Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-19@13:51:26 GMT

” اختتامیه جشنواره تفریحی-ورزشی رمضان” در منطقه ۲۱

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۰۱۷۶

” اختتامیه جشنواره تفریحی-ورزشی رمضان” در منطقه ۲۱

امتداد :اداره ورزش معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۲۱ اقدام به برگزاری “جشنواره تفریحی-ورزشی” به مناسبت ماه مبارک رمضان در پیاده راه فرهنگی-معنوی ورودی غربی پایتخت از ۱۹لغایت۲۸ اردیبهشت ماه کرد.

به گزارش امتداد ، حسین معینی کربکندی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه با بیان خبر فوق گفت: در آموزه های دین مبین اسلام، “ورزش” همواره برای ارتقای سطح سلامت جسم و روح سفارش شده که در ماه مبارک رمضان نیز جلوه پررنگ تری یافته و می‌تواند نقش خود را در این مهم بهتر و بیشتر ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۲۱ در همین راستا یادآور شد: ورزش، تفریح و بازی باعث رشد شخصیت شده و از عوامل تاثیرگذار شکوفایی محسوب می شود؛ به همین منظور اداره ورزش این معاونت با هدف غنی سازی اوقات فراغت شهروندان در ماه میهمانی خدا، اقدام به برگزاری “جشنواره تفریحی-ورزشی” در پیاده راه فرهنگی-معنوی ورودی غربی پایتخت از ۱۹لغایت۲۸ اردیبهشت ماه کرد.

وی در ادامه افزود: ورزش و تفریح نه تنها با روزه منافاتی ندارد بلکه اگر به‌ صورت صحیح و اصولی انجام شود، باعث آرامش و کاهش استرس ورزشکاران می‌شود و استقامت فکری و صبر آنان را تقویت می‌کند.

معینی کربکندی در خاتمه تاکید کرد: در “جشنواره تفریحی-ورزشی رمضان” منطقه۲۱، بازی های متنوعی از جمله تنیس روی میز، فوتبال دستی، بازی های فکری، دارت و … برای عموم شهروندان و خانواده ها در گروه های سنی مختلف زیر نظر مربیان و کارشناسان مجرب ورزشی ارائه شد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۰۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرنگی کاران ایران تمرینات خود را در قرقیزستان پیگیری کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، اعضای تیم ملی کشتی کشورمان که قرار بود پس از حضور در رقابت های کشتی قهرمانی آسیا به کشور بازگردند، به دلیل سیل و آب گرفتگی فرودگاه دوبی و لغو شدن پروازها به مدت ۴ روز در قرقیزستان ماندگار شدند.
بر این اساس فدراسیون کشتی، با انجام تمهیدات لازم برنامه های تفریحی و ورزشی را برای این تیم درنظر گرفته است و امروز نیز کشتی گیران در یک برنامه تفریحی،‌ ورزشی به کوهنوردی در ارتفاعات بیشکک رفتند.

کد خبر 6081829

دیگر خبرها

  • تیم ملی کشتی فرنگی همچنان در بیشکک!
  • فرنگی‌کاران ايران در بيشکک ماندنی شدند!
  • جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سلماس برگزار می‌شود
  • فرنگی کاران ایران تمرینات خود را در قرقیزستان پیگیری کردند
  • لغو پرواز تیم ملی کشتی فرنگی به ایران به دلیل سیل در دوبی
  • بسته بودن فرودگاه دبی سفر تیم ملی کشتی فرنگی را به تعویق انداخت
  • برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی مددجویان بهزیستی در بوکان
  • مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان
  • میزبانی از ۱۲۰۰۰۰ شهروند در جشنواره شهر رمضان
  • افزایش ۲ برابری بودجه فرهنگی شهرداری شهرکرد