Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، بزرگترین محف انس با قرآن کریم دانش آموزی با حضور ۲۰۰ نفر داز دانش آموزان واحد‌های مقاومت بخش میمه در مدرسه ۲۲ بهمن وزوان برگزار شد.
این مراسم معنوی به یاد و خاطره شهید محمد طه اقدامی شهید تروریستی حادثه ۳۱ شهریور اهواز و ۳۶۰۰۰ شهید دانش آموز و ۴۰۰۰ شهید معلم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جز خوانی قرآن، سخنرانی امام جمعه شهر وزوان و قرائت مجلس قاری بین المللی قرآن و اجرای مسابقه قرآنی از برنامه‌های این محفل نوارنی بود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۹۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های منطقه‌ای قرآن، عترت و نماز مدارس دلیجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ پایان مسابقات منطقه‌ای قران عترت ونماز مدارس ابتدایی دلیجان

آخرین مرحله مسابقات منطقه‌ای قران، عترت ونماز در ۴رشته حفظ، قرائت تقلیدی ومداحی و احکام نماز با رقابت ۶۵نفر از منتخبین مدارس ابتدایی دخترانه دوره دوم، در مسجدالنبی (مسجد مسر) برگزار شد.

حجت الاسلام غفوری امام جمعه دلیجان باحضور در مسجد مسر و بازدیداز این مسابقات اجرای این برنامه‌ها را در گسترش فرهنگ قرآنی درجامعه بویژه نسل جدید موثر دانست. امام جمعه دلیجان درپایان از برگزارکنندگان این مسابقات قدردانی کرد.

درمرحله اول مسابقات منطقه‌ای قران، عترت ونماز در سه رشته حفظ، قرائت تقلیدی و اذان حدود ۷۰نفر از منتخبین مدارس ابتدایی پسرانه دوره اول به رقابت پرداختند.

منتخبین این مسابقات‌ها به مرحله استانی راه یافتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • محفل مشق حماسه به مناسبت عملیات «وعده صادق» در رشت برگزار شد
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود
  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • خراسان رضوی میزبان بزرگترین رویداد قرآنی است
  • بزرگترین میز نقاشی سیستان و بلوچستان در چابهار برگزار شد
  • اختتامیه دوره‌های آموزشی غنچه‌های نور در کاشان
  • رقابت‌های منطقه‌ای قرآن، عترت و نماز مدارس دلیجان