Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@19:59:54 GMT

بزرگترین ضعف نامزدهای دموکرات در انتخابات 2020 آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۰۰۲۹

بزرگترین ضعف نامزدهای دموکرات در انتخابات 2020 آمریکا

به سن این نامزدها نگاه کنید: بایدن 76 ساله، سندرز77 ساله و وارن 69 ساله. البته نامزد حزب جمهوریخواه که تاکنون تنها ترامپ بوده نیز 72 ساله است. اکنون سیاست امریکا دچار سیاستمداری مسن است درحالی که پیش از ترامپ، "باراک اوباما" رییس جمهوری جوان بود که بسکتبال بازی می کرد. آفتاب‌‌نیوز : سرویس بین الملل- روزنامه بریتانیایی "گاردین" در مقاله کوتاهی با اشاره به اینکه نامزدهای حزب دموکرات برای شرکت در رقابت انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 امریکا بسیار مسن هستند، می‌نویسد این موضوع بزرگترین نقطه ضعف دموکرات در انتخابات پیش رو خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
به گزارش آفتاب‎نیوز؛ این روزنامه با اشاره به اینکه "جو بایدن"، "برنی سندرز" و "الیزابت وارن" اصلی‌ترین دموکرات‌های خواهان رویارویی با ترامپ در انتخابات 2020، افرادی مسن هستند، می‌نویسد: "در روز انتخابات آنان بیش از 70 سال سن خواهند داشت. به سن این نامزدها نگاه کنید: بایدن 76 ساله، سندرز77 ساله و وارن 69 ساله. البته نامزد حزب جمهوریخواه که تاکنون تنها ترامپ بوده نیز 72 ساله است. اکنون سیاست امریکا دچار سیاستمداری مسن است درحالی که پیش از ترامپ، "باراک اوباما" رییس جمهوری جوان بود که بسکتبال بازی می کرد". 
این روزنامه در ادامه می‌افزاید: "اینشتین و ادیسون مردان مسن خوب و محبوبی بودند. مارک تواین نیز همین طور. با این حال، در عرصه سیاست وضعیت قدری متفاوت است. "آیزنهاور" رییس جمهوری اسبق امریکا رییس جمهوری خوب بود. با این حال، زمانی که کرسی ریاست جمهوری را ترک کرد 70 ساله بود و امریکا را با خطر متوجه از جانب امپراتوری شوروی و نظامی‌گری امریکایی تنها گذاشت. 
پس از او بود که "جان اف کندی" به همراه همسر زیبایش به کاخ سفید وارد شدند. کندی جوان سال به امریکا اجازه داد تا از جنگ کره گذر کرده و فضانورد به کره ماه اعزام کند. اگر او ترور نشده بود شاید می‌توانست امریکا را از جنگ ویتنام نیز خارج کند. معمولا پیرمردها زمانی که به فراموشی دچار می‌شوند و عقلانیت خود را از دست می‌دهند جوانان را به میدان جنگ می‌فرستند. به نظر می‌رسد تمدن‌ها همواره توسط فرماندهان پیری اداره شده‌اند که دیگر نمی‌توانند خود شمشیر در دست گیرند و جوان‌ترها را به میدان نبرد می‌فرستند".

منبع: آفتاب

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دونالد ترامپ حزب دموکرات آمریکا حزب جمهوری خواه آمریکا احزاب سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۰۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ سخنرانی خود را به دلیل آب و هوای بسیار بد لغو کرد

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده و نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا، تجمع خود در ویلمینگتون، کارولینای شمالی را به دلیل آب و هوای بد از جمله رعد و برق و صاعقه به تعویق انداخت.

ترامپ در فایل صوتی به حامیان خود اطلاع داد که در راه است، اما به او توصیه شد که مراسم امشب را لغو کند تا اطمینان حاصل شود که همه در امنیت هستند. 

 وی خاطرنشان کرد که به او گفته شده است که از هوادارانش بخواهد محل برگزاری تجمع برنامه ریزی شده را ترک کنند و به دنبال سرپناه باشند.

ترامپ به حاضران اطمینان داد: «خیلی سریع آن را (سخنرانی) جبران خواهیم کرد. او تاکید کرد: «ما این کار را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهیم داد و از این اتفاق ناراحت هستیم، اما می‌خواهیم همه را ایمن نگه داریم».
این سیاستمدار در پیام خود در شبکه اجتماعی Truth Social وعده داد: من به زودی برمی گردم، کارولینای شمالی!

سخنرانی ترامپ در چارچوب رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار بود شامگاه شنبه به وقت محلی برگزار شود که در نهایت به دلیل خطر طوفان در آخرین لحظه لغو شد.

تا زمان لغو سخنرانی، صد‌ها نفر از هواداران او در محوطه باز که قرار بود ترامپ در آنجا سخنرانی کند، تجمع کرده بودند. تاریخ اجرای جدید هنوز مشخص نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلب در انتخابات
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلّب در انتخابات
  • کلینتون: ترامپ دیکتاتور، مخالفان را به قتل می‌رساند
  • ترامپ سخنرانی خود را به دلیل آب و هوای بسیار بد لغو کرد