تهران و واشنگتن مستقیم مذاکره کنند
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد