Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار زنجان با اشاره به آخرین وضعیت پروژه سبزه میدان گفت: اگر ما به این نتیجه برسیم که به روش ‏EPC‏ این پروژه را اجرا خواهیم کرد، نهایتا تا پایان ‏خرداد ماه فراخوان می‌دهیم اما در غیر اینصورت هشت ماه زمان خواهد برد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسیح‌اله معصومی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به موضوع مناقصه پروژه سبزه میدان اظهار کرد: ما به فراخور زمانی و براساس پیشنهادات سازمان بازرسی این اختیار را داریم که در شرایط اسناد پیمان آگهی مرحله سوم تغییراتی را ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در آگهی مرحله سوم نیز مشخص خواهیم کرد که شرکت کنندگان باید چه ویژگی‌هایی داشته باشند، ابراز کرد: پیشنهاد سازمان بازرسی و حساسیت‌هایش روی بحث EPC بود، پروژه EPC پروژه‌ای است که طرح و اجرا با همدیگر انجام می‌شود.

شهردار زنجان بیان کرد: قراردادها و پیمان‌های ما به دو نوع می‌تواند، اجرایی شود. در نوع نخست شهرداری نقشه‌های کامل اجرایی را با جزئیات تهیه کرده و بعد به سراغ پیمانکار برود و در روش دوم خود پیمانکار هم توانایی مشاوره و طراحی را داشته باشد و هم توان اجرایی را که ما در این خصوص نوع دوم را پیشنها دادیم یعنی به جای صرف وقت هشت ماهه این موضوع را به پیمانکاری بدهیم که خودش با ملحق شدن با یک مشاور مسئولیت تکمیل طراحی و تهیه نقشه‌های فاز دو را مشترکا انجام دهد.

وی با بیان اینکه سازمان بازرسی روی این موضوع و رتبه‌هایی که انتخاب کردیم، نقطه نظراتی دارد خاطرنشان کرد: به خاطر اینکه این پروژه چندین بار کلنگ زنی شده و پیمانکار انتخاب شده است اما منجر به شکست شده بود، ما این سری عمدا شرکتهایی را مجاز به شرکت دانستیم که دارای رزومه قوی و دارای رتبه یک باشند تا هم به لحاظ توان اجرا و توان مالی و قدرت طراحی شرکتهای قوی باشند.

معصومی با اشاره به اینکه سخت‌گیری ما به خاطر انتخاب پیمانکاران قوی بود، ادامه داد: سازمان بازرسی به این مورد نیز ورود کرده و نظرش این است که با این کار معامله محدود می‌شود و تعداد شرکت کننده‌ها را کاهش می‌دهد.

وی با بیان اینکه هنوز به جمع‌بندی جدیدی بعد از اعلام تجدید مناقصه نرسیده‌ایم، گفت: ما در اسرع وقت اسناد مناقصه را بازنگری خواهیم کرد و سعی می‌کنیم ایرادات سازمان بازرسی را در مناقصه جدید لحاظ کنیم.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه ما براساس نقطه نظرات سازمان بازرسی فراخوان خواهیم داد، اظهار کرد: اگر ما به این نتیجه برسیم که به روش EPC این پروژه را اجرا خواهیم کرد، نهایتا تا پایان خرداد ماه فراخوان خواهیم داد اما اگر قرار باشد نقشه‌های فاز دو و جزئیات آماده شده و بعد به سراغ پیمانکار برویم، حداقل هشت ماه زمان خواهد برد.

وی تصریح کرد: تلاش ما این است که پروژه سبزه میدان را به همان روش EPC اجار کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۰۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ استخدام فوری 10 هزار راننده با فراخوان سازمان راهداری و نکات مهمی درباره آن

تین نیوز

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای جبران کمبود راننده در بخش حمل و نقل مسافری بین جاده ای به زیرمجموعه های خود در استان های سراسر کشور تکلیف کرده است که با فوریت نسبت به جذب 10 هزار راننده از طریق آگهی در ترمینال های مسافری و رسانه های مختلف اقدام کنند.

در این فیلم نکاتی مهمی در این باره مطرح شده است که در ادامه شما را به دیدن آن دعوت می کنیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل خانه بلدیه نیاز است | تغییرات جدید در سبزه میدان بازار
  • رئیس سازمان محیط زیست: دیگر پروژه‌ ای به نام میانکاله وجود ندارد
  • ◄ استخدام فوری 10 هزار راننده با فراخوان سازمان راهداری و نکات مهمی درباره آن
  • ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم تملک شد
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • تائید فنی ۶۰ پروژه فناوری زیستی برای استفاده از اعتبار مالیاتی
  • ۶۰ پروژه توسعه فناوری زیستی تامین مالی شد
  • تائید فنی ۶۰ پروژه توسعه فناوری زیستی جهت استفاده از ظرفیت اعتبار مالیاتی
  • فراخوان جذب سرمایه برای سه پروژه شهری اهواز
  • عمر کروکی های کاغذی به پایان رسید