Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@06:51:17 GMT

برگشت ۱۸۱ میلیون ریال به حساب شاکی

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۹۸۸۷

برگشت ۱۸۱ میلیون ریال به حساب شاکی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ هادی میرزایی، فرمانده انتظامی شهرستان زرند گفت: بدنبال مراجعه یکی از شهروندان با به همراه داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا، مبنی بر اینکه بدون اطلاع او مبلغ ۱۸۱ میلیون ریال از حسابش کسر شده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های انجام شده توسط پلیس فتا مشخص شد فرد کلاهبردار که اهل و ساکن استان فارس است این مبلغ را جهت خرید به حساب یک شرکت به آدرس تهران واریز نموده که با پیگیری‌های انجام شده و ضمن هماهنگی با مقام قضایی مبلغ مذکور بلوکه و به حساب شاکی برگشت داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: به منظور دستگیری کلاهبردار، پرونده جهت صدور نیابت قضایی به دادسرا ارسال شد.

فرمانده انتظامی زرند اظهارداشت: به منظور پیشگیری از کلاهبرداری اینترنتی و برداشت غیر مجاز، رمز‌های اول و دوم کارت خود را در اختیار افراد غیر قرار نداده و آن‌ها را بصورت متناوب تغییر دهید.
انتهای پیام/ح

برگشت وجه کلاهبرداری به حساب شاکی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کلاهبرداری برداشت غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۹۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار فروشنده زمین غیر در ورامین/۱۸ شاکی مراجعه کردند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین یاراحمدی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری فرد کلاهبرداری که در دو سال اخیر با جعل اسناد املاک اقدام به فروش تقریباً دو هزار و ۴۰۰ متر مربع از زمین‌های غیر به افراد مال باخته کرده بود، خبر داد و گفت: این کلاهبردار با تدابیر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران و تلاش همکارانم در اداره مبارزه با مواد مخدر شناسایی شد.

وی گفت: در مجموع از تعداد ۱۸ نفر مالباخته مبلغی در حدود ۱۰ میلیارد تومان وجه نقد دریافت شده بود، که توسط عوامل انتظامی شناسایی شدم و متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

رئیس پلیس آگاهی شرق استان تهران در تشریح جزئیات این دستگیری گفت: متهم املاکی را مالک آنها نبود، با اسناد جعلی و به صورت وکالتی به غیر واگذار کرده بود.

یار احمدی افزود: زمانی که مالباختگان جهت تفکیک و دریافت سند و دریافت مجوز ساخت به شهرداری مراجعه کرده بودند، متوجه شدند، که کلاهبرداری صورت گرفته لذا با تشکیل پرونده و شکایت از متهم که به دلیل اقدام به فروش مال غیر نسبت به دستگیری این فرد اقدام شد.

کد خبر 6084792

دیگر خبرها

  • ۱۰ مورد از رایج‌ ترین کلاهبرداری‌ های اینستاگرامی
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار وام ازدواج در بوکان
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار فروشنده زمین غیر در ورامین/۱۸ شاکی مراجعه کردند
  • شناسایی و دستگیری کلاهبرداری با ۱۸ شاکی در ورامین
  • دستگیری کلاهبرداری با ۱۸ شاکی در ورامین
  • کلاهبرداری از طریق لینک جعلی کالابرگ الکترونیک
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در بوکان
  • کشف کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی در زاهدان