Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@18:50:02 GMT

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۰۲۱۷

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین منصوب شد

قزوین - ایرنا - مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین گفت: با صدور حکمی از سوی استاندار، منوچهر حبیبی به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان قزوین منصوب شد.

نصرت الله علیرضایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حبیبی به تازگی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین منصوب شده است.
مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین گفت: حبیبی همچنین سرپرستی معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین را نیز برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اسفند ماه امسال برگزار می شود.
فعالیت ستاد انتخابات استان قزوین با توجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری از ابتدای امسال به طور رسمی آغاز شده است.
3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي انتصاب رئيس ستاد انتخابات انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۰۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد، در جلسه ای با حضور مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری یزد و نمایندگان نیروی انتظامی استان در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد برگزار گردید.

در این جلسه علوی نیا مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری با تاکید به ضرورت همکاری همه دستگاهها و تاثیرات طرد اتباع غیرمجاز ، رفع مشکلات گذشته و تشدید محاسن در سال ۱۴۰۳ را خواستار شد.

 در ادامه محسنی راد مدیرکل اتباع ومهاجرین خارجی استانداری با ارائه گزارشی از آمار و اقدامات انجام شده در سال گذشته ضمن تشکر از همه دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی ،انتظامی و قضایی، اعلام آمادگی و پشتیبانی از ادامه طرح در سال ۱۴۰۳ نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • عملکرد موثر صدا وسیمای گلستان برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • عملکرد خوب صدا وسیمای گلستان، موثر برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما