Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@15:24:31 GMT

سپیدرود و تراکتورسازی جریمه شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۹۸۰۳

سپیدرود و تراکتورسازی جریمه شدند

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از فدراسیون فوتبال، دیدارتیم‌های سپید رود رشت و تراکتورسازی تبریز از هفته بیست و پنجم برگزار و از سوی تماشاگران تیم سپیدرود رشت تخلفاتی مبنی بر استفاده شعار‌های موهن و نژاد پرستانه صورت گرفت.

این تیم به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر به صورت تعلیقی در یک دوره ۶ماهه و پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(این رای از حیث جریمه نقدی قطعی و از حیث محرومیت قابل تجدید نظر خواهی است)

تیم تراکتورسازی تبریز نیز به دلیل استفاده تماشاگرانش از شعار‌های موهن و تخریب صندلی رخ داد. این تیم باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

 

انتهای پیام/

 

جریمه نقدی برای تیم های لیگ برتری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۹۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف

پژوهش اظهار داشت: بر اساس رای صادره توسط دادگاه کیفری در فروردین امسال، یک واحد تولیدی فرآورده خوراک آماده دام، طیور و آبزیان به دلیل تولید کالای بدون علامت استاندارد به پرداخت یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری افزود: به استناد ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تولید کالا و ارائه خدمات مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران و یا تاییدیه آن جرم محسوب می‌شود و مرتکبان به مجازات‌های تعیین شده با حکم دادگاه محکوم می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • آرای جدید انضباطی لیگ برتر اعلام شد
  • جریمه 238 میلیونی برای 3 باشگاه
  • جریمه 100 میلیونی برای رایگان کردن بلیت‌فروشی!
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ برتر فوتبال
  • جریمه نقدی ۵ باشگاه لیگ برتری
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • سپاهان توسط کمیته انضباطی جریمه شد
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد