Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: در حال حاضر رسیدگی به اوضاع روستای حسین‌آباد کالپوش به‌عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان این استان است. ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، ایرج رﺋیسیان بعدازظهر امروز در نخستین جلسه هماهنگی توزیع تسهیلات بانکی بخش مسکن شهری و روستایی آسیب‌دیده از حوادث ماه‌های اخیر اظهار داشت: قرارگاه کشوری بازسازی و نوسازی مناطق حادثه‌دیده کشور به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور تشکیل‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر لزوم تسریع در روند بازسازی خرابی‌ها گفت: مدیران استان سمنان باید نهایت دقت را در ارائه آمار و اطلاعات مرتبط با بحران داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به افزایش تسهیلات بازسازی و تعمیر مناطق سیل‌زده کشور از 940 میلیارد تومان به 2500 میلیارد تومان بر اساس مصوبه هیئت دولت اظهار امیدواری کرد: اعتبار پیش‌بینی‌شده کفاف هزینه‌های بازسازی و تعمیرات مناطق تخریب‌شده بحران‌های اخیر در استان سمنان را بدهد.

گلستان| قطع گاز روستای «‌میان رستاق» در اثر رانش زمین؛ جاده دسترسی قابل بازگشایی نیست‌گلستان| رانش زمین راه روستای «‌میان‌رستاق» علی‌آبادکتول را مسدود کرد105 واحد مسکونی بر اثر رانش زمین در مینودشت به صورت کامل تخریب شدرانش زمین 4 میلیارد تومان به تأسیسات آب شرب روستایی گلستان خسارت زد

رﺋیسیان با بیان اینکه در حال حاضر رسیدگی به اوضاع روستای حسین‌آباد کالپوش به‌عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان استان گفت: باید دقت لازم در معرفی افراد واجد شرایط دریافت تسهیلات از سوی مسئولان بنیاد مسکن استان لحاظ شود.

وی اظهار داشت: آمار و اطلاعات استان به‌صورت روزانه به سامانه قرارگاه نوسازی و بازسازی مناطق بحران‌زده کشور ارسال می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان از پرداخت یکپارچه تسهیلات بر اساس ارسال مشخصات سجلی افراد واجد شرایط دریافت تسهیلات خبر داد و تأکید کرد: بانک‌های عامل باید برای تسریع در روند بازسازی مناطق بحران دیده تسهیلات را به‌موقع پرداخت کنند.

رﺋیسیان بر ضرورت افزایش بانک‌های موجود در شهرستان میامی به‌عنوان بانک عامل پرداخت تسهیلات به مردم حادثه‌دیده تأکید کرد.

انتهای پیام/ش

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۰۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد

به گزارش خبرنگار مهر، منصور شیشه فروش ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به خسارات ناشی از بارش در استان اصفهان اظهار کرد: بارش رگباری باران باعث جریان رواناب و سیلاب در روستای صالح آباد شهرستان نطنز شد.

وی با اشاره به بروز خسارت به باغات، معابر، آسفالت راه ارتباطی و شبکه آب شرب روستا و چند دستگاه خودرو افزود: خوشبختانه این سیلاب خسارت جانی نداشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه عوامل مدیریت بحران شهرستان و دهیاری در محل روستا حضور دارند، اضافه کرد: در این راستا مقرر شد اداره راهداری، بنیاد مسکن، اداره جهاد کشاورزی و اداره برق در راستای ایمن‌سازی شبکه‌ها و ارزیابی خسارات و رفع اضطراری آسیب‌های وارد شدا اقدام کنند.

وی گفت: همچنین به علت شدت بارش‌ها آبگرفتگی در محور قدیم جاده نطنز - کاشان و نیز برخی ازمحورهای جاده‌ای در شهرستان اردستان و نیز معابر روستایی و شهری در برخی نقاط کاشان گزارش شد که عوامل امدادی در سطح مناطق شرق و شمال برای امدادرسانی مستقر هستند.

شیشه فروش تصریح کرد: بارش‌های همرفتی تا صبح روز چهارشنبه در سطح استان تداوم دارد.

کد خبر 6086564

دیگر خبرها

  • توصیه ربیعی به مسئولان با یک خاطره عجیب: مدتی تصمیم نگیریم!
  • امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی
  • امدادرسانی به۱۱۲نفردرمناطق تحت تاثیرآبگرفتگی توسط هلال احمرگلستان
  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • کنایه علی ربیعی به مسئولان: فقط بر سر جای خود بنشینید و کاری نکنید تا اوضاع خراب‌تر نشود /هردم از این باغ بری می‌رسد!
  • علی ربیعی خطاب به مسئولان: فعلاً تصمیمی نگیرید تا اوضاع بدتر نشود
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • اجرای آتش بُر در روستای بیشه
  • ببینید | تابلو موزیکال «تار و تاریخ» به سرخه سمنان رسید