Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه فنی و حرفه‌ای با صدور اطلاعیه‌ای جزئیات ارائه مدارک متقاضیان برای فراخوان جذب بهمن ۹۷ را منتشر کرد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طبق اعلام دانشگاه فنی‌و حرفه‌ای متقاضیان جذب دکتری فراخوان بهمن ماه سال ۹۷ که از طریق سامانه پیامکی یا تماس تلفنی و سامانه نور رضوی به آن‌ها اطلاع رسانی شده است، می‌بایست نسبت به ارائه حضوری مدارک به شرح زیر اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



۱- اصل و کپی کلیه مدارک تحصیلی (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) با ذکر معدل و مدارک شناسایی (کارت ملی و شناسنامه و کارت پایان خدمت برای آقایان) رزومه علمی و فرم شماره یک پژوهشی مقالات منتشرشده در مجلات علمی، پژوهشی، ترویجی و سایر مجلات دارای مجوز از کمیسیون نشریات علوم پزشکی، ارائه مقالات در کنگره‌های ملی و بین المللی، تألیف و ترجمه کتاب در زمینه تخصصی فرد، مجری یا همکاری در پروژه‌های پژوهشی، داوری در مجله‌ی معتبر علمی و یا هیئت‌علمی کنگره، اخذ جایزه از جشنواره یا المپیاد معتبر علمی، افتخارات علمی مانند دانشجوی نمونه‌ی کشوری، جشنواره‌های ملی، رتبه‌های اول تا سوم آزمون ورودی در رشته و دانش آموخته رتبه اول دوره‌ی کارشناسی ارشد و دکتری و رتبه‌ی اول، دوم و سوم امتحان تخصصی و فوق تخصصی و مهارت فنی / بالینی ویژه در رشته‌ی تخصصی، فعالیت‌های فناوری.

۲ ـ. آموزشی: سوابق تدریس، تهیه طرح درس، طراحی بسته‌های آموزشی.

۳- اجرایی: عضویت در بنیاد ملی نخبگان و دفاتر استعداد‌های درخشان، عضویت در هیئت تحریریه، سابقه خدمت تخصصی به‌عنوان عضو هیئت‌علمی، مدارک و گواهی نامه‌های مرتبط با توانمندی‌های نوین الکترونیک و بانک‌های اطلاعاتی، مدارک مرتبط با راه اندازی کارگاه یا فعالیت‌های آموزشی و سایر مدارک و گواهی‌های شرکت در کارگاه‌های تخصصی.

متقاضیان باید مدارک فوق‌الذکر را در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت و یک خرداد ۹۸ از ساعت ۹ صبح الی ۱۳ به نشانی تهران، میدان ونک، خیابان برزیل شرقی، پلاک ۴، سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، دبیرخانه جذب اعضای تحویل دهند.   داوطلبانی که نقص پرونده‌ی آن‌ها در سامانه نور رضوی، اطلاع‌رسانی شده است همچنین باید نسبت به رفع نقص خود در سامانه مذکور و بارگذاری مدارک مربوطه به‌صورت کامل، اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فراخوان جذب دکتری اطلاعیه دانشگاه فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۹۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات فراخوان طراحی کیت ارزیابی کیفیت مواد غذایی اعلام شد

یکصدوهشتادوهفتمین فراخوان پژوهشی با عنوان «کیت تشخیص مبتنی بر نانوذرات نقره و کربن دات‌های سنتزشده با پروتئین‌های گیاهی برای ارزیابی کیفیت مواد غذایی» با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و به سفارش یک شرکت دانش‌بنیان منتشر شد.

به گزارش ایسنا، اطمینان از سلامت مواد غذایی، یکی از دغدغه‌های اصلی برای تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان است. به منظور سنجش کیفیت مواد غذایی، پارامترهایی همچون تقلب، وجود افزودنی‌های غیرمجاز و فساد ناشی از رشد باکتری‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. امروزه به طور عمده از روش‌های وزن‌سنجی، حجم‌سنجی و دستگاهی برای ارزیابی کیفیت مواد غذایی استفاده می‌شود که هزینه بالا یا زمان طولانی برای انجام ارزیابی‌ها، پژوهشگران را بر آن داشته تا روش‌هایی جایگزین را ارائه دهند.

هدف این طرح پژوهشی، توسعه یک کیت تشخیص بر پایه آرایه حسگر از نوع رنگ‌سنجی به جهت تشخیص ترکیبات فرار مواد غذایی پروتئینی گوشتی است. از گروه مجری انتظار می‌رود در گام اول، کتابخانه‌ای از ترکیبات فرار ناشی از مواد غذایی مدنظر را تهیه کرده و بر اساس آن، آرایه حسگر بر پایه نانوذرات نقره و کربن دات‌های سنتز شده را در قالب یک کیت قابل حمل ارائه دهد.

در گام دوم، گروه پژوهشی باید اپلیکیشنی را طراحی کند تا تغییرات رنگی آرایه حسگر را با کمک ابزار پردازش تصویر، تجزیه و تحلیل کرده و داده‌های به دست آمده را با بهره‌گیری از هوش مصنوعی با داده‌های موجود در کتابخانه مقایسه و در نهایت، نتیجه کیفیت‌سنجی ماده غذایی را ارائه کند. کیت تشخیصی ارائه‌شده باید ارزان، کوچک، با قابلیت گزینش‌پذیری بالای ۹۵ درصد، دارای امکان اندازه‌گیری آنالیت‌ها در بخار نمونه در حد ppb و سرعت پاسخ زیر ۱۰ دقیقه به فاکتورهای ذکر شده باشد. 

شرکت در این فراخوان پژوهشی و ارائه پروپوزال در قالب انفرادی، گروهی، شرکتی و سازمانی مجاز است. پروپوزالی که بیشترین تناسب را با الزام‌های این نیاز پژوهشی داشته باشد، انتخاب و به عنوان مجری به شرکت دانش‌بنیان معرفی خواهد شد.

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، گروه‌های پژوهشی تا روز سه‌شنبه، ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ فرصت دارند پروپوزال‌های خود را در قالب Word از طریق سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی ghazal.inif.ir ارسال کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فراخوان جذب سرباز امریه‌ای در امور اراضی کشور
  • شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون/ دارندگان مدارک حوزوی معادل ارشد امکان ورود ندارند
  • اعلام شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون در دانشگاه الزهرا(س)
  • شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون
  • آخرین مهلت ارائه پروپوزال به فراخوان طراحی سامانه هوشمند تشخیص بیماری‌های دندان
  • نحوه تعویض شناسنامه‌های جلد قرمز و قدیمی چگونه است؟
  • مهلت بارگذاری مدارک مالی باشگاه‌ها برای اخذ مجوز حرفه‌ای
  • پیشرفت تکنولوژی هزینه تحقیق را ارزان‌تر می‌کند/ اختصاص بودجه برای بروز رسانی تجهیزات به دانشگاه‌ها
  • جزئیات فراخوان طراحی کیت ارزیابی کیفیت مواد غذایی اعلام شد
  • کمک هزینه ۱۰۰میلیون یورویی به دانشگاه‌ها تعلق گرفت