Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان با اشاره به اینکه کمبود نیرو در دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی این مجموعه را با چالش‌های جدی روبه‌رو کرده گفت: ۱۲ پست خالی هم‌اکنون در این دانشگاه وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سید علی آقازاده استاندار مرکزی امروز در نشست هیئت‌امنای دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی بابیان اینکه باید تمام امکانات آموزشی و دانشگاه‌ها برای پیشبرد روند مراکز آموزشی به کار گرفته شود گفت: باید زمینه‌های جذب ۲۰۰ دانشجوی دختر و ۱۵۰ دانشجوی پسر در استان مرکزی برای دانشگاه فرهنگیان فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقازاده با اشاره به انتظارات سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان برای تشکیل دانشگاه جامع فرهنگیان در استان افزود: این کار نیاز به ۸۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار دارد و با توجه به شرایط بودجه امکان فراهم کردن این منبع از سوی دولت وجود ندارد.

استاندار مرکزی با تأکید بر اینکه باید ظرفیت‌های ناشناخته در استان به‌کارگیری شوند بیان کرد: نیاز است کارگروهی متشکل از دانشگاه فرهنگیان، مجموعه استانداری و آموزش‌وپرورش برای بررسی و رصد منابع موجود در استان بدون در نظر گرفتن اعتبارات دولتی تشکیل شود و کار دقیق و کارشناسی شده برای نیازمندی‌های موجود انجام دهند.

وی در این خصوص ادامه داد: شرایط بودجه دولتی امسال با محدودیت مواجه است ولی در این امکان وجود دارد که نیاز مالی دانشگاه فرهنگیان از روش‌های دیگر تأمین کند.

رئیس امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی:

کمبود نیروی انسانی یکی از چالش‌های دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی است

سعید فخاری رئیس امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی در این نشست با توجه به تعداد افرادی که امسال در این دانشگاه جذب می‌شوند گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها ۵۵ هزار نفر به شکل مهارت‌آموزی و ۳۰ هزار دانشجوی پیوسته امسال در کل کشور جذب می‌شوند

وی با اشاره به اینکه استان مرکزی در مجموعه‌های شهید باهنر(ره) و زینب کبری(س) جذب خود را انجام می‌دهد افزود: تعداد سهمیه‌ای که برای این استان در نظر گرفته‌شده ۱۰۰ نفر مهارت آموز و ۷۰۰ نفر دانشجوی پیوسته است.

رئیس امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان بابیان اینکه هم‌اکنون ۶۵۰ دانشجوی پیوسته در مجموعه زینب کبری(س) مشغول به تحصیل هستند گفت: همچنین ۵۰۰ نفر دانشجوی پیوسته و ۷۰۰ نفر مهارت آموز نیز در مجموعه شهید باهنر(ره) در حال اشتغال می‌باشند که متأسفانه تعدادی از آن‌ها مشکلات خوابگاهی دارند و در نمازخانه مستقرشده‌اند.

وی بابیان اینکه سیاست دانشگاه فرهنگیان توجه به دانش‌آموختگان پیوسته است گفت: در سال گذشته ۱۲۰ دانشجوی پسر و ۳۳۱ دانشجوی دختر در دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی جذب شد که دارای ۹ نفر اعضای هیئت‌علمی است که ۳ نفر از آن‌ها وزارت علومی و یک نفر هم‌پیمانی می‌باشند.

رئیس امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان با اشاره به اینکه کمبود نیرو در دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی این مجموعه را با چالش‌های جدی روبه‌رو کرده تصریح کرد: ۱۲ پست خالی هم‌اکنون در این دانشگاه وجود دارد که امیدواریم بتوانیم تصمیمات خوبی برای پر کردن این خلأها داشته باشیم.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان مرکزی:

امکان تأسیس شعبه‌های شهرستان دانشگاه فرهنگیان وجود ندارد

رقیه یادگاری رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان مرکزی نیز در این نشست با توجه به درخواست نمایندگان شازند و محلات برای تأسیس شعب شهرستانی این دانشگاه گفت: سیاست دولت جهت خدمت‌رسانی بهتر در دانشگاه‌ها بحث تجمیع است.

وی در این خصوص ادامه داد: با توجه به محدودیت‌های شدید مالی نمی‌توان شعبه شهرستانی این دانشگاه را تأسیس کرد چراکه سیاست تجمیع به جهت کاهش هزینه‌ها صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۰۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گناباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی،«احمدرضا عطاردی» دانشجوی مقطع دکتری حرفه‌ای رشته پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی گناباد از سوی دبیر کمیته کشوری تحقیقات دانشجویی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان پژوهشگر برجسته اعلام شد.
 دکتر نیما رضایی، دبیر کمیته کشوری تحقیقات دانشجویی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:به استناد دستورالعمل اجرایی نحوه امتیازدهی به فعالیت‌های تحقیقاتی دانشجویان پژوهشگر موضوع بند " ک " ماده ۲ آئین نامه تسهیلات آموزشی، پژوهشی و رفاهی ویژه استعداد‌های درخشان و با توجه به تأیید مستندات پرونده در جلسه شورای پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گناباد، مستندات ارسالی آقای "احمدرضا عطاردی" دانشجوی رشته "پزشکی" مقطع "دکترای حرفه ای" آن دانشگاه، در کمیته کشوری تحقیقات دانشجویی با کسب ۱۱۹،۹ امتیاز (صد و نوزده و نه دهم امتیاز) به عنوان دانشجوی پژوهشگر برجسته شناخته می‌شوند.

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی اعلام شد
  • طرح نور و چالش‌های دوباره حجاب
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی به اردوی تیم ملی او اسپرت دعوت شد
  • درخشش دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گناباد
  • دانشجوی دانشگاه آزاد به اردوی تیم ملی او اسپرت دعوت شد
  • تولید و تقویت دانش سرمایه انسانی لازمه مدیریت چالش‌های این حوزه است
  • کمبود نیروی پرستاری در شبکه بهداشت و درمان هشترود
  • تقویت دانش لازمه مدیریت سرمایه انسانی
  • پیام معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی بمناسبت روز ملی منابع انسانی