Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،داریوش کریمی معاون امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان با بیان این خبر گفت: ۱۴۴ حادثه دیده در هفته‌ای که گذشت از خدمات امدادی هلال احمر استان بهره‌مند شده اند و حوادث جاده‌ای با ۲۱ حادثه دیده بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.


وی با اشاره به اینکه در طول این مدت ۶ مورد عملیات رها سازی توسط تیم‌های عملیاتی این جمعیت صورت گرفته است، تصریح کرد: ۲۳۰ نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب ۸۰ تیم با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی و ۶۵ دستگاه خودروی امدادی به امداد رسانی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کریمی در ادامه تصریح کرد: طی این بازه زمانی ۵۱ نفر از مصدومان حوادث به مراکز درمانی منتقل و ۶ نفر دیگر به صورت سرپایی مداوا شدند.


معاون امداد و نجات هلال احمر اصفهان در پایان به حوادث تحت پوشش جمعیت هلال احمر استان در بازه زمانی ۲۱ لغایت ۲۷ اردیبهشت ماه اشاره و خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی ۲۰ حادثه جاده‌ای، ۱۵ حادثه شهری، ۲۰ مورد خدمات حضوری، ۴ حادثه صنعتی و کارگاهی، ۶ حادثه کوهستان، ۲ حادثه سیل و آبگرفتگی و ۱ حادثه ساحلی توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان پوشش داده شد.

انتهای پیام/م

  امدادرسانی هلال احمر استان اصفهان به آسیب دیدگان حوادث

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۰۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد

حسن مصفا گفت: ظهر امروز بالگرد سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور به مسیر مأموریت در روستای گو از توابع بخش مرکزی زرآباد اعزام شد.

وی ادامه داد: به دلیل انسداد راه‌های مواصلاتی در پی بارندگی‌ های اخیر بدون پرواز بالگرد امکان موفقیت در این ماموریت وجود نداشت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: بالگرد امدادی این سازمان در محلی مناسب فرود آمد و پس از بررسی‌های انجام شده نیروهای امدادی‌ جمعیت هلال احمر اقدام به انتقال نوزاد به همراه خانواده به مرکز درمانی کردند.

وی گفت: نوزاد بیمار توسط بالگرد سازمان امداد و نجات به شهرستان کنارک منتقل و به موقع به مرکز درمانی تحویل داده شد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی استان‌های جنوبی کشور
  • آمادگی کامل جمعیت هلال‌احمر سراوان جهت امدادرسانی
  • نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد
  • ۴۹۱ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش ۱۵۰۰ نفر متاثر از سیل کرمان
  • سیل و آب‌گرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • تشریح آخرین خدمات هلال احمر در سیل هرمزگان/ برپایی ۵ کمپ اسکان اضطراری
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش