Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس و همچنین برکزاری مراسم شب های قدر با حضور حسن بابایی بخشدار خاوران ، امام جمعه قیامدشت ، رئیس و دبیر شورای شهر قیامدشت ، فرمانده حوزه بسیج برادران و خواهران ، نماینده شهرداری قیامدشت ، نماینده آموزش و پرورش ، رئیس اداره ورزش و جوانان بخش خاوران ، دهیاران روستاهای تابعه بخش خاوران ، روسای کلانتری های قیامدشت و خاورشهر و نماینده سازمان تبلیغات اسلامی در سالن جلسات بخشداری خاوران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن بابایی بخشدار خاوران  در ابتدای جلسه با تاکید بر حضور گسترده آحاد مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت : با توجه تهدیدات پوچ کشورهای غربی بخصوص آمریکا ، این راهپیمایی باید با عظمت بیشتری برگزار شود و همه آحاد مردم بخش خاوران با حضور گسترده در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس حمایت خود را از آرمانهای مقدس نظام جمهوری اسلامی اعلام خواهند نمود.

وی تصریح کرد: روز قدس متعلق به مردم و اسلام است و از افتخارات ما مسئولین است که در خدمت مردم و برای منافع مردم جهان انجام وظیفه نمائیم و امروزه اهمیت آن نسبت به سالهای گذشته بیشتر است.

حجت الاسلام امیری امام جمعه قیامدشت نیز در این جلسه با مهم برشمردن راهپیمایی روز جهانی قدس افزود : تحرکات نظامی آمریکا در منطقه جنگ روانی می باشد و جنگی رخ نخواهد افتاد و هدف آنها برای مجبور کردن ایران برای مذاکره مجدد است.

وی با اشاره به اینکه حقیقت جنگ بسیار تلخ است گفتند : جنگ برای همه تلخ است ولی اگر دشمن بخواهد اذیت کند و حمله ای کند یقینا آماده دفاع از کشور هستیم .

امام جمعه قیامدشت به پیشرفت های نظامی کشور اشاره کرده و افزودند : در صورت وقوع جنگ شرایط ، شرایط بسیار سختی برای کشورهای عربی خواهد بود چرا که ثروتی که آمریکا را پشتیبانی میکند در کشورهای عربی جمع شده است و این کشورها در تیررس ایران قرار دارند.

در ادامه جلسه سایر حاضرین به بیان نظرات و پیشنهادات خود برای اجرای هر چه بهتر راهپیمایی در قیامدشت پرداختند.

در پایان این جلسه مسیر راهپیمایی از مقابل مسجد جامع الزهراء (س) واقع در بلوار امام خمینی (ره) تا میعادگاه نماز جمعه قیامدشت مشخص شد و زمان حرکت راهپیمایی ساعت 11:30 اعلام شد .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره ورزش و جوانان امام خمینی جنگ روز قدس نظام جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۰۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد سعیدی صبح سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان با اشاره به هماهنگی‌های به عمل آمده توسط شرکت مادر تخصصی جهت افتتاح پروژه‌های شهر جدید سهند با حضور وزیر راه و شهرسازی، اظهار کرد: در شهر جدید سهند ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن و ۶ عنوان پروژه روبنایی آماده افتتاح شده است.

وی با تشریح پروژه‌های روبنایی قابل افتتاح در شهر جدید سهند، افزود: بهره‌برداری از نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی استان، بهره برداری از مجتمع تجاری باران، کوی ویلایی گلشهر، کنارگذر جنوبی شهر جدید سهند، پروژه تکمیل نواقص پیاده‌روهای شهر سهند و همچنین آسفالت توپکای آزادراه از جمله برنامه‌های افتتاحی خواهد بود.

وی به طرح‌های آماده کلنگ‌زنی این شرکت نیز اشاره کرد و گفت: آغاز عملیات اجرایی احداث بیش از ۵۰۰۰ واحد جدید طرح نهضت ملی مسکن، عملیات اجرایی مسجد بزرگ شهر جدید سهند و ۴ باب مدرسه ۱۲ کلاسه نیز طی روزهای آتی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد که تحویل قرارداد قطعات مسکونی طرح جوانی جمعیت و جامعه ایثارگری نیز از جمله برنامه‌های ما خواهد بود.

گفتنی است، جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان با حضور اعضای این شورا و در راستای هماهنگی برای سفر مقام عالی وزارت برگزار شد.

کد خبر 6086048

دیگر خبرها

  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • برنامه جامع مشارکت مردم در اقتصاد امروز نهایی می‌شود
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • هماهنگی عملیات حج تمتع ایستگاه «هما» در آذربایجان غربی
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • سوزان ساراندون در جمع حامیان فلسطین در نیویورک
  • مجلس درباره مباحث ارزی و معیشتی مردم نشست برگزار کند
  • جلسه هماهنگی دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت با ستاد‌های استانی برگزار شد