Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@14:52:48 GMT

پنج شرور سابقه دار در محله اتابک تهران دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۹۵۵۲

پنج شرور سابقه دار در محله اتابک تهران دستگیر شدند

تهران- ایرنا- سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: پنج شرور سابقه دار که بامداد جمعه هفته گذشته پس از فرار از دست ماموران و پناه بردن به یک ساختمان مخروبه از پشت بام، شیشه و سنگ به سمت پلیس و مردم پرتاب می کردند دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت سرهنگ محمد جلینی روز یکشنبه افزود: بامداد جمعه هفته گذشته ماموران عملیات کلانتری 132 نبرد جریان حضور چند نفر از اراذل و اوباش جنوب پایتخت در محله اتابک، خیابان منصور قرار می گیرند که در حال ایجاد آشوب و ناامنی برای شهروندان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: متهمان با استفاده از کلنگ اقدام به تخریب شیشه خودروی شهروندان در خیابان منصور می کردند و در حالیکه ماموران قصد دستگیری دو نفر از آنها را داشتند با قمه و شمشیر اقدام به مقابله با انها کردند که یکی از ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح، دو تیر هوایی شلیک کرد.
یکی مجروحان این حادثه که از ناحیه صورت به شدت آسیب دیده بود گفت: با همسر و فرزندانم در خودرو شخصی خود بودیم که این اشرار به سراغ مان آمدند و بعد از تخریب شیشه مرا نیز با چوب دستی هایی که در دست داشتند از ناحیه صورت مورد اصابت قرار دادند.
جلینی گفت: با صدور حکم ورود به منزل، ماموران توانستند این پنج شرور را دستگیر و همگی آنها را با تشکیل پرونده ای به مقام قضائی معرفی کردند.
تهرام/3225//1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي پليس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۹۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی مخفیگاه سارقان در میبد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ"محمد حسین نبی پور"با اعلام این خبر گفت:در پی نارضایتی شهروندان از پاتوق و رفت و آمد به یک منزل قدیمی در میبد، ماموران پلیس آگاهی میبد بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. 
وی، بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضائی، مخفیگاه این افراد را تحت مراقبت قرار دادند و در یک عملیات غافلگیرانه ۴ نفر را به دام انداختند. 
نبی پور ضمن اشاره به کشف مقادیری مواد مخدرو اموال مسروقه از مخفیگاه سارقان معتاد ادامه داد: خوشبختانه با توجه به سرعت عمل ماموران، بیشتر اموال مسروقه در مخفیگاه سارقان موجود بود که به مالباختگان تحویل شد. 
فرمانده انتظامی شهرستان میبد در پایان ضمن اشاره به کشف ۱۰ فقره سرقت و تحویل سارقان به دستگاه قضایی، به شهروندان توصیه کرد: موتورسیکلت‌های خود را به قفل زنجیر مجهز کنند.

دیگر خبرها

  • دو روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار
  • زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش در خاک سفید
  • جزئیات دستگیری اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران 
  • شناسایی مخفیگاه سارقان در میبد
  • دستگیری سارق کالا در باشت