Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@14:10:19 GMT

پاسخ عجیب نماینده مبارکه به قربانی اسیدپاشی اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۹۸۵۶

پاسخ عجیب نماینده مبارکه به قربانی اسیدپاشی اصفهان

نماینده مردم مبارکه خطاب به مرضیه ابراهیمی، یکی از قربانیان اسیدپاشی زنجیره ای اصفهان گفت: «شما از دست مجرم قِسِر در رفته ای و فقط یک طرف صورتت آسیب دیده است! تکلیف عامل اسیدپاشی چه شد؟»

به گزارش ایمنا، صبح امروز شماری از قربانیان اسید پاشی و از اعضای انجمن حمایت از قربانیان اسیدپاشی در جریان بررسی طرح تشدید مجازات اسیدپاشی میهمان صحن علنی مجلس شورای اسلامی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری ایسنا در خبری که به حواشی دیدار این افراد با نمایندگان مجلس پرداخته به پاسخ عجیب زهرا سعیدی- نماینده نزدیک به اصولگرایان مردم مبارکه اشاره کرده است.

سعیدی در اظهاراتی عجیب به قربانی اسیدپاشی اصفهان گفت: «شما از دست مجرم قِسِر در رفته‌ای و فقط یک طرف صورتت آسیب دیده است!» وی سپس پرسید «تکلیف عامل اسیدپاشی چه شد؟»

در ادامه مرضیه ابراهیمی- قربانی اسیدپاشی اصفهان در ادامه از سعیدی درباره حوزه انتخابیه‌اش سوال کرد و وقتی فهمید او نماینده مبارکه اصفهان است با تعجب خطاب به او گفت: «واقعا متاسفم که شما نماینده اصفهان هستید و نمی‌دانید عاملان حادثه اسیدپاشی اصفهان هنوز مشخص نشده‌اند و به من می‌گویید قِسِر در رفته‌ای!»

نماینده مردم مبارکه نیز در ادامه خطاب به ابراهیمی و سایر قربانیان حاضر در مجلس گفت: «ما پیشنهاد اعدام را در طرح تشدید مجازات اسیدپاشی داشتیم و فکر می‌کنم شما هم همین را می خواهید.»

ابراهیمی پاسخ داد: «من شخصا نه قصاص می خواهم نه اعدام بلکه حبس ابد می‌خواهم. قرار نیست این چرخه خشونت ادامه داشته باشد. این افراد هم از حبس ابد هم بیشتر می‌ترسند.»

اسیدپاشی های زنجیره ای در اصفهان در مهرماه سال ۱۳۹۳ اتفاق افتاد و در جریان آن چهار زن دچار آسیب شدند. مرضیه ابراهیمی و سهیلا جورکش نیز از این قربانیان این جنایت بودند. با گذشت ۶ سال از این حادثه هنوز انگیزه، هدف و هویت عامل یا عاملان اسید پاشی مشخص نشده است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اسیدپاشی اصفهان اسيدپاشي سهيلا جوركش مرضیه ابراهیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۹۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده روسیه: هدف اسرائیل نابودی نوار غزه است

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، واسیلی نبنزیا نماینده روسیه در نشست شورای امنیت گفت، عملیات نظامی اسرائیل با وجود قطعنامه شورای امنیت درباره آتش بس در نوار غزه، ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی افزود: اسرائیل خواهان نابودی نوار غزه است. از اقدام اسرائیل در جلوگیری از رسیدن کمک‌ها به شمال نوار غزه، نگران هستیم. ارتش اسرائیل و شهرک نشینان، ۴۵۰ فلسطینی از جمله ۱۰۶ کودک را در کرانه باختری کشتند. اسرائیل به تصرف زمین‌ها و خانه‌های فلسطینیان ادامه می‌دهد. اقدامات اسرائیل علیه آنروا، مجازات دسته جمعی حدود شش میلیون فلسطینی است که از خدمات این آژانس استفاده می‌کنند.

دیگر خبرها

  • رکورد شکنی آموزش و پرورش اصفهان در پذیرش مسافران نوروزی
  • اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
  • جمله عجیب در بنر شهرداری اصفهان خبرساز شد
  • (ویدیو) ادبیات عجیب زاکانی در پاسخ به سوال خبرنگاران
  • تتلو، معین، رونالدو، علیرضا قربانی و سندی که برای موسیقی ملی امضا شد
  • نماینده روسیه: هدف اسرائیل نابودی نوار غزه است
  • تتلو، معین، رونالدو ،علیرضا قربانی و سندی که برای موسیقی ملی امضا شد
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهیدان قربانی در اصفهان
  • عالمی فاضل و کامل با بیش از ۵۰ اثر علمی در اصفهان
  • پاسخ معاونت پارلمانی ریاست جمهوری به یک نماینده