Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ پیمان یعقوبی، مربی، داور و مجری رویداد استارت آپ ویکند صنایع خلاق گلستان ضمن بیان اینکه تا کنون 4 رویداد استارت آپ صنایع خلاق در کشور برگزار شده است، اظهار کرد: صنایع خلاق نسبت به صنایع دانش بنیان راه اندازی راحت تر و همچنین بازدهی سریع تری را خواهد داشت.

وی همچنین تصریح کرد: صنایع دانش بنیان به دلیل تحریم و مشکلات فنی پیش آمده تا کنون نتوانسته اند نتیجه مطلوبی را کسب نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به اینکه شبکه سازی در استان گلستان بسیار ضعیف است، خاطر نشان کرد: هدف ما در برگزاری این رویداد افزایش شبکه سازی صنایع خلاق در استان است.

یعقوبی از برگزاری 10 ورکشاپ رایگان در این رویداد نیز خبر داد.

وی یادآور شد: 20 تا 25 درصد ایده ها از استان گلستان ارائه شده است که در دوره قبلی گلستان به مقام سوم رسید.

در ادامه مجید بیاری دبیر رویداد استارت آپ ویکند صنایع خلاق گلستان بیان داشت: این رویداد از چند ماه قبل برنامه ریزی شد و سرمایه گزاری روی ایده هایی که قابلیت اجرایی و توجیه اقتصادی داشته باشد انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه این رویداد اولین استارت آپ در ایران است که آمادگی خود را برای سرمایه گزاری اعلام کرده است، ادامه داد: برای ایده ای که توانایی اجرا و حرفی برای گفتن داشته باشند تا سقف یک میلیارد تومان سرمایه گزاری صورت میگیرد.

بیاری با اشاره به اینکه در این رویداد دو تیم از کشورهای آلمان و آمریکا به صورت انلاین شرکت خواهند کرد، اذعان داشت: رویداد استارت آپ ویکند صنایع خلاق گلستان به صورت کشوری برگزار میشود و تا ظرفیت 100 نفر میتوانند ایده های خود را ثبت نمایند.

دبیر رویداد استارت آپ ویکند صنایع خلاق گلستان گفت: این رویداد با موضوعات گردشگری واکو توریسم، بازیهای رایانه ای، صنایع دستی، اپلیکیشن و خدمات شهری برگزار خواهد میشود.

وی تصریح کرد: عواید این سرمایه گزاری برای خود استان خواهد بود و امیدواریم  پرچمدار رونق تولید وفرمایشات رهبری در استان گلستان باشیم.

وی در پایان گفت: هیئت داوران متشکل از 5 نفرمی باشند که 12 ایده انتخاب میشوند و داوری در روز پایانی بین این 12 ایده صورت میگیرد و در نهایت 3 ایده موفق به کسب مقام های اول،دوم و سوم خواهند شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آلمان استان گلستان سرمایه صنایع دستی مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۰۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم تاسیس شود

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، بنابر اعلام روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در متن نامه این دستور رئیس‌جمهور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است: «ماده واحده راه‌اندازی شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق کشور که در جلسه ۸۹۶ مورخ ۱٤٠٢/١١/٢٤ شورای عالی انقلاب فرهنگی و بر اساس مصوبه جلسه ٤٦١ مورخ ۱٤۰۲/۱۱/۱۷ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی بنا به پیشنهاد شورای هنر به تصویب رسیده است برای اجرا ابلاغ می‌شود.

بیشتر بخوانید: رئیسی: سپاه پاسداران درس عبرت‌آموزی به دشمن صهیونیستی داد

ماده واحده با عنایت به تأثیر صنایع فرهنگی و خلاق در گسترش عناصر اصلی قدرت نرم کشورها متناسب با شرایط بومی و فرهنگی آنها و نیز تأثیر آن در رشد و توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار و نظر به اهمیت و نقش این گونه از صنایع بر سرمایه‌های فرهنگی و تمدنی ایران اسلامی در پیشرفت کشور و ذیل سند ملی توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موظف است با همکاری پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط نسبت به تأسیس شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق کشور با اهداف ذیل اقدام کند:

الف ـ ایجاد سکوی یکپارچه تجارت و صادرات کالاها و خدمات مرتبط با حوزه فناوری‌های نرم، صنایع فرهنگی و خلاق.
ب ـ ساماندهی تولید عرضه و بازاریابی کالاها و خدمات این حوزه.
ج ـ ایجاد و تثبیت اشتغال مرتبط با این حوزه.
د ـ تقویت و افزایش قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه و جهان.

تبصره ـ جزئیات طرح تأسیس این شهر جهانی شامل امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مورد نیاز، ساختار تشکیلاتی نحوه تأمین منابع مالی، پیشنهاد و تعیین دستگاه‌های همکار و سایر موارد لازم ظرف مدت دو ماه از تاریخ ابلاغ این ماده واحده، تهیه و برای بررسی به شورای هنر ارائه می‌شود.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1227073 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق کشور تأسیس می‌شود
  • دستور رئیسی برای تأسیس شهر جهانی نوآوری و صنایع فرهنگی و خلاق
  • برگزاری ایده‌بازار حوزه ژنتیک در دانشگاه شهید بهشتی/مهلت ارسال ایده‌ها
  • رئیسی: شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم تاسیس شود
  • دستور رئیسی برای تأسیس یک شهر جهانی
  • صدور دستور رئیسی برای تأسیس شهر جهانی صنایع فرهنگی
  • حمایت از ایده‌های استارت‌آپی در مرکز خلاقیت و نوآوری سازمان بسیج علمی
  • دستور رییس‌جمهور برای تأسیس شهر جهانی نوآوری و صنایع فرهنگی
  • حمایت یک میلیارد تومانی از کسب و کار‌های دارای سطح بلوغ فناوری ۳ یا بالاتر
  • دستور رئیسی برای تأسیس شهر جهانی نوآوری و صنایع فرهنگی